Partneři – 2013

  • Kartoons.cz

    Značka Kartoons je nejen o originálním designu, ale i o přátelství nábytku s životním prostředím. Vnímáme ekologii jako životní styl. Všechny naše produkty jsou ruční práce a jsou vyráběné v České republice.

  • ERA svět

    ERA je součástí Poštovní spořitelny Československé obchodní banky. Svými finančními produkty, mezi které patří zejména správa bankovních účtů, poskytování půjček a jiné, slouží více jak 2 milionům klientů. K tomu využívá nejširší obchodní síť v rámci celé ČR.

    Značka ERA nezastřešuje pouze finanční aktivity, ale i snaží se podporovat i začínající české talenty. Je generálním partnerem projektu Česká hlava odměňující každoročně ty nejlepší tuzemské vědce a jejich práci. Mimo vědu se značka ERA snaží podporovat i českou kinematografii a hudební scénu.

    V Praze na Jungmannově náměstí 767, v prostorách památkově chráněného Ehlenova domu, se nachází „ERA svět“ – tvůrčí a otevřený prostor nabízející zázemí k tvorbě a rozvoji tvůrčích myšlenek. Jeho součástí jsou, kromě kavárny v přízemí, dva prostory určené jak k přednáškám a diskusím, tak i k pořádání různých typů výstav a rozmanitých kulturních aktivit. Tento prostor samozřejmě nabízí špičkové technické vybavení a dokonalý servis, který je nutný, aby takovéto aktivity proběhly naprosto bez nejmenší chyby.

  • Novague

    V roce 2008 založil Petr Novague designové studio s cílem navrhovat a vyvíjet produkty, které jsou funkční a uživatelsky přívětivé, ale esteticky jedinečné. S portfoliem od nábytku až po spotřební elektroniku či koncepci vozů, studio realizuje praktické, inovativní, uživatelsky orientované řešení ve více segmentech.

  • Pilotmedia

    Máme vize a víme, jak je uskutečnit. Prozkoumáme vaše podnikání a navrhneme takové řešení, které vám přivede nové zákazníky. Uděláme zbrusu nový korporátní design. Podle něho vytvoříme jednoduchou a přehlednou webovou prezentaci. Prezentace bude obsahovat moderně střižené video o vás, nebo vašich produktech. Účinná propagace na internetu, v sociálních sítích, živých a tištěných médiích vše výše zmíněné rozhýbe a nakopne váš byznys.

    Vaše náklady umíme nejen navyšovat, ale také snižovat. Podíváme se na zoubek vašim systémovým procesům a dáme jim řád. Naše informační systémy na klíč, přístupné z webového rozhraní, automatizují to, co běžně dělají vaši zaměstnanci. Využijte jejich potenciál lépe, třeba hledáním nových zákazníků.

  • Restaurace KOBE

    Výjimečné prostředí, dokonalý servis, jedinečný cit pro detail.

    Místo, kde se rodí pravé umění gastronomie.

    Srdečně si Vás dovolujeme pozvat do restaurací Kobe, kde se ti nejlepší kuchaři a profesionálně vyškolený personál postará o to, aby se z Vaší návštěvy stal nezapomenutelný zážitek.

  • Strategie

    Měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci.

    Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru dlouhodobě udává směr, standard a přináší zasvěcený analytický pohled na problematiku z oblasti marketingové komunikace. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii důvěru. Strategie je charakterizována jako komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru, a je pro lidi z branže nepostradatelná. Současně s tím se titul nevyhýbá ani novým tématům a trendům. Vedle tištěné verze využívá i další nástroje komunikace: internet, Facebook, YouTube či Twitter.

    Strategie svým čtenářům přináší: Informace o dění v oblasti marketingu firem. Informace o nových kampaních a akcích v TV, tisku, out of home médiích, rádiích a na internetu, v sales promotion a 3D reklamě, direct marketingu, výstavnictví a public relations. Přehledy sledovanosti TV, objemu a skladby reklamy v TV či inzerce u tištěných titulů. Informace z oblasti nových médií, TV produkce a postprodukce, grafických, designérských a tiskových služeb, signmakingu a dalších oblastí marketingu.

    Od roku 2011 Strategie organizuje konferenci o perspektivách médií a reklamy VIZE.

  • E15

    15 minut pro ekonomiku & byznys.

    Deník Mladá fronta E15 patří již od roku 2007 mezi nejrespektovanější názorová média v České republice. Společně s webem E15.cz je komplexním a aktuálním zdrojem zpráv z domácí a světové ekonomiky, politiky, byznysu a financí. Tyto informace přináší ve stále oblíbenější podobě kompaktního plnobarevného listu s rozsahem od 24 do 32 stran.

    Deník Mladá fronta E15 dvakrát týdně rozšiřují tematické speciály. Speciály se převážně věnují B2B tématům. V letošním roce vyjdou také dvě desítky speciálů zaměřených na hlavní exportní destinace ČR.

    Řízená distribuce je v rámci tištěných médií velice účinným nástrojem k doručení informací a samozřejmě i reklamy specifické skupině čtenářů. Deník E15 je distribuován bezplatně do stojanů v námi pečlivě zvolených místech Brna, Ostravy, Olomouce a Prahy.

    Od podzimu 2010 najdete deník Mladá fronta E15 i ve volném prodeji na vybraných obchodních místech. Kombinací nákladu zdarma a volného prodeje uspokojíme i ty čtenáře, kteří se dostávají do blízkosti stávajících distribučních míst jen zřídka. Ekonomické zpravodajství z E15.cz je k dispozici na iPad, iPhone, čtečce Kindle a Windows Phone 7.

  • Česká marketingová společnost

    Česká marketingová společnost (ČMS) o.s. je dobrovolná nezisková organizace, která sdružuje marketingové pracovníky a zájemce o marketing formou kolektivního a individuálního členství. Z původního poslání co nejvíce přispívat k rozšíření marketingu v České republice se v současné době zaměřuje především na podporu komunikace mezi marketingovými odborníky, zvyšování kvality marketingového řízení a marketingových činností.

  • Marketing & Media

    Týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě.

    Časopis roku 2005, 2006, 2007 a 2010 v kategorii B2B.

    Marketing & Media je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM. Každé pondělí přináší nejen aktuální informace o dění v oboru, ale i podrobné a analytické články ze světa marketingu, reklamy a médií. To vše je doplněno o data a komentáře.

    Marketing & Media tvoří nový styl odborného titulu charakteristický především vysokou komunikativností. Kolektiv zkušených redaktorů a spolupracovníků klade důraz na využívání exkluzivních výzkumů, výraznější práci s obrazovým materiálem a srozumitelné i kritické zpracování.

    Týdeník doplňují tematicky zaměřené suplementy M & M plus a jediný český marketingový portál www.MaM.cz.

  • CzechTOP100

    Sdružení CZECH TOP 100 od roku 1994 sleduje firmy České republiky a na základě objektivních měřítek a ve spolupráci s předními odborníky vytváří a vyhlašuje žebříčky 100 nejvýznamnějších firem ČR, 100 obdivovaných firem ČR, Nejlepší výroční zprávy, Nejlepší firemní časopisy…. Tyto mediálně sledované žebříčky přispívají image zúčastněných společností a jsou současně věrohodnou orientací domácích i zahraničních zájemců či případných investorů o informace z vývoje české ekonomiky a jednotlivých společností v celku i v detailech.

  • Foxo

    Reklamní agentura, která se věnuje online marketingu se zaměřením na sociální sítě a tvorbu obsahu v nich. Od roku 2012 ve službě nazvané SocialReporter.cz spojuje marketing v sociálních sítích s analýzou a tvorbou obsahu a nabízí tak unikátní produkt monitoringu a reakcí napříč online světem. Dále se Foxo specializuje na oblast grafických prací (od návrhu korporátních identit, po návrhy reklamy pro tištěná i online média, až po návrhy webových prezentací). Foxo provozuje největší soutěžní aplikaci SOUTĚŽ.ME, jež umožňuje pořádání soutěží v prostředí FACEBOOKu.

  • Médiář.cz

    Denně o médiích, reklamě a marketingu – www.mediar.cz. Šéfredaktor & vydavatel: Ondřej Aust.

  • Šupito.cz

    Potřebujete přeložit zajímavý článek či odborný text? Nevíte si rady s cizojazyčnými instrukcemi? Nejste dostatečně jazykově vybavení a hledáte dobrou překladatelskou agenturu, která Vám přeloží text precizně a především rychle? Tak to jste u našich partnerů správně! Šupito.cz je první expresní online překladatelská agentura Šupito.cz!

  • Social Insider

    Social Insider je účinný nástroj schopný odhalit názory a komentáře lidí pohybujících se na internetu. Najde veřejné zmínky o vaší firmě, produktu nebo službě, takže budete mít vždy přehled o tom, co se říká o vás nebo vašich konkurentech. Snadno zjistíte, jak se vám daří marketingové nebo prodejní aktivity, nebo můžete zasáhnout, když je to pro zachování dobrého jména vaší firmy potřeba.

  • Týdeník Dotyk

    Společensko-publicistický týdeník Dotyk je prvním titulem vydavatelství Tablet Media, které připravuje čistě tabletové magazíny. Pro prezentaci obsahu (fundované analýzy, komentáře, graficky zpracovaná data, příběhy úspěchu, rozhovory, portréty, typy a doporučení, testy, hry pro děti) plně využívá tabletové platformy, články jsou doplněny interaktivními grafy, videem či audioukázkou. Časopis vychází každý pátek.