Konference
V tuto chvíli pro vás připravujeme nový formát 8. ročník konference Fenix Awards. (znáte ji jako Brand & Content marketing konference) – rozhodli jsme se třetinu programu obsadit zahraničními speakery oproti české agenturní scéně.
Dále uvidíte na stage vítěze Agentury roku, Inovace roku a další šampiony 12. ročníku.
Prodej lístků zahájíme v co nejdřívějším termínu, podle konfirmace našeho keynote speakera. Pokud si chcete svůj lístek rezervovat v předstihu, napište nám na: borovanska@freyacz.cz. Pošleme vám informace, až zahájíme prodej prostřednictvím našeho ticketing partnera, Goout.cz
Konference letos bude mít i partnerské lounge zóny, možnost prezentací pro inovace, game changing solutions, AI a technologie.
Generálním partnerem konference je ČSOB, banka s nejinovativnějším sídlem v ČR, která nás bude hostit.
Cena vstupenek:
- Běžná cena vstupenky je 9 990 CZK (bez DPH)
- Přihlašovatelé do 12. ročníku Fenix Awards mají zlevněné vstupné: 6 990 CZK (bez DPH)
- Množstevní slevy na vstupenky jsou možné po domluvě s naším týmem.
- VIP vstupy budou zajištěny pro naše VIP partnery a C-level přednostně. Pár jich uvolníme do běžného prodeje, abyste se mohli setkat na večeři s našimi speakery a užít si speciální networking v uzavřené skupině.
Vstupenky obsahují veškeré materiály (Yearbook Fenix Awards, program a case studies a další), celodenní kávu od Dallmayr, nealko CANS a alko nápoje Plzeňský Prazdroj, catering po celý den i mimo pauzy a dárky od našich partnerů.
Stejně jako se naše ceny posunuly směrem k byznysu, inovacím, datům a značkám, konference je přehlídkou těch nejlepších, kteří každý rok vítězí ve Fénixovi i na českém trhu.
Letos se konference uskuteční na 3 platformách. Vaše oblíbená main stage, kde se můžete těšit na naše keynote speakers, panelovou diskusi s influencery a Power Woman panel, celodenní program od 9:00 do 17:00 hodin. Druhou stage pak otvíráme v podobě Edu Centra, která má kapacitu pro 100 lidí a na bude tam probíhat program, který bude zaměřený na delší prezentace a školení (v rozsahu 45-60 minut) pro ty, kteří se chtějí zaměřit primárně na jedno téma. Třetí jsou workshopy pro malý okruh účastníků, kteří budou pracovat společně ve skupinách do 20 lidí.
Dostává se k nám často zpětná vazba, že vám chybí vzdělávání pro různé typy seniority a zároveň, že řešíte různá témata, a tak jsme se snažili sestavit pro vás den tak, abyste si ho i vy mohli sestavit podle vašich potřeb.
Pojďte se s námi podívat na program dne:
PROGRAM – 1. MAIN STAGE (centrální hala budovy ČSOB)
8:30 Open door – těšíme se na vás s kávou, snídaní a vašimi přáteli (*parkování na akci není zajištěno, prosím, vezměte v potaz při plánování vaší cesty na akci)
9:00 Přivítání hostů, Kateřina Borovanská, CEO F major & Jiří Jón, CMO ČSOB
9:15-9:45
To the Future – pohled na inovace, trendy a disrupci, Kateřina Borovanská, CEO F major & Fenix Awards
Blok programu – The Bold & The Gold
9:45-10:15
Zahraniční keynote speaker
+ otázky pro řečníka
10:20-10:40
Zahraniční keynote speaker
(WTF*) Tell me why?!, Lucie Zadák, CEO C&See (agentura C&See je součástí vydavatelského domu CNC, znáte je ze spolupráce na našem Yearbooku, loni vyhráli ceny v Native Advertising kategoriích a kombinují sílu kreativní agentury a mediálního domu se silnými značkami jako je E15, Reflex, Blesk, Shifts konference a vy nynější době Lucie má pod patronátem i portál Ženy.cz)
CNC se zároveň stalo ve 12. ročníku Fenix Awards – Nejlepším mediální domem v CZ/SK.
+ otázky pro řečníka
Obsah: Proč jsme se rozhodli spojit tvůrce z různých profesí do jednoho oddělení a to přímo v mediálním domě? Co se stane, když se potká několik generací, kreativní tým s redaktory, designéry, videomakery, social týmem i datovými specialisty? Vysvětlíme, jak v C&See vznikají řešení, která posouvají značky na úplně novou úroveň. Ukážeme, proč je pro naše klienty výhodou mít po boku partnera, který nejen vymyslí silný nápad a ví, jak ho zrealizovat, ale dokáže ho díky vlastním médiím okamžitě dostat k milionům čtenářů, diváků a posluchačů – tedy i k vašim zákazníkům.
11:05 – 11:30 Coffee break
11:30 – 12: 30
Influencers panel by Peppermint Digital, moderuje Honza Kotek, Group CEO at Peppermint, NeoMedia, Forbidden Events, mluvčí iniciativy Férový influencer
12:30 – 13:30 Oběd & Networking
Blok programu – Data, Analýza a performance!
13:30 – 13:44
Vaše značka jako zaměstnavatel? Pro 9 z 10 Čechů neexistuje., Michaela Raková, Founder, 52pages
O kvalitní zaměstnance bude čím dál větší boj a employer branding je dnes nedílnou součástí značky. Přesto 9 z 10 Čechů nezná ani ty nejsilnější brandy jako zaměstnavatele. Vše začíná u dat – v exkluzivním launchi výzkumu uncover odhalíme, co lidé opravdu chtějí od práce a jak tyto insighty promění vaše kampaně.
52pages.cz/uncover
+ otázky pro řečníka
52pages se stalo Agenturou roku ve 12. ročníku soutěže Fenix Awards.
14:00 – 14:25
3 miliony zákazníků, které nejspíš ignorujete, Petr Tomáš, Consumer Research Skillhead, WPP Media
Lidé ve věku 45–64 let tvoří nejpočetnější věkovou skupinu v Česku. Jsou současně skupinou nejbohatší a mají chuť si dopřávat. Přesto je reklama často úplně přehlíží a zdá se, že značky na českém trhu raději bojují o chudší cílové skupiny. Jenže zralejší Čechy oslovíte komunikací zaměřenou na mladé jen těžko. I k tomu vám ukážeme data z našeho rozsáhlého průzkumu.
+ otázky pro řečníka
14:30-14:55
Mediaplanning Under Pressure: Jak zajistit růst značky i v době inflace, Jan Kurel, Executive Director, Proficio
Rozpočty klesají, ceny médií rostou a publikum je roztříštěné. Jak v takovém prostředí dosáhnout růstu? Jan Kurel, Executive Director Proficia, představí strategické principy evidence-based marketingu a attention planningu, které umožní lídrům alokovat investice tam, kde skutečně budují brand a tržní podíl.
+ otázky pro řečníka
15:00 – 15:20 Coffee break
Blok programu – Power Women!
15:25 – 16:25
Power Women panel – moderuje Kateřina Borovanská a na podium si zve: Lucie Zadák (CEO C&See), Monika Mudranincová (šéfredaktorka titulu Marianne), Soňa Rampulová (PRK Partners), Michaela Raková (CEO 52pages), Lucia Brizantik (Nadace RSJ)
16:30-16:55
Level Up: Jak jsme odemkli herní potenciál pro značku Mentos, team: Michaela Krchová, Digital Strategist & Hanka Teplá, Account Manager, WPP Media
Zjistěte, jak jsme proměnili globální experiment Mentos & cola v herní fenomén! Představíme, jak jsme adaptovali globální strategii pro 20 trhů na podmínky ČR a spojili Mentos s gamingem i díky spolupráci s POGGERS. Odhalíme, jak kampaň Mentos Fizzooka, globálně oceněná bronzovým lvem v Cannes, změnila vnímání značky a získala mimořádný mediální ohlas. Inspirujte se, jak „level up-nout“ váš brand!
Tým vyhrál pro svého klienta několik ocenění za tento projekt v 12. ročníku Fenix Awards.
+ otázky pro řečnice
Generálním partnerem akce je:
ČSOB, se kterou nás spojuje láska k inovacím
Mezi letošní partnery naší konference patří a jejího obsahu patří:
- Proficio,
- C&See – obsahové studio mediálního vydavatelství CNC,
- Peppermint Digital,
Hlavními mediálními partnery akce jsou:
- TV NOVA,
- Czechcrunch.cz,
- Mediaguru.cz,
Mezi naše eventové partnery v tuto chvíli patří:
Vitra, CANS, Plzeňský Prazdroj, Dallmayr.
A jak to bylo loni?
7. ročník naší konference proběhl 3. 12. v pražském Forum Karlín za účasti 300+ hostů z oblasti značek, médií a agenturního světa.
Vybrané články z konference si můžete přečíst (Novinky.cz, E15, Mediaguru.cz)
- Event je vždy pódium pro tvorbu dalšího obsahu – zde
- Sledující dnes spoléhají spíš na algoritmus – zde
- Fenix Awards konference začátkem prosince představila příběhy nejlepších značek roku 2023 – zde
- Na Fenix Awards konferenci vystoupí Anglim z Condé Nast – zde
- Do Prahy zavítá ředitelka komerčního obsahu britského Vogue, Helen Anglim – zde
Pokud byste si přáli stát se partnery, nebo na naší konferenci vystoupit a stát se obsahovými partnery, napište na: borovanska@freyacz.cz a do 72 hodin vám odpoví někdo z našeho týmu.
*Dopolední program akce je již uzavřený pro naše stávající partnery.
Na obrázku panelová diskuse s představiteli společnosti Samsung, generální partner akce.
Jakub Folauf, nový CMO TV NOVA, představil na konferenci exkluzivně rebranding TV NOVA a její strategii pro nastávající rok.