O soutěži

Soutěž Fénix content marketing udělí již posedmé ceny pro nejlepší práce z oblasti content marketingu. Jedná se zároveň o žebříček toho nejlepšího, co se za rok 2019 stalo v českém obsahovém marketingu. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury.

Slavnostní vyhlášení tohoto ročníku proběhne v květnu 2020. Fénix content marketing je konceptem, kde vítězí síla dobré myšlenky a kvalita jejího zpracování.

V soutěži budou udělena v každé kategorii tři místa. Oceněni budou jak agentura, tak zadavatel, protože věříme, že jen z kvalitní spolupráce může vzniknout opravdu dobrý projekt. Tam, kde agentura není přítomna, patří samozřejmě celý úspěch tvůrci a zadavateli v jednom.

Proč se soutěž jmenuje Fénix content marketing?

Název soutěže vychází ze dvou pojmů. První, Fénix, je mytologickou postavou, mytologickým zvířetem. Značí obrodu myšlenek. Stejně tak jako bájný Fénix vždy vstane z popela, tak skvělé hlavy kreativních lidí vždy přijdou s novým konceptem, pojetím, kampaní.

Fénix je tedy symbol kreativní části soutěže.

Content marketing nemá v českém jazyce přesnou definici. Jedná se o obsah a jeho strategickou tvorbu. Tvoří jej samy společnosti a šíří jej svými komunikačními kanály (vlastní časopis, webové stránky, profily na sociálních sítích a další).

Tato část poukazuje na jádro soutěže.

Soutěž má ukázat na excelentní práci, nebojte se pochlubit tou svou a přihlaste se pomocí formuláře na našem webu, nebo napište o konzultaci na: borovanska@freyacz.cz

Design ceny pro rok 2018

Autor: Petr Larva

Vítězové dostali cenu ve tvaru srdce, kterou vytvořila sklárna Moser ve svém studiu pod vedením designéra Petra Larvy. „Kdo obdarovává, obdarovává srdcem. Cena má jednoduchý geometrický design, který je postavený tak, aby v něm příjemce musel hledat, protože i srdce každého z nás je skryto,“ vysvětluje Kateřina Borovanská, ředitelka soutěže.

Petr Larva je uměleckým ředitelem značky Moser. Firma Moser patří mezi významné producenty křišťálového skla a klade důraz na výhradně jeho ruční zpracování.

______________________________________________________________________________

Design ceny pro rok 2017

Autor: Dominika Petrtýlová

Vejce je odedávna stejně silným symbolem, jako je Fénix – znovuzrození a nový začátek.

Skleněné vejce je inspirované kubistickou přesností a dokonalostí, čistotou nových začátků a především hlubokou a strhující krásou skla. Stejně jako kreativní myšlenky, i sklo vyžaduje péči a dlouhou práci, než vznikne to nejlepší možné.

moto

Stejně jako se bájný Fénix rodí z ohně a popela, i naše letošní cena se zrodila z ohně sklářských pecí.
V našem případě má ale ještě další rozměr, a to zrození kreativní myšlenky, které čas od času musí předcházet vyhoření, než přijde to pravé.

Skleněné vejce je inspirované kubistickou přesností a dokonalostí, čistotou nových začátků a především hlubokou a strhující krásou skla. Stejně jako kreativní myšlenky, i sklo vyžaduje péči a dlouhou práci, než vznikne to nejlepší možné.

Autorkou Fénixova vejce je Dominika Petrtýlová. V současné době je jedním z hlavních talentů v ateliéru skla na UMPRUM pod vedením Ronyho Plesla. V roce 2017 získala cenu Objev roku na Czech Design Week, ale už její maturitní práce ze sklářské školy v Železném Brodě si získala pozornost oceněním Maturita Roku 2012. Autorka vystavovala svou práci již od roku 2013 po celé Evropě, včetně prestižních výstav během milánského Manifesta, nebo London Design Festival. V letošním roce je art director soutěže Fénix content marketing.

Autor: Kateřina Borovanská, FREYA CZ