Soutěžní kategorie – 2015

  • 1

    B2B časopisy

    Do soutěže se může hlásit jakákoliv publikace, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).

  • 2

    B2B noviny

    Do soutěže se může hlásit publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)

  • 3

    B2C časopisy

    Publikace určená zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.

  • 4

    B2C noviny

    Noviny určené zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší zákazníkům relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.

  • 5

    B2E časopisy

    Publikace určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.

  • 6

    B2E noviny

    Noviny určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.

  • 7

    Časopisy státní správy, veřejného a neziskového sektoru

    Publikace státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.

  • 8

    Noviny státní správy, veřejného a neziskového sektoru

    Noviny státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.

  • 9

    Jednorázová média

    Publikace, která informuje o společnosti, jejích službách a produktech apod. Jde o profily společnosti, katalogy, publikace k výročí společností, ke speciálním událostem atd.

    Hodnotíme v podkategoriích:

    1. Jednorázová tištěná publikace
    2. Video
    3. Infografika
    4. Katalog

  • 10

    Firemní prezentace

    V druhém ročníku bude možné hlásit také firemní prezentace, které hrají podstatnou roli a často nahrazují obsahově stručnější webové stránky nebo jsou silně zaměřeny na vizuální stránku zpracování. Firemní prezentace budeme nahrávat na SlideShare a vítězem této kategorie se stane nejnavštěvovanější a nejčtenější prezentace.
    Pro vstup do této kategorie bude nutno vyplnit klasickou přihlášku a zapojit se do soutěže.

  • 11

    Grafické zpracování výroční zprávy

    V této kategorii se zaměříme na grafické zpracování výroční zprávy, publikace o hospodářských výsledcích společnosti. Kromě informací o hospodaření obsahuje obvykle i informace o společnosti, popis jejích služeb a produktů. Protože výroční zpráva není složena jen z hospodářských výsledků, je kladen důraz na grafiku, zpracování publikace apod.

     

  • 12

    Mobilní řešení

    Aplikace pro mobilní telefony nebo tablety, které podporují vztah ke značce. Informují o službách nebo produktech.

    Mobilní řešení, které je využité v souvislosti s kampaní, komunikací klienta a prokazatelně je možné doložit, že bylo součástí obsahové koncepce.

  • 13

    Webové stránky

    Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.

    Webové stránky bude odborná porota hodnotit v podkategoriích, do kterých je možno hlásit:

    1. E-shop

    2. Korporátní webové stránky

    3. Microsite

    4. Online magazín (web)

     

     

  • 14

    Newsletter

    Elektronický zpravodaj, který je pravidelně zasílán na cílovou skupinu.

  • 15

    Sociální profil a kampaň

    V této kategorii bude odborná porota hodnotit v třech podkategoriích:

    1. Facebook profil

    2. Instagram

    3. Twitter 

    Profil – platné pro všechny, jeho správa a obsah v daném období – prosíme vyplňte období, které má být hodnoceno do přihlášky. V rámci soutěže bude hodnocen obsah, míra engagementu, adekvátní obsah a tonalita v korelaci s celou komunikací společnosti/subjektu, jehož profil je přihlášen. Bude zde zhodnocena i rychlost a kvalita komunikace s komunitou.