O soutěži

Soutěž Fénix content marketing udělí již pošesté ceny pro nejlepší práce z oblasti content marketingu. Jedná se zároveň o žebříček toho nejlepšího, co se za rok 2018 stalo v českém obsahovém marketingu. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury.

Slavnostní vyhlášení tohoto ročníku proběhne 23. května 2019. Fénix content marketing je konceptem, kde vítězí síla dobré myšlenky a kvalita jejího zpracování.

V soutěži budou udělena v každé kategorii tři místa. Oceněni budou jak agentura, tak zadavatel, protože věříme, že jen z kvalitní spolupráce může vzniknout opravdu dobrý projekt. Tam, kde agentura není přítomna, patří samozřejmě celý úspěch tvůrci a zadavateli v jednom.

Proč se soutěž jmenuje Fénix content marketing?

Název soutěže vychází ze dvou pojmů. První, Fénix, je mytologickou postavou, mytologickým zvířetem. Značí obrodu myšlenek. Stejně tak jako bájný Fénix vždy vstane z popela, tak skvělé hlavy kreativních lidí vždy přijdou s novým konceptem, pojetím, kampaní.

Fénix je tedy symbol kreativní části soutěže.

Content marketing nemá v českém jazyce přesnou definici. Jedná se o obsah a jeho strategickou tvorbu. Tvoří jej samy společnosti a šíří jej svými komunikačními kanály (vlastní časopis, webové stránky, profily na sociálních sítích a další).

Tato část poukazuje na jádro soutěže.

Soutěž má ukázat na excelentní práci, nebojte se pochlubit tou svou a přihlaste se pomocí formuláře na našem webu, nebo napište o konzultaci na: borovanska@freyacz.cz

Design ceny pro rok 2017

Autor: Dominika Petrtýlová

Vejce je odedávna stejně silným symbolem, jako je Fénix – znovuzrození a nový začátek.

Skleněné vejce je inspirované kubistickou přesností a dokonalostí, čistotou nových začátků a především hlubokou a strhující krásou skla. Stejně jako kreativní myšlenky, i sklo vyžaduje péči a dlouhou práci, než vznikne to nejlepší možné.

moto

Stejně jako se bájný Fénix rodí z ohně a popela, i naše letošní cena se zrodila z ohně sklářských pecí.
V našem případě má ale ještě další rozměr, a to zrození kreativní myšlenky, které čas od času musí předcházet vyhoření, než přijde to pravé.

Skleněné vejce je inspirované kubistickou přesností a dokonalostí, čistotou nových začátků a především hlubokou a strhující krásou skla. Stejně jako kreativní myšlenky, i sklo vyžaduje péči a dlouhou práci, než vznikne to nejlepší možné.

Autorkou Fénixova vejce je Dominika Petrtýlová. V současné době je jedním z hlavních talentů v ateliéru skla na UMPRUM pod vedením Ronyho Plesla. V roce 2017 získala cenu Objev roku na Czech Design Week, ale už její maturitní práce ze sklářské školy v Železném Brodě si získala pozornost oceněním Maturita Roku 2012. Autorka vystavovala svou práci již od roku 2013 po celé Evropě, včetně prestižních výstav během milánského Manifesta, nebo London Design Festival. V letošním roce je art director soutěže Fénix content marketing.

Autor: Kateřina Borovanská, FREYA CZ