Konference
Již 23. 9. 2025 proběhne v nové budově našeho generálního partnera, ČSOB, 7. ročník konference Fenix Awards. (znáte ji jako Brand & Content).
Pokud máte zájem o partnerství a lístky, pošlete nám poptávku, fakturační údaje, případně pobídku ke spolupráci na: borovanska@freyacz.cz – ozve se vám někdo z našeho týmu do 24 hodin.
- Běžná cena vstupenky je 8 990 CZK (bez DPH)
- Přihlašovatelé do 12. ročníku Fenix Awards mají zlevněné vstupné: 6 990 CZK (bez DPH)
- Množstevní slevy na vstupenky jsou možné po domluvě s naším týmem.
Vstupenky obsahují veškeré materiály, celodenní kávu, nealko a alko nápoje, catering po celý den i mimo pauzy a dárky od našich partnerů. Ke vstupence zároveň obdržíte naší ročenku s články od osobností a přehledem toho zajímavého z loňského ročníku.
Stejně jako se naše ceny posunuly směrem k byznysu, inovacím, datům a značkám, konference je celodenní univerzitou. (a my pro vás příští rok přineseme i tu pořádnou).
Letos se konference uskuteční na 3 platformách. Vaše oblíbená main stage, kde se můžete těšit na naše keynote speakers, panelovou diskusi s influencery a Power Woman panel, celodenní program od 9:00 do 17:00 hodin. Druhou stage pak otvíráme v podobě Edu Centra, která má kapacitu pro 100 lidí a na bude tam probíhat program, který bude zaměřený na delší prezentace a školení (v rozsahu 45-60 minut) pro ty, kteří se chtějí zaměřit primárně na jedno téma. Třetí jsou workshopy pro malý okruh účastníků, kteří budou pracovat společně ve skupinách do 20 lidí.
Dostává se k nám často zpětná vazba, že vám chybí vzdělávání pro různé typy seniority a zároveň, že řešíte různá témata, a tak jsme se snažili sestavit pro vás den tak, abyste si ho i vy mohli sestavit podle vašich potřeb.
Helen Anglim, ředitelka komerčního obsahu Condé Nast Britain na naší stage, prosinec 2024.
Generálním partnerem akce je:
ČSOB, se kterou nás spojuje láska k inovacím
Mezi letošní partnery naší konference patří a jejího obsahu patří:
- Proficio,
- SHRKS (znáte jako Socialsharks),
- C&See – obsahové studio mediálního vydavatelství CNC,
- Seznam Brand Studio (Seznam.cz),
- Peppermint Digital,
- Chilli Production a další.
Mediálními partnery akce jsou:
- TV NOVA,
- Czechcrunch.cz,
- Mediaguru.cz,
- Seznam – Novinky.cz a další
Mezi další partnery v tuto chvíli patří:
Vitra, CANS.
Program zde zveřejníme 1. 9. 2025, třetina lístků je již prodaných v rámci firemních partnerství.
A jak to bylo loni?
6. ročník naší konference proběhl 3. 12. v pražském Forum Karlín za účasti 300+ hostů z oblasti značek, médií a agenturního světa.
Akce proběhne 23. září 2025 a bude navazovat na galavečer Fenix Awards cen, které proběhnou 18. září 2025.
Vybrané články z konference si můžete přečíst (Novinky.cz, E15, Mediaguru.cz)
- Event je vždy pódium pro tvorbu dalšího obsahu – zde
- Sledující dnes spoléhají spíš na algoritmus – zde
- Fenix Awards konference začátkem prosince představila příběhy nejlepších značek roku 2023 – zde
- Na Fenix Awards konferenci vystoupí Anglim z Condé Nast – zde
- Do Prahy zavítá ředitelka komerčního obsahu britského Vogue, Helen Anglim – zde
Pokud byste si přáli stát se partnery, nebo na naší konferenci vystoupit a stát se obsahovými partnery, napište na: kate@fenixawards.co.uk a do 24 hodin vám odpoví někdo z našeho týmu.
*Dopolední program akce je již uzavřený pro naše stávající partnery.
Na obrázku panelová diskuse s představiteli společnosti Samsung, generální partner akce.
Děkujeme partnerům 6. ročníku konference:
Jakub Folauf, nový CMO TV NOVA, představil na konferenci exkluzivně rebranding TV NOVA a její strategii pro nastávající rok.