Porota

Porota 2018

Porota bude představena v polovině ledna 2019

Porota čtenářů

Jitka Němečková

Nyní si užívá práci pro svůj love brand a z pozice manažerky korporatní komunikace pro CZ a SK je zodpovědná za komunikaci Plzeňského Prazdroje. Působila jako manažerka komunikace Unipetrolu a v krizové komunikaci se zdokonalila na pozici tiskové mluvčí Spolany. Jako ředitelka v Remmarku a CEEC Research vytvářela komunikační a mediální strategie klientů. Na začátku její kariéry stál mediální dům Economia a týdeník Marketing&Media, kam psala o PR a marketingové komunikaci finančního, automo a pivního sektoru. Na Vysoké škole ekonomické v Praze vystudovala mezinárodní obchod a komerční komunikace.

René Nekuda

Na Literární akademii Josefa Škvoreckého v Praze vystudoval Tvůrčí psaní a publicistiku. Ještě předtím ale jako zahraniční dopisovatel psal články z Keni pro časopis Nový prostor. Po ukončení školy se dostal jako redaktor publicistické sekce do PPF Media a.s., psal reklamní texty a články pro Mlékárnu Tatra Hlinsko s.r.o. Po všech těchto zkušenostech dnes vede jako pedagog kurzy tvůrčího psaní. Dále pořádá kulturní akce, moderuje, úspěchy slaví i v publikační a organizační činnosti.

Jan Záluský

Spolu se svými kolegy pečuje o obsah speciálních magazínů a příloh Hospodářských novin a dalších titulů mediálního domu Economia. Redakci speciálních projektů, která produkuje redakční obsah ze všech oblastí trhu, vede od podzimu 2015. Předtím měl řadu let na starosti pravidelnou přílohu Podnikání HN, která přináší inspirativní příběhy českých podnikatelů a zároveň rady, jak zlepšit fungování vlastní firmy. V Hospodářských novinách začínal jako reportér domácí byznysové redakce. Vystudoval andragogiku a personální řízení na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Porota DESIGN

Filip Koubek

Filip začal podnikat v prvním ročníku na vysoké. Nyní působí jako spolumajitel studia Motionhouse s.r.o., které vypráví příběhy značek pomocí motion designu, animovaných explainerů a reklamních videí. Mezi klienty patří například Mall.cz, Rockaway Capital, Remoska nebo Partners. Kromě toho se zajímá o všechno kolem marketingu a stále se učí psát vlastní medailonky ve třetí osobě.

Milan Sypěna

Péči o značky se věnuje už víc než 20 let. Zkušenosti sbíral v různých agenturách a grafických studiích na kreativních postech v Čechách a na Slovensku. V roce 2003 nastoupil do agentury Entre, kde 12 let zastával post kreativního ředitele. Od roku 2015 pracuje na volné noze. Své snažení v posledních letech věnoval hlavně úkolům v oblasti firemních periodik, výročních zpráv, firemních publikací, obalovému designu a problematice tvorby logotypů a jednotného vizuálního stylu. Z množství projektů, na kterých se dosud podílel výtvarným řešením, je možné z poslední doby uvést např. práce pro společnosti Hypoteční banka, Amazon, Makro, Oriflame, TrustWorthy Investments, Komerční banka, Procter & Gamble, Česká pošta, Philip Morris, Unipetrol, Siemens, Skanska a další. Řada prací pro jmenované klienty byla oceněna v profesních soutěžích.

Porota odborníci

Michal Donath

Na přelomu šedesátých a sedmdesátých let vystudoval komunikaci a žurnalistiku na Univerzitě ve Vídni a Vysokou školu ekonomickou v Praze. Od osmdesátých let pracoval jako manažer v menších firmách a v roce 1991 nastoupil ve firmě Burson-Marsteller v Praze, kde působil 7 let jako generální ředitel, poté se stal i jejím majitelem. Po dvanácti letech odešel a stal se generálním ředitelem Donath Business & Media, poskytující služby v oblasti PR.

Pavel Košek

Jako PR a komunikační manažer působil během patnácti let v řadě klíčových pozic v Centrum.cz, Euronews, Provident Financial, Státním fondu životního prostředí a Teva Pharmaceuticals. Podílel se na řadě významných komunikačních projektů, například ve funkci předsedy Mediální komise v České asociaci farmaceutických firem (projekt Teleapatyka) či v roli tiskového tajemníka Česko-izraelské smíšené obchodní komory (produkce Bulletinu ČISOK, organizace a medializace Ceny Arnošta Lustiga). Od roku 2013 pracuje jako manažer pro veřejné záležitosti pro telekomunikační firmu Vodafone. Jeho studia byla stejně pestrá jako pracovní historie. Po maturitě vystudoval Policejní akademii v Praze, poté Veřejnou a sociální politiku a návazně i obor Žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. S vyznamenáním absolvoval London School of PR.

Roman Frkous

Od roku 2011 šéf marketingu a komunikace a konzultant ve firmě Siemens. Předtím pracoval 4 roky jako vedoucí komunikace v jedné z předních českých bank GE Money. Začínal u firmy Vodafone, kde v letech 2000 až 2006 pracoval na postě PR manažera. Celý život se zabývá finančními službami. Vystudoval Univerzitu Palackého v Olomouci.

Tomáš Macků

V oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění pracuje už více než 25 let. Působil v různých výzkumných agenturách, v roce 2007 nastoupil do Ipsosu, nyní je ve funkci Research & Communication Director. Je členem České manažerské asociace, České marketingové společnosti, Tuesday Business Network a České pobočky Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj. Podílí se na dlouhodobých rozvojových projektech, zodpovídá za Public Relations, komunikaci a za vztahy s významnými klienty, věnuje se i tématům CSR.

Porota ONLINE

Alena Oswaldová

Ve dne digitální stratég, v noci ilustrátorka. Již čtvrtým rokem pracuje na tom, aby se Nestlé rozvíjelo v oblastí on-linu. Nové trendy a také globální perspektivu největší potravinářské společnosti načerpala v rámci rozvojového programu Digital Acceleration Team ve švýcarské centrále. Před Nestlé si vyzkoušela práci ve start-upu DámeJídlo, kde se za pár měsíců naučila tolik, co jinde za rok. Dva roky byla odpovědná za strategii sociálních sítí společnosti Telefónica O2. S on-linem začínala ještě ve společnosti Henkel, kde působila celkem sedm let – tři roky jako Brand Manager v divizi Kosmetika a čtyři roky v oddělení Korporátní komunikace. Práce i studium (Žurnalistika a Mediální studia) ji trénují předevšim v psaném projevu, ale poslední dobou se nejraději věnuje vizuální komunikaci – ilustraci a grafickému designu.

Tomáš Jindříšek

Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Před tímto postem působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ). Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1997, kdy začínal jako manažer v McDonald’s. Pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné firmy. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF). Působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda a je duchovním otcem projektu Darujspravne.cz.

Rudolf Kvíz

Rudolf se marketingové komunikaci na sociálních sítích věnuje posledních 8 let. Před svým příchodem do Konektor Social působil ve firmách Socialbakers, Ogilvy Public
Relations a GE Money Bank. V Socialbakers byly náplní jeho práce zejména měření a analýza sociálních sítí, marketingové kampaně, komunikace a produktový marketing. V Konektor Social se kromě vedení týmu věnuje vytváření digitálních komunikačních strategií pro sociální sítě a obsahovému marketingu.

Martin Pistulka

Martin pracoval 7 let na onlinovém magazínu Čilichili, se kterým se dostal až na hranici milionu čtenářů měsíčně. Před dvěma roky odešel z Boomerang Publishing, aby se staral o veškerý obsah v agentuře Bubble. Na starosti má mimo jiné klienty jako je McDonald’s, Sazka, Pernod Ricard, Tchibo nebo Philips. Na peďáku vystudoval dějepis, ale učil jen jedno pololetí. Hodně čte, hraje fotbal, má dítě a jen 5 fotek na Instagramu.

Radka Spiesová

Radka stála u zrodu sekce digitálních agentur, podílela se na akademii digitálního marketingu DigiAKA, Férový tendr či v připravované akademii zaměřené na oblast soft skills. V Asociaci komunikačních agentur působila více než 6 let a nyní pracuje jako vedoucí komunikace projektu CzechELib – Národní centrum pro elektronické informační zdroje, které působí pod Národní technikou knihovnou.

Michal Schindler

Na SOU strojírenském ve Velešíně vystudoval obor Mechanik číslicově řízených strojů. Po maturitě pak na rok nastoupil na vojnu jako psovod. Od psích kotců se přihlásil na inzerát deníku Českobudějovické listy, kde hledali redaktora lokálního zpravodajství. Po dvou letech praxe začal žurnalistiku i studovat na pražské FSV UK, ze které po dalších dvou letech utekl k filosofii na FF UK. Avšak ani filosofii nedokončil, protože nastoupil jako copywriter do reklamní agentury. Během tří let prošel přesně tři: JWT, Publicis a Saatchi&Saatchi. Jako copywriter pak na půlroční externí úvazek nastoupil i do tehdejšího Oskara. Půlrok se trochu protáhl a ve Vodafonu nakonec strávil 13 let. Z toho 10 let byl šéfredaktorem firemního časopisu ČILICHILI, šéfem projektu BIZZONE a dalších publikačních aktivit. Postupně se na něj nabalila i pozice manažera BTL, eventů a retailové komunikace. Z ní odešel do Creative Docku, kde od roku 2016 vede Content Team. Během let spolupracoval s časopisy Reflex, TVAR nebo Revolver Revue.

Porota šéfredaktorů

Václav Sochor

Vede komunikaci skupiny Tipsport. V letech 2014-16 byl konzultantem a tiskovým mluvčím PR agentury Bison & Rose, odkud přišel z pozice publishera B2B titulů a šéfredaktora týdeníku Marketing&Media ve vydavatelství Economia. Předtím dva roky vedl zpravodajskou stanici Rádio Česko, přičemž v Českém rozhlasu pracoval od roku 2010. V 90. letech začínal v redakci zahraničního zpravodajství tehdy nově vzniklé televize Nova, dalších 11 let strávil v BBC v Londýně a Praze. Vedl také časopisy Barlife a Travelfocus, v letech 2007 až 2009 byl šéfredaktor odborného B2B titulu Strategie, rovněž v té době uváděl autorský magazín Z1 Marketing v televizi Z1, moderoval pořad Média a svět v ČT. Byl programovým ředitelem prvního pražského mezinárodního reklamního festivalu PIAF. Na Univerzitě Karlově v Praze vystudoval politické vědy.

Filip Rožánek

Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing&Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora, přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích“ získal v roce 2014 Novinářskou cenu.

Kateřina Straková

Jako redaktorka, zodpovědná za informace z marketingu a kreativy, posledních šest let působí v mediální agentuře PHD – Mediaguru.cz. Od roku 2009 studovala epistemologii na Univerzitě v Lausanne ve Švýcarsku. Svou kariéru začala roku 2008 jako atašé v Ženevě, a poté se dostala na pozici PR manažera ve švýcarské nadaci Etoile d’Azur, kde pracovala necelé dva roky. Vystudovala českou a francouzskou filologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Nikita Poljakov

Sedm let života v Rusku, téměř dvě dekády v České republice, čtyři roky ve Velké Británii. Razantní přeměny ekonomických kultur těchto zemí byly pro něho zásadní. Jejich jednotlivé příběhy ho totiž přivedly k žurnalistice. Během studií na pražské žurnalistické fakultě proto začal popisovat české byznysové prostředí prostřednictvím deníku Hospodářské noviny. Tuto praxi získává přes šest let. Akademické znalosti v oboru několik let paralelně prohluboval na londýnských univerzitách, naposledy na London School of Economics and Political Science. Tam se učil porozumět ekonomickým a politickým hodnotám, které naše společnosti formují. Své vzdělání uplatňuje v médiích, v současnosti jako zástupce šéfredaktora Hospodářských novin.

Radek Polák

Po zkušenostech v agentuře AMI Communications vedl například také oddělení PR a marketingu v Sekyra Group a byl šéfredaktorem měsíčníku Strategie. V současnosti má na starosti oblast PR společnosti Trigema a projektů Czech Press Photo, Czech Nature Photo a galerie Czech Photo Centre. Spolupracoval také s deníkem E15 a měsíčníkem Profit a externě vedl tým, který připravoval firemní magazíny společnosti Eurotel (Telefónica O2).

Porota TVŮRCŮ - uděluje zvláštní ocenění

Leoš Špachta

Leoš se věnuje digitálnímu marketingu jako Head Of Sales v agentuře FRAGILE. Je výkonným ředitelem Asociace.BIZ a organizátorem soutěže IEA. Pracovně se v online businessu pohybuje od roku 2004, v období 2005 až 2016 byl spolumajitelem agentury MEDIA FACTORY.

Marek Slezák

Zakladatel a výkonný ředitel jedné z nejrespektovanějších agentur v ČR specializujích se na content marketing – Boomerang Communication, která v současnosti nabízí již komplexní komunikační služby především s akcentem na obsah jak v online, printu, ale i ATL. Člen prezídia Asociace komunikačních agentur AKA. V komunikačním oboru pracuje od roku 1993.

Helena Křesinová

Zakladatelka a majitelka Salt & Pepper Agency, content marketingové agentury specializující se na on-line a off-line publishing (firemní tištěná i digitální periodika, web content, komunikační strategie a kampaně), vystudovala klasickou filosofii a anglickou filologii na FF UP v Olomouci. Je matkou tří dětí a v současnosti se věnuje strategickému řízení firmy i jednotlivých projektů, tvorbě nových konceptů, soukromým konzultacím a koučingu a vlastní vydavatelské činnosti. K historicky nejvýznamnějším klientům agentury patří Makro ČR/Metro SR, Marionnaud ČR a SR, Globus, Procter & Gamble, PRE, Erste Premier, UniCredit Bank, Interspar, Avon, Rossmann, Lagris atd.

Jiří Weiner

Profesionál tištěných i online publikací, časopisů a knih. V těchto a souvisejících oblastech, jakou jsou veletrhy, reklama, distribuce a logistika, poskytoval poradenské služby. V nedávné době začal s prací ve vydavatelství Vltava-Labe-Press a v České distribuční, přičemž i vyučuje žurnalisty související vydavatelské obory. Mír a Svoboda nejsou jen názvy přání českých Miss, ale i místa působení začátku jeho kariéry. Působil také v Lidových novinách, v České typografii a dlouhých 10 let v Economii. Další 3 roky také jako konzultant pracoval pro klienty Tablet Media. Jako člen se zapojuje ve sdruženích Náplava Sázavy, OKAP Theatre a Mountain Synagogue v Hartmanicích.

Lenka Maureryová

Odbornice na média. V českých mediích působí od roku 2000. Zkušenosti nabrala napříč médii jako jsou tisk, rádio, TV. Zakládala hudební časopis Ultramix a podílela na rozvoji Xmag, Hype, Živel. Bavila se jako spolumajitelka alternativního hudebního vydavatelství. Prošla rádii Evropa 2 a Frekvence 1 jako brand managerka mimo jiné se zodpovědností za mediální partnerství a content. Pro deník Metro vyvíjela systém regionálního zpravodajství ve spolupráci se serverem aktualne.cz a s Českým rozhlasem, zodpovídala za značku deník Metro. Dále dlouhodobě působila v FTV Prima. Je členkou týmu mezinárodního designového festivalu Signal Festival v Praze. V současné době jako výkonná ředitelka dohlíží na chod firemních a vlastních publikací, ze kterých můžeme jmenovat např. Audi Magazín, Mazda Revue, Rezident, Watch It, 360°, Pařížská street nebo Motohouse. Studovala marketingovou a mediální komunikaci.

Jan Binar

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ještě při studiu v roce 1993 začal pracovat v jedné z předních komunikačních agentur McCann Worldgroup Prague, kde je dnes výkonným ředitelem. Od roku 2012 je také prezidentem Asociace komunikačních agentur (AKA). S asociací vede komunikaci s UMPRUM, aby v Praze vznikl vysokoškolský obor, který by kreativce vzdělával v základních disciplínách. Škola by tomu byla otevřená, protože by to zvýšilo možnost uplatnění jejích absolventů na trhu práce.

Odborná porota

Michal Donath

Na přelomu šedesátých a sedmdesátých let vystudoval komunikaci a žurnalistiku na Univerzitě ve Vídni a Vysokou školu ekonomickou v Praze. Od osmdesátých let pracoval jako manažer v menších firmách a v roce 1991 nastoupil ve firmě Burson-Marsteller v Praze, kde působil 7 let jako generální ředitel, poté se stal i jejím majitelem. Po dvanácti letech odešel a stal se generálním ředitelem Donath Business & Media, poskytující služby v oblasti PR.

Pavel Košek

Jako PR a komunikační manažer působil během patnácti let v řadě klíčových pozic v Centrum.cz, Euronews, Provident Financial, Státním fondu životního prostředí a Teva Pharmaceuticals. Podílel se na řadě významných komunikačních projektů, například ve funkci předsedy Mediální komise v České asociaci farmaceutických firem (projekt Teleapatyka) či v roli tiskového tajemníka Česko-izraelské smíšené obchodní komory (produkce Bulletinu ČISOK, organizace a medializace Ceny Arnošta Lustiga). Od roku 2013 pracuje jako manažer pro veřejné záležitosti pro telekomunikační firmu Vodafone. Jeho studia byla stejně pestrá jako pracovní historie. Po maturitě vystudoval Policejní akademii v Praze, poté Veřejnou a sociální politiku a návazně i obor Žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. S vyznamenáním absolvoval London School of PR.

Roman Frkous

Od roku 2011 šéf marketingu a komunikace a konzultant ve firmě Siemens. Předtím pracoval 4 roky jako vedoucí komunikace v jedné z předních českých bank GE Money. Začínal u firmy Vodafone, kde v letech 2000 až 2006 pracoval na postě PR manažera. Celý život se zabývá finančními službami. Vystudoval Univerzitu Palackého v Olomouci.

Tomáš Macků

V oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění pracuje už více než 25 let. Působil v různých výzkumných agenturách, v roce 2007 nastoupil do Ipsosu, nyní je ve funkci Research & Communication Director. Je členem České manažerské asociace, České marketingové společnosti, Tuesday Business Network a České pobočky Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj. Podílí se na dlouhodobých rozvojových projektech, zodpovídá za Public Relations, komunikaci a za vztahy s významnými klienty, věnuje se i tématům CSR.

Jitka Vysekalová

V první polovině devadesátých let založila vlastní výzkumnou agenturu Marktest pro kvalitativní výzkum trhu. V roce 1993 položila základy k dlouhodobému výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě. V současné době se věnuje především poradenské a přednáškové činnosti. Důležitou součástí její profesní dráhy je dlouholetá práce pro Českou marketingovou společnost (ČMS), kterou založila a v současné době je její prezidentkou. Je členkou řady odborných porot a redakčních rad. Je autorkou řady odborných publikací jako např. Psychologie reklamy, Chování zákazníka, Emoce v marketingu atd. Vystudovala psychologii na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kde získala i titul Ph.D., postgraduál na Fakultě sociálních studií Univerzity Karlovy v Praze a docenturu získala na VŠB v Ostravě.

Jan Binar

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ještě při studiu v roce 1993 začal pracovat v jedné z předních komunikačních agentur McCann Worldgroup Prague, kde je dnes výkonným ředitelem. Od roku 2012 je také prezidentem Asociace komunikačních agentur (AKA). S asociací vede komunikaci s UMPRUM, aby v Praze vznikl vysokoškolský obor, který by kreativce vzdělával v základních disciplínách. Škola by tomu byla otevřená, protože by to zvýšilo možnost uplatnění jejích absolventů na trhu práce.

Patrik Schober

Vystudoval mezinárodní vztahy a sociální komunikaci. Svou kariéru začal ve vydavatelství Computer Press. Zakladatel a ředitel PRAM Consulting, člen výkonné rady APRA a předseda Worldcom PR Group EMEA, pravidelně přednáší na pražské VŠE a odborných konferencích.

Online porota

Alena Oswaldová

Ve dne digitální stratég, v noci ilustrátorka. Již čtvrtým rokem pracuje na tom, aby se Nestlé rozvíjelo v oblastí on-linu. Nové trendy a také globální perspektivu největší potravinářské společnosti načerpala v rámci rozvojového programu Digital Acceleration Team ve švýcarské centrále. Před Nestlé si vyzkoušela práci ve start-upu DámeJídlo, kde se za pár měsíců naučila tolik, co jinde za rok. Dva roky byla odpovědná za strategii sociálních sítí společnosti Telefónica O2. S on-linem začínala ještě ve společnosti Henkel, kde působila celkem sedm let – tři roky jako Brand Manager v divizi Kosmetika a čtyři roky v oddělení Korporátní komunikace. Práce i studium (Žurnalistika a Mediální studia) ji trénují předevšim v psaném projevu, ale poslední dobou se nejraději věnuje vizuální komunikaci – ilustraci a grafickému designu.

Tomáš Jindříšek

Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Před tímto postem působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ). Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1997, kdy začínal jako manažer v McDonald’s. Pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné firmy. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF). Působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda a je duchovním otcem projektu Darujspravne.cz.

Rudolf Kvíz

Rudolf se marketingové komunikaci na sociálních sítích věnuje posledních 8 let. Před
svým příchodem do Konektor Social působil ve firmách Socialbakers, Ogilvy Public
Relations a GE Money Bank. V Socialbakers byly náplní jeho práce zejména měření a analýza sociálních sítí, marketingové kampaně, komunikace a produktový marketing. V Konektor Social se kromě vedení týmu věnuje vytváření digitálních komunikačních strategií pro sociální sítě a obsahovému marketingu.

Pavel Fuchs

Spoluzaložil manGoweb a v tomto marketingovém doupěti i zůstal. Navíc dělá UX designéra a své schopnosti využil při organizaci WebExpo 2014, největší web designové konference ve střední Evropě. Pro ČT24 předesignoval zpravodajský portál.

Martin Pistulka

Martin pracoval 7 let na onlinovém magazínu Čilichili, se kterým se dostal až na hranici milionu čtenářů měsíčně. Před dvěma roky odešel z Boomerang Publishing, aby se staral o veškerý obsah v agentuře Bubble. Na starosti má mimo jiné klienty jako je McDonald’s, Sazka, Pernod Ricard, Tchibo nebo Philips. Na peďáku vystudoval dějepis, ale učil jen jedno pololetí. Hodně čte, hraje fotbal, má dítě a jen 5 fotek na Instagramu.

Porota čtenářů

René Nekuda

Na Literární akademii Josefa Škvoreckého v Praze vystudoval Tvůrčí psaní a publicistiku. Ještě předtím ale jako zahraniční dopisovatel psal články z Keni pro časopis Nový prostor. Po ukončení školy se dostal jako redaktor publicistické sekce do PPF Media a.s., psal reklamní texty a články pro Mlékárnu Tatra Hlinsko s.r.o. Po všech těchto zkušenostech dnes vede jako pedagog kurzy tvůrčího psaní. Dále pořádá kulturní akce, moderuje, úspěchy slaví i v publikační a organizační činnosti.

Jitka Němečková

Nyní si užívá práci pro svůj love brand a z pozice manažerky korporatní komunikace pro CZ a SK je zodpovědná za komunikaci Plzeňského Prazdroje. Působila jako manažerka komunikace Unipetrolu a v krizové komunikaci se zdokonalila na pozici tiskové mluvčí Spolany. Jako ředitelka v Remmarku a CEEC Research vytvářela komunikační a mediální strategie klientů. Na začátku její kariéry stál mediální dům Economia a týdeník Marketing&Media, kam psala o PR a marketingové komunikaci finančního, automo a pivního sektoru. Na Vysoké škole ekonomické v Praze vystudovala mezinárodní obchod a komerční komunikace.

Porota šéfredaktorů

Robert Čásenský

Vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Začal psát v roce 1993 do Českého deníku a přes Denní Telegraf a Lidové noviny, kde dva roky zastával post zástupce šéfredaktora doputoval až do MF DNES. Tam pracoval pět let jako zástupce šéfredaktora a potom jí od roku 2006 vedl jako šéfredaktor. Po vlastnickém boomu v českých médiích se rozhodl funkci šéfredaktora opustit, ale jelikož stále věří, že i přes to všechno má smysl dělat kvalitní žurnalistiku, založil v roce 2014 magazín Reportér.

Václav Sochor

Vede komunikaci skupiny Tipsport. V letech 2014-16 byl konzultantem a tiskovým mluvčím PR agentury Bison & Rose, odkud přišel z pozice publishera B2B titulů a šéfredaktora týdeníku Marketing&Media ve vydavatelství Economia. Předtím dva roky vedl zpravodajskou stanici Rádio Česko, přičemž v Českém rozhlasu pracoval od roku 2010. V 90. letech začínal v redakci zahraničního zpravodajství tehdy nově vzniklé televize Nova, dalších 11 let strávil v BBC v Londýně a Praze. Vedl také časopisy Barlife a Travelfocus, v letech 2007 až 2009 byl šéfredaktor odborného B2B titulu Strategie, rovněž v té době uváděl autorský magazín Z1 Marketing v televizi Z1, moderoval pořad Média a svět v ČT. Byl programovým ředitelem prvního pražského mezinárodního reklamního festivalu PIAF. Na Univerzitě Karlově v Praze vystudoval politické vědy.

Filip Rožánek

Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing&Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora, přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích“ získal v roce 2014 Novinářskou cenu.

Kateřina Straková

Jako redaktorka, zodpovědná za informace z marketingu a kreativy, posledních šest let působí v mediální agentuře PHD – Mediaguru.cz. Od roku 2009 studovala epistemologii na Univerzitě v Lausanne ve Švýcarsku. Svou kariéru začala roku 2008 jako atašé v Ženevě, a poté se dostala na pozici PR manažera ve švýcarské nadaci Etoile d’Azur, kde pracovala necelé dva roky. Vystudovala českou a francouzskou filologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Nikita Poljakov

Sedm let života v Rusku, téměř dvě dekády v České republice, čtyři roky ve Velké Británii. Razantní přeměny ekonomických kultur těchto zemí byly pro něho zásadní. Jejich jednotlivé příběhy ho totiž přivedly k žurnalistice. Během studií na pražské žurnalistické fakultě proto začal popisovat české byznysové prostředí prostřednictvím deníku Hospodářské noviny. Tuto praxi získává přes šest let. Akademické znalosti v oboru několik let paralelně prohluboval na londýnských univerzitách, naposledy na London School of Economics and Political Science. Tam se učil porozumět ekonomickým a politickým hodnotám, které naše společnosti formují. Své vzdělání uplatňuje v médiích, v současnosti jako zástupce šéfredaktora Hospodářských novin.

Porota tvůrců

Lukáš Blažek

Obchodní ředitel R MEDIA, spol. s r.o. vystudoval Českoslovanskou akademii obchodní Dr. Edvarda Beneše. Začínal jako junior accountant v Nokia Siemens Networks a přes účtování a reporting v Monster Worldwide, působení na kapitálových trzích v BFC Capital a Effective Investment a.s., projektové řízení offshore struktur v Peskim, s.r.o., se dostal až k přípravě tematických příloh jako projektový manažer Mediaplanet s.r.o., kde připravoval například přílohy Outsourcing a Mobilní technologie a v oblasti content marketingu již zůstal. Před svou současnou pozicí pracoval v mediální skupině MAFRA, a.s. kde se podílel na projektech pro drogerii Teta, EXPO 2016, Hospodářskou komoru hl.m. Prahy a mnoho dalších.

Helena Křesinová

Zakladatelka a majitelka Salt & Pepper Agency, content marketingové agentury specializující se na on-line a off-line publishing (firemní tištěná i digitální periodika, web content, komunikační strategie a kampaně), vystudovala klasickou filosofii a anglickou filologii na FF UP v Olomouci. Je matkou tří dětí a v současnosti se věnuje strategickému řízení firmy i jednotlivých projektů, tvorbě nových konceptů, soukromým konzultacím a koučingu a vlastní vydavatelské činnosti. K historicky nejvýznamnějším klientům agentury patří Makro ČR/Metro SR, Marionnaud ČR a SR, Globus, Procter & Gamble, PRE, Erste Premier, UniCredit Bank, Interspar, Avon, Rossmann, Lagris atd.

David Novák

Ředitel agentury ENTRE s.r.o. a člen prezidia AKA. Má 19 let praxe v komunikačních agenturách zaměřených na publishing, nadlinkovou a podlinkovou komunikaci, a to v oblasti marketingu a propagace. Zaměřuje se na portfolio analýzy, analýzy spotřebního chování a nákupního cyklu. Vytváří komunikační strategie značek pro významné zadavatele České republiky, přednáší témata zaměřená na marketingovou komunikaci.

Milan Sypěna

Péči o značky se věnuje už víc než 20 let. Zkušenosti sbíral v různých agenturách a grafických studiích na kreativních postech v Čechách a na Slovensku. V roce 2003 nastoupil do agentury Entre, kde 12 let zastával post kreativního ředitele. Od roku 2015 pracuje na volné noze. Své snažení v posledních letech věnoval hlavně úkolům v oblasti firemních periodik, výročních zpráv, firemních publikací, obalovému designu a problematice tvorby logotypů a jednotného vizuálního stylu. Z množství projektů, na kterých se dosud podílel výtvarným řešením, je možné z poslední doby uvést např. práce pro společnosti Hypoteční banka, Amazon, Makro, Oriflame, TrustWorthy Investments, Komerční banka, Procter & Gamble, Česká pošta, Philip Morris, Unipetrol, Siemens, Skanska a další. Řada prací pro jmenované klienty byla oceněna v profesních soutěžích.

Jiří Weiner

Profesionál tištěných i online publikací, časopisů a knih. V těchto a souvisejících oblastech, jakou jsou veletrhy, reklama, distribuce a logistika, poskytoval poradenské služby. V nedávné době začal s prací ve vydavatelství Vltava-Labe-Press a v České distribuční, přičemž i vyučuje žurnalisty související vydavatelské obory. Mír a Svoboda nejsou jen názvy přání českých Miss, ale i místa působení začátku jeho kariéry. Působil také v Lidových novinách, v České typografii a dlouhých 10 let v Economii. Další 3 roky také jako konzultant pracoval pro klienty Tablet Media. Jako člen se zapojuje ve sdruženích Náplava Sázavy, OKAP Theatre a Mountain Synagogue v Hartmanicích.

René Nekuda

Na Literární akademii Josefa Škvoreckého v Praze vystudoval Tvůrčí psaní a publicistiku. Ještě předtím ale jako zahraniční dopisovatel psal články z Keni pro časopis Nový prostor. Po ukončení školy se dostal jako redaktor publicistické sekce do PPF Media a.s., psal reklamní texty a články pro Mlékárnu Tatra Hlinsko s.r.o. Po všech těchto zkušenostech dnes vede jako pedagog kurzy tvůrčího psaní. Dále pořádá kulturní akce, moderuje, úspěchy slaví i v publikační a organizační činnosti.

Jitka Němečková

Na začátku její profesní marketingové kariéry stál mediální dům Economia a týdeník Marketing&Media. Právě sem psala speciálně o PR, marketingu finančního sektoru, automobilovém a pivním průmyslu. Komunikačním strategiím se nadále věnovala jako ředitelka v Remmark a CEEC Research. Vytvářela marketingové a PR kampaně, analyzovala média a tvořila efektivní vztahy s různými experty v oboru. Nyní je manažerkou komunikace ve společnosti Spolana a Unipetrol, a.s.. Obor komerční komunikace vystudovala na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Robert Čásenský

Vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Začal psát v roce 1993 do Českého deníku a přes Denní Telegraf a Lidové noviny, kde dva roky zastával post zástupce šéfredaktora doputoval až do MF DNES. Tam pracoval pět let jako zástupce šéfredaktora a potom jí od roku 2006 vedl jako šéfredaktor. Po vlastnickém boomu v českých médiích se rozhodl funkci šéfredaktora opustit, ale jelikož stále věří, že i přes to všechno má smysl dělat kvalitní žurnalistiku, založil v roce 2014 magazín Reportér.

Václav Sochor

V současné době je konzultantem a tiskovým mluvčím PR agentury Bison & Rose. V letech 2013-14 působil jako publisher B2B titulů a šéfredaktor týdeníku Marketing&Media ve vydavatelství Economia. Předtím dva roky vedl zpravodajskou stanici Rádio Česko, přičemž v Českém rozhlasu pracoval od roku 2010. V 90. letech začínal v redakci zahraničního zpravodajství tehdy nově vzniklé televize Nova, dalších 11 let strávil v BBC v Londýně a Praze. Vedl také časopisy Barlife a Travelfocus, v letech 2007 až 2009 byl šéfredaktor odborného B2B titulu Strategie, rovněž v té době uváděl autorský magazín Z1 Marketing v televizi Z1, moderoval pořad Média a svět v ČT. Byl programovým ředitelem prvního přažského mezinárodního reklamního festivalu PIAF. Na Univerzitě Karlově v Praze vystudoval politické vědy.

Filip Rožánek

Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing&Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora, přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích získal v roce 2014 Novinářskou cenu.

David Shorf

Dnes je partnerem společnosti McShakespeare, kde se od roku 2013 věnuje Public Relations a médiím. Před tímto postem působil jako šéfredaktor lifestylového čtrnáctideníku Skylink TV a učil jako lektor na Anglo-americké univerzitě v Praze. Začal roku 1997 jako reportér v časopisu Týden a o dva roky později v Euronews. Dalších 10 let byl zástupcem šéfredaktora v Lidových novinách, patřících mediální skupině MAFRA. V letech 1993 až 1996 studoval anglickou literaturu a hebrejštinu na Hebrejské univerzitě v Jeruzalémě.

Martina Vojtěchovská

Vystudovala mediální studia na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Po studiích v roce 1997 nastoupila do ČIA, kde jako editorka působila čtyři roky. Od roku 2001 své dovednosti uplatňovala v mediálním domě Economia, kde jako redaktorka týdeníku Marketing&Media působila až do roku 2010. Nyní jako šéfredaktorka stojí ve vedení mediální agentury PHD – Mediaguru.cz, kde se můžeme dočíst o aktuálních tématech z oblasti marketingu, reklamy a médií v ČR. Mimoto i o názorech lidí z M&M branže.

Kateřina Straková Chobotová

Jako redaktorka, zodpovědná za informace z marketingu a kreativy, poslední čtyři roky působí v mediální agentuře PHD – Mediaguru.cz. Od roku 2009 studuje epistemologii na Univerzitě v Lausanne ve Švýcarsku. Svou kariéru začala roku 2008 jako atašé v Ženevě, a poté se dostala na pozici PR manažera ve švýcarské nadaci Etoile d’Azur, kde pracovala necelé dva roky. Přechodně pár měsíců také pracovala jako copywriter v marketingové agentuře OgilvyOne. Vystudovala politologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Michal Donath

Na přelomu šedesátých a sedmdesátých let vystudoval komunikaci a žurnalistiku na Univerzitě ve Vídni a Vysokou školu ekonomickou v Praze. Od osmdesátých let pracoval jako manažer v menších firmách a v roce 1991 nastoupil ve firmě Burson-Marsteller v Praze, kde působil 7 let jako generální ředitel, poté se stal i jejím majitelem. Po dvanácti letech odešel a stal se generálním ředitelem Donath Business & Media, poskytující služby v oblasti PR.

Pavel Košek

Jako PR a komunikační manažer působil během patnácti let v řadě klíčových pozic v Centrum.cz, Euronews, Provident Financial, Státním fondu životního prostředí a Teva Pharmaceuticals. Podílel se na řadě významných komunikačních projektů, například ve funkci předsedy Mediální komise v České asociaci farmaceutických firem (projekt Teleapatyka) či v roli tiskového tajemníka Česko-izraelské smíšené obchodní komory (produkce Bulletinu ČISOK, organizace a medializace Ceny Arnošta Lustiga). Od roku 2013 pracuje jako manažer pro veřejné záležitosti pro telekomunikační firmu Vodafone. Jeho studia byla stejně pestrá jako pracovní historie. Po maturitě vystudoval Policejní akademii v Praze, poté Veřejnou a sociální politiku a návazně i obor Žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. S vyznamenáním absolvoval London School of PR.

David Švábenický

Na České zemědělské univerzitě v Praze vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu. Svou kariéru začal jako vedoucí oddělení PR a propagace ve společnosti Subterra. Po dvou letech nastoupil na stejnou pozici u Vodních staveb Praha. Od roku 1999 působil osm let v agentuře B.I.G. Prague jako senior konzultant a vytvářel výroční zprávy na klíč. Přes vydavatelství Mladá fronta, kde jako manažer divize klientských titulů vytvářel firemní časopisy a noviny na klíč, se dostal do vydavatelství Economia na pozici ředitele komunikační agentury R MEDIA, kde se opět zabýval firemními publikacemi, a to celých osm let. Nyní je nezávislým odborníkem na firemní časopisy. Jeho tvorba v posledních čtyřech letech získávala ocenění v prestižních soutěžích jako Zlatá litera, Zlatý středník a Fénix content marketing.

Roman Frkous

Od roku 2011 šéf marketingu a komunikace a konzultant ve firmě Siemens. Předtím pracoval 4 roky jako vedoucí komunikace v jedné z předních českých bank GE Money. Začínal u firmy Vodafone, kde v letech 2000 až 2006 pracoval na postě PR manažera. Celý život se zabývá finančními službami. Vystudoval Univerzitu Palackého v Olomouci.

Tomáš Macků

V oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění pracuje už více než 25 let. Působil v různých výzkumných agenturách, v roce 2007  nastoupil do Ipsosu, nyní je ve funkci Research & Communication Director. Je členem České manažerské asociace, České marketingové společnosti, Tuesday Business Network a České pobočky Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj. Podílí se na dlouhodobých rozvojových projektech, zodpovídá za Public Relations, komunikaci a za vztahy s významnými klienty, věnuje se i tématům CSR.

Jitka Vysekalová

V první polovině devadesátých let založila vlastní výzkumnou agenturu Marktest pro kvalitativní výzkum trhu. V roce 1993 položila základy k dlouhodobému výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě. V současné době se věnuje především poradenské a přednáškové činnosti. Důležitou součástí její profesní dráhy je dlouholetá práce pro Českou marketingovou společnost (ČMS), kterou založila a v současné době je její prezidentkou. Je členkou řady odborných porot a redakčních rad. Je autorkou řady odborných publikací jako např. Psychologie reklamy, Chování zákazníka, Emoce v marketingu atd. Vystudovala psychologii na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kde získala i titul Ph.D., postgraduál na Fakultě sociálních studií Univerzity Karlovy v Praze a docenturu získala na VŠB v Ostravě.

Jan Binar

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ještě při studiu v roce 1993 začal pracovat v jedné z předních kominukačních agentur McCann Worldgroup Prague, kde je dnes výkonným ředitelem. Od roku 2012 je také prezidentem Asociace komunikačních agentur (AKA). S asociací vede komunikaci s UMPRUM, aby v Praze vznikl vysokoškolský obor, který by kreativce vzdělával v základních disciplínách. Škola by tomu byla otevřená, protože by to zvýšilo možnost uplatnění jejích absolventů na trhu práce.

Tomáš Jindříšek

Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Před tímto postem působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ). Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1997, kdy začínal jako manažer v McDonald’s. Pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné firmy. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF). Působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda a je duchovním otcem projektu Darujspravne.cz.

Josef Šlerka

Člen Mezinárodního sdružení pro semiotická studia (IASS/AIS), Splav! o.s. a Radost 3.0 o.s., vystudoval Univerzitu Karlovu v Praze. Na svém kontě má několik projektů, krom jiných i Trixam. Jako začínající novinář se uchytil ve Vltava-Labe-Press, a.s. Ředitelem byl jak v Social Insider, tak v Ataxo Interactive. Na univerzitě Karlově přednáší studia nových médií. V Socialbakers je hlavou všeho a na práci společnosti se to výrazně odráží. Jen v tom dobrém slova smyslu.

Rostislav Starý

Od roku 1999 pracoval v médiích, v roce 2006 přišel do PR.Konektoru, ve kterém působí dosud. Poslední roky se zaměřuje zejména na integraci online a offline komunikačních aktivit a content marketing. V roce 2013 založil agenturu na obsahový marketing Konektor Social. Vystudoval sociologii a sociální politiku na Fakultě sociálních věd UK a integrovanou marketingovou komunikaci na VŠFS. V roce 2006 absolvoval London School of Public Relations. Je členem Výkonné rady APRA.

Roman Hřebecký

Ideově vede obsahovou a copywriterskou firmu Pábení. Jeho práce vychází z jednoduché myšlenky: “Marketing je služba lidem, designujme ho tedy jako jiné služby.” Proto ve své práci pro Masarykovu univerzitu, Knihy Dobrovský, Kentico, Jelení lůj nebo Plastii kombinuje přístupy UX, design thinking a kreativitu. V jeho práci se odráží studium Mediálních studií a žurnalistiky MU, díky kterému má vhled do chování publik a schopnost psát. Má roky zkušeností s PR (BMPR a ADison), novinařinou (redakční rada MEM Magazine a MiCZ) a copywritingem (TEQUILA/TBWA Advertising Agency).

Tomáš Beran

Lektor Unix a Linux systému v IBM, ředitel digitálního archivu Mladé fronty a.s.. Prošel všechny tyto pozice, a nakonec se dostal do Alltraining s.r.o. a Pilotmedia. Digitální marketing, produkce, technologie, content. To, a další patří do balíčku jeho profesního zaměření. V tomto oboru se pohybuje už více jak 9 let. Na České zemědelské univerzitě v Praze vystudoval vývojovou ekonomiku a mezinárodní rozvoj.

Pavel Fuchs

Spoluzaložil manGoweb a v tomto marketingovém doupěti i zůstal. Navíc dělá UX desinéra a své schopnosti využil při organizaci WebExpo 2014, největší web designové konference ve střední Evropě. Pro ČT24 předesignoval zpravodajský portál.

Pavlína Louženská

Vystudovala Masarykovu Univerzitu v Brně a Universität zu Köln v Německu. Zkušenosti sbírala v digitální agentuře H1.cz a start-upech. Už rok vede marketing v nejrychleji rostoucím českém retailu ZOOT. Jejím snem je dokázat, že věty „to by stejně nefungovalo“, „ach jo“ a „protože jsem to řek´“ patří na smetiště moderní komunikace. Na sociálních sítích jí najdete jako @pavlina_speaks.

Eliška Vyhnánková

Od poloviny června 2013 je na volné noze a věnuje se převážně vzdělávání svých klientů, jejich rozvoji v sociálních médiích, komunikaci a marketingu. Zařizuje pro ně i komunikační strategie, školení a semináře. Kromě své práce na poli online marketingu je také aktivní filmovou a seriálovou fanynkou. Přes čtrnáct let vedla projekt Czech Star Wars Universe, byla spolumajitelkou e-shopu s filmovým a seriálovým merchandisingem FAN BASE, kerý pořádal i zajímavé akce se zahraničními hosty, nejnověji je spoluzakladatelkou služby Filmtoro, která je vyhledávacím nástrojem pro legální online videoobsah, a již působí ve čtyřech zemích střední a východní Evropy. Vystudovala PR a diplomatické služby na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů a řízení podniku a podnikové finance na Vysoké škole finanční a správní v Praze.

Jiří Vicherek

Kromě politických věd, kterým se věnoval na univerzitě v Bruselu, vystudoval právo na Masarykově univerzitě v Brně. Zakladatel PR/Content agentury FENEK^^, která se specializuje na klienty z oblasti IT, startupů a technologií. Obsahu se věnuje přes pět let, začátkem jeho kariéry byl brněnský ZONER software, kde měl na starosti blog Milujemefotografii.cz. V minulosti vedl také online magazín Tyinternety. Na pozici PR manager pracoval pro startup DATY nebo investiční skupinu Rockaway. Vytvářet zajímavý obsah se snaží i pomocí eventů a oborových konferencí, mj. Startup Summitu, PechaKucha Night Ostrava či #metacampu.

Eva Čapková Illésová

Na Západočeské univerzitě v Plzni vystudovala knižní kulturu a následně na univerzitě Leiden v Nizozemsku sociální a digitální média. Po studiích začala na částečný úvazek pracovat jako marketingový koordinátor a grafický designér v Global Chess. Jako grafický designér se angažovala také ve firmě Freelance. A to skoro osm let. Od roku 2009 se živí jako specialista na sociální média na volné noze. Spravuje illesova.cz, zajišťuje pro své klienty online komunikační strategie a spolupracuje i na přednáškách o sociálních sítích.

Lukáš Blažek

Obchodní ředitel R MEDIA, spol. s r.o. vystudoval Českoslovanskou akademii obchodní Dr. Edvarda Beneše. Začínal jako junior accountant v Nokia Siemens Networks a přes účtování a reporting v Monster Worldwide, působení na kapitálových trzích v BFC Capital a Effective Investment a.s., projektové řízení offshore struktur v Peskim, s.r.o., se dostal až k přípravě tematických příloh jako projektový manažer Mediaplanet s.r.o., kde připravoval například přílohy Outsourcing a Mobilní technologie a v oblasti content marketingu již zůstal. Před svou současnou pozicí pracoval v mediální skupině MAFRA, a.s. kde se podílel na projektech pro drogerii Teta, EXPO 2015, Hospodářskou komoru hl.m. Prahy a mnoho dalších.

Milan Sypěna

Péči o značky se věnuje už víc než 20 let. 12 let zastával post kreativního ředitele v reklamní agentuře Entre. V současnosti pracuje na volné noze. Své snažení v posledních letech věnoval hlavně úkolům v oblasti firemních periodik, výročních zpráv, firemních publikací, obalovému designu a problematice tvorby logotypů a jednotného vizuálního stylu. Z množství projektů, na kterých se dosud podílel výtvarným řešením, je možné z poslední doby uvést např. práce pro společnosti Komerční banka, Procter & Gamble,  Philip Morris, Unipetrol, Hypoteční banka, Siemens, Bohemia sekt, Heineken, Skanska, Česká mincovna, Hochtief, CzechTourism, Česká pošta a další. Řada prací pro uvedené klienty byla oceněna v profesních soutěžích. Na STU Bratislava, TU Zvolen studoval architekturu a interiérový design. Milan má 1 ženu, 2 děti a 3 badmintonové rakety. Všechny uvedené prvky tvoří pevné body jeho soukromého života.

Helena Křesinová

Zakladatelka a majitelka Salt & Pepper Agency, content marketingové agentury specializující se na publishing, zejména firemní tištěné i digitální časopisy, PR články, online obsah, ale i komunikační strategie a kampaně. Zkušenosti sbírala na top manažerských pozicích v lifestylových vydavatelstvích, v customer publishingu, reklamních agenturách či přímo u klientů. K historicky nejvýznamnějším klientům agentury se řadí Makro ČR/Metro SR, Marionnaud, Globus, Procter & Gamble, PRE, Erste Premier, UniCredit Bank, Interspar, Avon, Rossmann, Lagris atd. Vystudovala FF UP v Olomouci, ovšem studium oboru Strategické řízení podniku na Business Institutu zřejmě nikdy nedokončí, neboť před měsícem přivedla na svět svého třetího potomka.

Lenka Maureryová

Odbornice na média. V českých mediích působí od roku 2000. Zkušenosti nabrala napříč médii jako jsou tisk, rádio, TV. Zakládala hudební časopis Ultramix a podílela na rozvoji Xmag, Hype, Živel. Bavila se jako spolumajitelka alternativního hudebního vydavatelství. Prošla rádii Evropa 2 a Frekvence 1 jako brand managerka mimo jiné se zodpovědností za mediální partnerství a content. Pro deník Metro vyvíjela systém regionálního zpravodajství ve spolupráci se serverem aktualne.cz a s Českým rozhlasem, zodpovídala za značku deník Metro. Dále dlouhodobě působila v FTV Prima. Je členkou týmu mezinárodního designového festivalu Signal Festival v Praze.  V současné době jako výkonná ředitelka dohlíží na chod firemních a vlastních publikací, ze kterých můžeme jmenovat např. Audi Magazín, Mazda Revue, Rezident, Watch It, 360°, Pařížská street nebo Motohouse. Studovala marketingovou a mediální komunikaci.

Jindřich Novák

Kreativní ředitel obsahové agentury Boomerang Publishing, s.r.o. Během svých studií na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy pracoval jako copywriter pro společnost Boomerang Media a později převzal šéfredaktorskou štafetu u kulturního časopisu Navigator. V roce 2001 se stal editorem agentury Boomerang Publishing, která se jako první na českém trhu začala úzce specializovat na tvorbu firemního obsahu. Spoluvytvářel magazíny mj. pro značky Volvo, GE, ČEZ a podílel se na zrodu legendárního časopisu ČILICHILI pro Vodafone. V současné době vede v Boomerangu čtyři kreativní týmy, které vytvářejí firemní obsah pro tištěná i online periodika a sociální sítě více než třiceti klientů.

Luboš J. Marek

Jako specialista marketingové komunikace a fotograf buduje značky svých klientů v komunikační
a content agetnuře BOHEMIA WERBUNG, s.r.o. Pro zákazníky analyzuje tržní prostředí a vytváří
kreativní řešení,které následně pomocí kampaní realizuje. Z jeho projektů jsou hlavními Smart RTB a Firemní značka. Jako fotograf ve volném čase působí ve Spolku za veselejší Střížkov. Také je členem několika organizací, jmenovitě např. Česká marketingová společnost (ČMS). Od této organizace také získal certifikát Marketingový specialista. Jako opravdový profesionál dokáže zrealizovat všechny představy svých klientů.

Radoslav Súkala

Corporate Publishing s.r.o. – firma specialistou na firemní magazíny. Právě tady působí jako krativní ředitel. Kromě klasických B2B, B2C, B2E časopisů vytváří i projekty na klíč. Svými projekty podporují úspěch firem, pro které je vytváří. A jaká periodika že to vytváří? Znát můžeme Costa Coffe Times, Čedok magazín, Journal nebo Loreal CZ. Kromě toho pod jejich taktovkou vzniká např. i Amond magazín, Bubbleology, Fiat magazín nebo Nutrend.

Jiří Weiner

Profesionál tištěných i online publikací, časopisů a knih. V těchto a souvisejících oblastech, jakou jsou veletrhy, reklama, distribuce a logistika, poskytoval poradenské služby. V nedávné době začal s prací ve vydavatelství Vltava-Labe-Press a v České distribuční, přičemž i vyučuje žurnalisty související vydavatelské obory. Mír a Svoboda nejsou jen názvy přání českých Miss, ale i místa působení začátku jeho kariéry. Působil také v Lidových novinách, v České typografii a dlouhých 10 let v Economii. Další 3 roky také jako konzultant pracoval pro klienty Tablet Media. Jako člen se zapojuje ve sdruženích Náplava Sázavy, OKAP Theatre a Mountain Synagogue v Hartmanicích.

Porota Fénix content marketing 2014
POROTA ČTENÁŘŮ
René Nekuda Literární akademie
Alex Röhrich Ewing PR, Mediální ředitel
Jitka Němečková Unipetrol
POROTA ŠÉFREDAKTORŮ
Radek Polák Strategie, Šéfredaktor
Ondřej Aust Médiář.cz, Šéfredator
Václav Sochor Bison&Rose
Milan Hladký Marketing&Media
David Shorf McShakespeare
ODBORNÁ POROTA
Michal Donath Donath Business&Media
Pavel Košek ČISOK, tiskový tajemník
Marek Zeman tiskový mluvčí
Roman Frkous konzultant
Tomáš Macků Ipsos, Research & Communication Director CR,SR
Jitka Vysekalová Česká marketingová společnost, Předsedkyně
Vojtěch Bednář konzultant, autor
Jindřich Lacko Odd.komunikace Premiéra České republiky
ONLINE POROTA
Tomáš Jindříšek Dark Side
Tomáš Votruba TL5
Oldřich Dostál McCann digital
Josef Šlerka Ataxo
Benjamin Hasic FOXO
Petr Andrýsek SocialShark
Rostislav Starý Konektor Social
Marek Prchal Idea maker
Roman Hřebecký Pábení.cz
Tomáš Beran Pilotmedia
Pavel Fuchs manGOweb
Petr Ducháček TOP 09
Pavlína Louženská  H1.cz
POROTA TVŮRCŮ
Lukáš Blažek Mafra a.s.
Lukáš Otevřel Reklamní klinika
Helena Křesinová Salt&Pepper
David Švábenický R Media
Jindřich Novák Boomerang publishing
Luboš J. Marek Bohemia Werbung
Radoslav Súkala Corporate publishing
Petr Čermák        ENTRE
Jiří Weiner        Tablet Media

 

Ondřej Aust

Od ledna 2011 šéfredaktor, nyní i vydavatel oborového zpravodajství o médiích a marketingu Médiář.cz (www.mediar.cz). Od prosince 2010 pořadatel pravidelné soutěžní přehlídky českých a slovenských mobilních aplikací AppParade (www.appparade.cz). 2009-2010 vedoucí redaktor mediálního zpravodajství v PPF Media. 2004-2009 redaktor Lidových novin (od dubna 2005 autor pravidelné páteční stránky o médiích). 2002-2004 editor webu české redakce BBC World Service. Absolvent mediálních studií na FSV UK v Praze.

Radek Polák

Radek Polák působí  v oboru PR od roku 1998. Začínal jako redaktor v magazínu Strategie, dále působil  např. jako PR manager v AMI Communications, a ředitel PR a marketingu v Sekyra Group. Před tím, než se stal šéfredaktorem Strategie, působil jako Managing Partner v  Megafon PR. Vystudoval VŠE v Praze, působí jako lektor v Českém institutu reklamní a marketingové komunikace a  Asociaci Public Relations agentur. Jako porotce působil v soutěžích Zlatá koruna – POPAI a v České ceně za PR. Mezi jeho zájmy patří četba, hudba, cestování a sport (lyže, kolo, fotbal).

Jitka Němečková

Aktuálně je zodpovědná za interní, externí komunikaci a CSR společností Spolana Neratovice a litvínovské Unipetrol RPA. Před tím měla na starosti komunikační strategii výzkumné společnosti specializující se na stavebnictví, CEEC Research. V minulosti pracovala ve vedení fullservisové agentury Remmark a jako odborná redaktorka týdeníku Marketing&Media.

Tomáš Macků

Tomáš se podílí na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci a za vztahy s významnými klienty.

V oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění pracuje více než 20 let a před r. 2007, kdy nastoupil do Ipsosu, působil v různých výzkumných agenturách (Agma, Agmanova, TNS Factum). Po vystudování VŠCHT Praha ještě před r. 1989 pracoval ve výzkumu a v průmyslu.

Je členem výboru České manažerské asociace, České marketingové společnosti, Tuesday Business Network a České pobočky Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj. Věnuje se přednáškové a publikační činnosti.

Pavel Košek

V roce 2006 úspěšně ukončil magisterské studium na FSV UK, obor žurnalistika, před tím graduoval v oboru veřejná a sociální politika. Mimo jiné absolvoval i London School of PR.

Co se týče profesního života, tak celá jeho dosavadní kariéra je spojena s komunikací a prací s médii. Svoji kariéru započal coby novinář – freelancer v roce 1997. Postupem času zastával vedoucí pozici a rozjížděl zpravodajství serveru Centrum.cz, v letech 2003–2005 pracoval jako specialista pro komunikaci a styk s médii u společnosti Provident Financial. V letech 2005–2007 byl vybrán na post tiskového mluvčího a PR manažera Státního fondu životního prostředí ČR. Následujících 6 let působil v oblasti farmaceutického průmyslu jako Governement Affairs & PR Manager největší světové generické společnosti Teva, zároveň vedl mediální komisi České asociace farmaceutických firem.

Od května 2013 zastává pozici Public Affairs Managera pro Vodafone Czech Republic.

Mimo to, je od roku 2009 spjat s Česko-izraelskou smíšenou obchodní komorou, kde po dvou funkčních obdobích v Radě v současné době plní roli tiskového tajemníka.

Ve svém volném čase se Pavel Košek věnuje zejména poslechu hudby, sportovním aktivitám, kinematografii a samozřejmě i tomu, co jej naplňuje v profesním životě. A tím jsou média, komunikace a cestování vlakem.

Frkous Roman

Roman Frkous se již více než 15 let věnuje měřitelné komunikaci. Pracuje jako poradce a lektor v oblasti marketingu a firemní komunikace. Před tím pracoval na pozici ředitele marketingu a komunikace ve společnosti Siemens. Působil také čtyři a půl roku v GE Money Bank jako ředitel komunikace.

Před GE Money Bank pracoval 6 let ve společnosti Oskar/Vodafone na pozici PR manažera, mluvčího a Senior Project Managera. Zde se podílel na přípravě a realizaci netradičních guerillových kampaní, zodpovídal za vztahy s veřejností, komunikační podporu služeb, krizovou komunikaci, užíval si moderování zaměstnaneckých akcí a spolupracoval na mnoha vzdělávacích projektech.

Obdržel také prestižní cenu Osobnost roku 2005 udělovanou PR Klubem za výrazné ovlivnění image společnosti pomocí nástrojů public relations. Věří, že komunikaci je možno měřit a přesně vyhodnocovat její dopady.

Jindřich Lacko

Jindřich Lacko v roce 1973 graduoval na Vysoké škole ekonomické na obchodní fakultě a získal titul inženýr. Během své praxe působil v reklamní agentuře RAPID Praha (oddělení Public Relations), působil jako tiskový mluvčí na Ministerstvu průmyslu ČSR a Ministerstvu zahraničního obchodu, dále působil v agentuře Burson-Masteller, Pragma Communications (vlastní agentura), dále působil v agentuře GCI Praha, Hill&Knowlton Praha a také jako nezávislý konzultant.

Je jedním se čtyř iniciátorů vzniku asociace APRA, kde byl dvě volební období členem její Výkonné rady, dvě volební období předsedou Revizní rady a dvě volební odbobí členem Etické komise APRA. Je ředitelem kurzu LSPR v Praze, který je pod záštitou APRA, a přednášel PR na Vysoké škole ekonomické na Fakultě podnikového řízení.

Petr Andrýsek

Už pět let pomáhá Petr pod značkou SocialSharks budovat značkám slávu na sociálních sítích. Libuje si v kreativních řešeních, je posedlý excelentností a rád se podílí na zajímavých věcech. Původem z Ostravy, aktuálně působící se svou firmou v Praze, ačkoliv srdcem stále Ostravák! Pomáhá firmám zavádět sociální sítě do komunikace, využívat jejich potenciál, pracovat s komunitami a daty. S ostatními žraloky pracují pro značky jako Big Shock!, Albi, Lidl, UniCredit Bank a mnoho dalších.

Jiří Janoušek

Absolvoval FAMU, studoval na Institutu politických věd v Paříži. 1967-1982 pracoval v Mladém světě jako reportér, 1983- 1991 byl ředitelem Československého filmexportu. V reklamě působí od roku 1992, kdy otevřel zastoupení sítě Euro RSCG v Praze, od 1994 v Mark/BBDO jako client service director , v letech 2000-02 managing partner PR agentury Impact (součást BBDO Group v ČR), pak zpět v Euro RSCG, kde řídil dceřinou společnost Dream Studios. Od května 2005 výkonný ředitel AKA. Je autorem řady publicistických knih, kupř. Hvězdy z masa a kostí, Tváře bez svatozáře, Rozhovory s Janem Werichem, Na vlastní kůži, Ivan Lendl, S Ebenem na plovárně (literární verze vybraných televizních besed).

Benjamin Hasič

Majitel pražské reklamní agentury Foxo, která se věnuje online marketingu se zaměřením na sociální sítě a tvorbu obsahu v nich. Od roku 2012 ve službě nazvané SocialReporter.cz spojuje marketing v sociálních sítích s analýzou a tvorbou obsahu a nabízí tak unikátní produkt monitoringu a reakcí napříč online světem. Dále se Foxo specializuje na oblast grafických prací (od návrhu korporátních identit, po návrhy reklamy pro tištěná i online média, až po návrhy webových prezentací). Foxo provozuje největší soutěžní aplikaci SOUTĚŽ.ME, jež umožňuje pořádání soutěží v prostředí FACEBOOKu. Absolvent Informačního managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Marek Prchal

Idea maker Marek Prchal se podílel na kampaních pro politické hnutí ANO, Pražskou integrovanou dopravu, Subaru, Ditu P., TOP 09, Přemluv bábu, obrovském množství online projektů pro značky Mercedse-Benz, Vodafone, Nivea, Snickers, LEGO, Pepsi, Jameson ad., ve volném čase se snaží udělat nějakou legraci pro Médiář.cz, což jsou např. přehlídka mobilních aplikací AppParade nebo výjimečně hořká Reklamní Katovna. Marka vloni jmenoval jeden uchazeč o zaměstnání v online agentuře jako svůj hlavní vzor, teprve za ním jmenoval Steva Jobse.

Mgr. Marek Zeman

Marek Zeman vystudoval obory český jazyk a literatura na Pedagogické fakultě Masarykovy Univerzity v Brně. Během své kariéry působil jako redaktor v deníku Telegraf a Lidových novinách a také byl vedoucím oddělení reportérů v deníku Metro, později pracoval jako Account Manager a Media Manager v agenturách IMPACT P a Euro RSCG. Poté působil jako vedoucí tiskového oddělení a tiskový mluvčí na Ministerstvu financí ČR, jako Ředitel útvaru PR a komunikace pro ČR a SR v AXA Česká republika a v srpnu 2012 jako tiskový mluvčí Vladimíra Dlouhého pro prezidentskou kampaň. Nyní je ředitelem odboru vnějších vztahů a komunikace na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy ČR.

Během své karéry získal ocenění Mluvčí roku 2005 udělované institutem moderní komunikace, Tiskový mluvčí roku 2004 v anketě pořádané Komorou Public Relations a ocenění Profesionál roku 2006 a 2008 v anketě pořádané PR Klubem.

Mezi jeho koníčky patří běh, lyžování, jízda na kole a rodina.

Lukáš Otevřel

Konceptualista, idealista a optimista. Propojuje PRCAFE a Reklamní kliniku, kde ordinuje, zabývá se všemi disciplínami marketingové komunikace a zejména nová média a online PR jsou jeho doména. Pracuje pro klienty již 12 let, ošetřil kde co: stabilně nejraději pracuje pro české značky, kdy se podařilo ošetřit téměř všechny, které v českém rybníku něco znamenají tedy popořádku: Kooperativa, Dtest, Koryna, Tescoma, Škoda auto, Becherovku, Hamé, VZP, Pilsner Urquell nebo Primeros, ze zahraničních dále Kimberly Clark, Red bull, Heineken, RWE, Hansgrohe… a bylo toho mnohem víc. Kam až paměť sahá. V současnosti se zaměřuje na vlastní projekty – dceru Lolu, a za těch pracovních Výletní kino Smíchov, houseboat PORT X, půjčovnu historických vozů Saloon Exclusive a značku farmářských trhů Zelené trhy.

Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, VŠE Praha a dalších vysokých školách i odborných konferencích. Působí v odborných porotách jako Zlatý středník, Duhová kulička, Duhový paprsek, Znojemský Hrozen aj. V porotě soutěže Zlatý středník působí od jejího počátku.

Publikuje v odborných periodikách, jako je např. Strategie, Marketing a komunikace, Trend marketing, In-Store marketing, Psychologie Dnes, Psychologie v ekonomické praxi, Hospodářské noviny, Prosperita aj.

Je autorkou či spoluautorkou knižních publikací: Výzkum účinnosti propagace, Úvod do psychologie trhu, Zeptejte se zákazníka, Encyklopedie zahraničního obchodu, Základy psychologie trhu, Malý slovník propagace, Základy marketingu pro střední školy, Psychologie reklamy, Psychologie spotřebitele, Reklama – Jak dělat reklamu, Veletrhy a výstavy, Image a firemní identita, Chování zákazníka a další.

V jednom rozhovoru na sebe prozradila, že jejím oblíbením citátem je: Oscar Wilde: „Jediný způsob, jak se zbavit pokušení, je podlehnout mu“. A dodala, že celý život vlastně podléhá pokušení začínat znovu a pokoušet se překročit „vlastní stín“. S výsledkem střídavým. Protože stejný autor také říká: „Veškeré umění je povrch i symbol zároveň. Ti, kdo jdou pod tento povrch, dělají to na vlastní nebezpečí“.

Jinak má ráda posezení s přáteli při dobrém bílém víně. A ráda tráví volný čas na chaloupce v Souticích.

Michaela Losekoot

Michelle se stará o sociální sítě internetového knihkupectví Martinus.cz a vedle toho pomáhá s vytvořením marketingové strategie menším či neziskovým firmám. Hýčká si svou pozici copywritera a občas fušuje do PR. Školí tvůrčí psaní a sociální média pro skillsharový projekt Naučmese.cz a ve volném čase obráží pražské kavárny s přáteli, kteří si stále ještě nezvykli, že cokoliv jí řeknou, se může nechutně rychle objevit na jejím Twitteru nebo blogu. Miluje svého psa, couchsurfing, spánek a pozitivní lidi.

V Divadle Dobeška vede kurzy tvůrčího psaní, kterými navázala na tradici svého učitele, spisovatele Arnošta Lustiga.

Václav Sochor

Od března 2013 jsem ve vydavatelství Economia Publisherem B2B titulů a šéfredaktorem Marketing & Média.

Od ledna 2011 jsem byl šéfredaktorem stanice Rádia Česko. V listopadu téhož roku jsem byl generálním ředitelem Českého rozhlasu Peterem Duhanem pověřen (společně s šéfredaktorem ČRo 6 Danielem Rausem) přípravou nové stanice mluveného slova.

V roce 2010 jsem připravoval a uváděl čtyři pořady pro Český rozhlas – dva na Radiožurnálu a dva na Rádiu Česko, kde jsem v té době i pravidelně moderoval.

V médiích jsem začínal v roce 1994, ještě coby student politologie na FSV UK, v zahraniční redakci čerstvě vzniklé televize Nova. O necelý rok později jsem k tomu přidal i ranní směny v nově vzniklé kanceláři české redakce BBC v Praze a v roce 1996 jsem odjel pracovat do BBC do Londýna.

Zpátky do Prahy jsem se přestěhoval v roce 2000 spolu s celou českou redakcí BBC, v níž jsem pracoval jako moderátor a redaktor až do ukončení vysílání v roce 2006. V roli vedoucího zahraničního zpravodajství jsem pak stál u vzniku televize Z1.

Když byl start nových digitálních stanic v důsledku soudního rozhodnutí o rok odložen, přijal jsem nabídku vést odborný týdeník o médiích a komerční komunikaci Strategie. V jeho čele jsem stál od léta 2007 do konce roku 2009.

Poté, co byla spuštěna televize Z1, jsem připravoval a moderoval autorský týdeník Z1 Marketing.

Kromě toho jsem kontinuálně pracoval na řadě vedlejších projektů – byl jsem např. šéfredaktorem dvouměsíčníků TravelFocus (2003-2007) a Barlife (2004-2006).

V roce 2008 jsem v České televizi moderoval pořad Média a svět. Tentýž rok jsem byl také programovým ředitelem mezinárodního reklamního festivalu PIAF, na jehož vzniku jsem se podílel.

Michal Donath

V oboru public relations začal pracovat v roce 1991 jako generální ředitel agentury Burson-Marsteller. V polovině roku 1998 převzal pražskou kancelář BM a založil společnost Donath-Burson-Marsteller. Od ledna 2011 změnila firma název na Donath Business & Media. Během své kariéry v oboru PR se Michal Donath etabloval jako uznávaný konzultant v oblasti krizové komunikace. Byl u zrodu Asociace PR agentur (APRA), přednáší na London School of Public Relations.

Během své rozsáhlé praxe zastával vedoucí pozice v plánování, zahraničním i domácím obchodě, zemědělství, dopravě a zdravotnictví. Jako pražský dopisovatel amerického časopisu Time a agentury UPI si vytvořil pracovní kontakty se zahraničními a místními sdělovacími prostředky i s českými politiky. Výborná znalost anglického a německého jazyka mu umožnila stát se tlumočníkem předních osobností naší politické scény, mezi něž patřil i dnes už bývalý prezident Václav Havel.

Studium na Fakultě zahraničního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze ukončil v roce 1973. Absolvoval také roční stipendijní pobyt na Institutu novinářských věd univerzity ve Vídni.

Josef Šlerka

Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, šéf softwarového vývoje ve společnosti Ataxo Interactive a učitel nových médií na Univerzitě Karlově. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií. Kromě vědecké práce mimo jiné zakládal překladatelský časopis Plav, podílí se na organizaci festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka a je členem akademického senátu Univerzity Karlovy.

PhDr. Vojtěch Bednář

Pracuje jako odborný poradce – konzultant v oblasti mediální komunikace a manažerských kompetencí, managementu vztahů ve firmách, motivace zaměstnanců a dalších oblastí. Působí také jako lektor, svým jménem nabízí odborné semináře a spolupracuje s řadou vzdělávacích institucí. Je majitelem a provozovatelem portálu Firemní sociolog. Jako vědec se zabývá sociologií politiky (vztahy mezi politikou a médii) a v této oblasti realizuje dlouhodobé studie. Publikuje odborné články a je autorem mnoha knih, působí i jako vysokoškolský profesor.

Vojtěch Bednář je členem hospodářské komory ČR, Asociace Malých a Středních Podniků a Živnostníků ČR, Masarykovy České sociologické společnosti, České andragogické společnosti, je poradcem na portálu Vlastní cesta a uživatelem systému nezávislých profesionálů Na volné noze.

Narodil se 22. 9. 1979 v Karviné, vystudoval obory sociologie a žurnalistika na FF UP v Olomouci. Mezi jeho koníčky patří rodina, sport a hudba.

PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.

Alex Röhrich vystudoval Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy obor český jazyk a česká literatura. Od roku 1995 působí jako odborný asistent na Fakultě sociálních věd UK, od roku 2001 externě. V roce 2008 ukončil doktorandské studium mediálních studií na této fakultě a obhájil doktorandskou práci Ideologie, jazyky, texty. Analýza a interpretace textů Rudého práva z roku 1953 a 1975 a Práva z roku 1997, již vydalo Nakladatelství Bor v edici Jazyky a texty.

V současnosti se věnuje práci v oboru public relations, spolupracuje s přední českou agenturou Ewing Public Relations. Stále vyučuje na FSV UK kulturu mluveného projevu a rovněž učí na katedře českého jazyka a literatury Přírodovědně-humanitní a pedagogické fakulty Technické univerzity v Liberci, a to kulturu mluveného projevu, základy marketingové komunikace, praktickou stylistiku, stylizaci odborných a publicistických textů a tvůrčí psaní. Mimo to se věnuje hlasové výchově v redakci zpravodajství České televize.

Jiří Prošek

Vystudoval obor marketingové komunikace Na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Pracuje jako Service Manager v T-Systems Proganet. Zároveň je viceprezidentem Marketingového klubu ČR, sdružení marketingových profesionálů.

V marketingu pracuje od roku 1988, kdy pro zaměstnavatele spoluvytvářel koncepci nového ekologického strojírenského oboru. Poté zakotvil v reklamní agentuře Reag. Odtud jeho dráha pokračuje v oboru informačních a komunikačních technologií. Pracoval v marketingu IT společností Konsigna,. Byl marketingovým managerem firem Coda, FCC Folprecht, ve společnosti Logica byl managerem marketingových projektů. U systémového integrátora PragoData pracoval jako ředitel marketingu a u telekomunikační společnosti BroadNet Czech jako Marketing Manager. Má dlouholeté profesní zkušenosti z oblasti marketingu B2B.

Mezi jeho koníčky patří cyklistika a vojenství.