Soutěžní kategorie

OFFLINE

  • 1

    B2B časopisy

    Do soutěže se může hlásit jakákoliv publikace, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).

  • 2

    B2B noviny

    Do soutěže se může hlásit publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)

  • 3

    B2C časopisy

    Publikace určená zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují  jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší  hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou  skupinu.

  • 4

    B2C noviny

    Noviny určené zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší zákazníkům relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.

  • 5

    B2E časopisy

    Publikace určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.

  • 6

    B2E noviny

    Noviny určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.

  • 7

    Časopisy státní správy, veřejného a neziskového sektoru

    Publikace státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.

  • 8

    Noviny státní správy, veřejného a neziskového sektoru

    Noviny státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.

  • 9

    Jednorázová média

    Publikace, která informuje o společnosti, jejích službách a produktech apod. Jde o profily společnosti, katalogy, publikace k výročí společností, ke speciálním událostem atd.

    Hodnotíme v podkategoriích:

    1. Jednorázová tištěná publikace

    2. Firemní kalendář

    3. Katalog

    4. Výroční zpráva

    (každá podkategorie je hodnocena zvlášť)


ONLINE

  • 1

    Webové stránky

    Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Webové stránky bude odborná porota hodnotit v podkategoriích, do kterých je možno hlásit:

    1. Korporátní webové stránky

    2. Microsite

    3. Online magazín

    4. Blog

    (každá podkategorie je hodnocena zvlášť)

  • 2

    Mobilní řešení

    Aplikace pro mobilní telefony nebo tablety, které podporují vztah ke značce. Informují o službách nebo produktech. Mobilní řešení, které je využité v souvislosti s kampaní, komunikací klienta a prokazatelně je možné doložit, že bylo součástí obsahové koncepce.

  • 3

    Newsletter

    Elektronický zpravodaj, který je pravidelně zasílán na cílovou skupinu.

     

  • 4

    Sociální profil a kampaň

    Sociální profil a kampaň

    V této kategorii bude odborná porota hodnotit v 5 podkategoriích:

    1. Facebook profil

    2. Instagram

    3. Twitter

    4. Snapchat

    5. Youtube.com

    (každá kategorie je hodnocena zvlášť)

    Profil – platné pro všechny, jeho správa a obsah v daném období – prosíme vyplňte období, které má být hodnoceno do přihlášky. V rámci soutěže bude hodnocen obsah, míra engagementu, adekvátní obsah a tonalita v korelaci s celou komunikací společnosti/subjektu, jehož profil je přihlášen. Bude zde zhodnocena i rychlost a kvalita komunikace s komunitou.


CONTENT MARKETING STRATEGIE

  • 1

    CONTENT MARKETING STRATEGIE

    Content marketingová strategie, či chcete-li multichannel komunikace je královskou disciplínou, která si v prvním ročníku nenašla své soutěžící. Trh ale postoupil a v současné chvíli, především v minulém roce jsme byli často dotazováni, kam takové práce hlásit. Připravili jsme kategorie content marketing strategii. Pro přihlášení prosím vyplňte formulář a připojte co nejlépe výsledky své práce. Systém práce, který jste při realizaci uplatnili. Patří sem i tvorba „content hub“ pro klienta. Při přihlašování soutěžní práce prosím dbejte na fakt, že porotci třeba váš projekt neznají a rádi by plně pochopili váš úspěch a docenili vaše výsledky. Nezapomeňte tedy všechny informace zpracovat do vaší přihlášky. Tato kategorie je pro rok 2016 a projekty realizované v tomto roce. Pokud jste plánovali ve 4Q roku 2015 a realizovali projekty v roce 2016, těžiště aktivní exekuce bylo zde, je přihlášení v pořádku.

    V případě potřeby konzultace vaší přihlášky nás neváhejte kontaktovat na emailu: borovanska@freyacz.cz