Aktuality

23. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Investice nejsou jen pro milionáře

🔥 Do Fénixe můžete hlásit i své datové projekty! Dnes se podíváme na výjimečný obsahový projekt založený na datech, který ocenila porota v loňském ročníku, Investice nejsou jen pro milionáře.

Investice nejsou jen pro milionáře je inovativní obsahový projekt vytvořený PRAM Consulting pro Portu, první automatizovanou investiční platformu v České republice. Projekt byl oceněn v 9. ročníku Fénix content marketing jako nejlepší v kategorii Obsahový projekt založený na datech.

Cílem projektu bylo rozšířit povědomí o investování a zbavit veřejnost mýtu, že investice jsou pouze pro bohaté. PRAM Consulting vytvořil edukační kampaň, která zahrnovala výzkum investiční gramotnosti a interaktivní online test pro uživatele, který oslovil tisíce lidí a změnil jejich pohled na investování.

Díky projektu se Portu podařilo zvýšit počet každodenních uživatelů 2,5krát a přilákat stovky nových investorů. Kampaň přinesla Portu 25násobný výnos oproti investici do PR. Projekt nejenže vzdělával a rozšiřoval povědomí o investování, ale také zvýšil důvěru v Portu jako důvěryhodného partnera.

Prohlédněte si projekt on-line

🚀 Chcete i vy získat ocenění za svůj content marketing projekt? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

 

 

21. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Magazín #IT

⚡️ Pokračujeme v oslavě úspěšných projektů na Fénixovi, dnes se podíváme na jeden z nejlepších B2B magazínů z loňského ročníku.

Cleverlance představuje svůj oceněný magazín #IT, který má za cíl posílit brand společnosti jako moderního dodavatele IT služeb a atraktivního zaměstnavatele v IT sektoru. Magazín se zaměřuje na spojení mezi IT, ekologií a digitální transformací. Obsah magazínu zahrnuje jak odborné články z IT obecně, tak příběhy a reportáže z projektů Cleverlance, které jsou spojeny s ekologickými tématy.

Hlavní cílové skupiny magazínu #IT jsou manažeři ve středních a velkých firmách v oblasti bankovnictví, telekomunikací, automotive a průmyslu, kteří jsou zároveň klienty Cleverlance, a lidé pracující v IT sektoru, kteří se díky magazínu dozví o Cleverlance jako atraktivním zaměstnavateli s zajímavými projekty.

Magazín #IT je nejen užitečným nástrojem pro prezentaci Cleverlance u zákazníků, ale také přispívá ke zvýšení sounáležitosti a hrdosti mezi zaměstnanci společnosti, kteří se podílejí na projektech prezentovaných v magazínu a vnímají svou práci jako pozitivní přínos pro životní prostředí.

🚀 Chcete i vy získat ocenění za svůj content marketing projekt? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

 

20. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Kaufland na TikToku

⚡️ TikTok velmi rychle zaujal důležité místo v komunikaci mnoha brandů, a proto má své místo i na Fénixovi. Na ten aktuálně nejlepší si musíme ještě chvíli počkat, ale můžeme se podívat na oceněnou práci loňského ročníku.

Kaufland se rozhodl oslovit mladší generaci, zejména generaci Z, a překonat stereotyp, že „tam nakupují jen důchodci“. Společnost Story TLRS zpracovala unikátní kampaň pro Kaufland na TikToku, která představuje značku jako progresivní a moderní. Kaufland si na TikToku nevystupuje jako značka, ale jako jeden z uživatelů, reaguje na aktuální trendy a nebojí se udělat si legraci i sám ze sebe.

Tento projekt se stal jedním z prvních pravidelně spravovaných brandových účtů na TikToku v České republice. Navzdory tomu, že se jedná o reklamu, videa dosahují milionů zhlédnutí a desítek tisíc lajků a komentářů. Obsah je autentický a zobrazuje reálné situace s nadsázkou, přirozeně zapojuje produkt a brand, aniž by strhával na sebe veškerou pozornost.

V prvních pěti měsících správy TikTok profilu narostl počet fanoušků o 225 %. Kaufland tak díky inovativnímu přístupu na TikToku zaznamenal pozitivní dopad na podnikání a věrnost značce. Tato kampaň ukazuje, jak důležitá je schopnost značky přizpůsobit se novým trendům a oslovit nové generace zákazníků.

🚀 Máte i vy TikTok, který si zaslouží ocenění a obstojí v hodnocení odborné poroty? Přihlášky do jubilejního 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Pošlete svou přihlášku ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/ 

16. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: ŠKODA FOUNERS

❤️ Sociální sítě mají na Fénixovi své pevné místo a jednou z vyhlašovaných kategorií je i nejlepší Social media kampaň. I letos můžete hlásit své práce, na které jste hrdí v této oblasti.

👏 Kdo uspěl v loňské konkurenci? Prvním místem naše porota ocenila kampaň ŠKODA FOUNDERS, který pro Škodovku realizovali Socialsharks. 

Projekt ŠKODA FOUNDERS představuje inovativní komiksový svět, který oslovuje fanoušky značky ŠKODA AUTO. Kombinuje příběhy hlavních hrdinů, geniálních vynálezců Václava Laurina a Václava Klementa, s moderními prvky, jako jsou interaktivní videohry v prostředí Messenger Bot na Facebookové stránce ŠKODA AUTO Česká republika. Projekt úspěšně propojil bohatou historii značky ŠKODA AUTO s moderním tématem elektromobility, přičemž oslovil jak mileniály, tak mladší generaci.

Projekt nejen zabavil uživatele, ale také je přiučil o aktuálním portfoliu ŠKODA AUTO i o perličkách z její historie. Přestože všeobecné rady radí soustředit se na obsah o délce několika sekund, tento projekt dokázal zaujmout téměř 20 000 hráčů na hodinu čistého času. V roce 2021 se představily dva svébytné, na sebe navazující příběhy FOUNDERS, které hráči mohli prozkoumat a řešit záludné hádanky.

Projekt zaznamenal úspěch u cílové skupiny mužů ve věku 18-24 let, čímž potvrdil svou schopnost oslovení generace Z. Průměrný čas strávený hráčem v chatbotovi dosáhl 7,3 minuty. Celkově projekt ŠKODA FOUNDERS splnil své cíle a přinesl nejen atraktivní obsah, ale také významné výsledky pro klienta.

Pusťte si case study

🚀 Máte i vy projekt, který si zaslouží ocenění a obstojí v hodnocení odborné poroty? Přihlášky do jubilejního 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Pošlete svou přihlášku ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/ 

14. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Pragovka Art District

👀 Každoročně velmi ostře sledovanou kategorií Fénixe je Content marketingová strategie. I letos můžete hlásit své práce, které přinesly vám nebo vašemu klientovi výjimečné výsledky. 

👏 Kdo uspěl v loňské konkurenci? V segmentu Real estate porota ocenila prvním místem projekt Pragovka Art District, který pro Pragovku realizoval Brandmark Space.

Pragovka Art District je unikátní a ambiciózní projekt, který na místě bývalé automobilky a ČKD v Praze přetváří 22 hektarů historických továrních hal a venkovních prostor na nový městský prostor. Tento prostor nabídne nejen umění, ale i originální kanceláře, vzdělávací, sportovní, obchodní prostory a osobité rezidenční bydlení. Pragovka Art District vytváří komplexní vizi pro revitalizaci jedné z tradičních pražských čtvrtí, která zahrnuje širokou škálu aktivit a prostor pro různé cílové skupiny.

Brandmark Space připravil komplexní marketingovou strategii, identitu značky, kompletní web a obsah pro sociální sítě pro Pragovku Art District. Cílem komunikace je nejen popisovat současný stav a aktuální dění, ale také přirozeně představovat budoucí proměny celého areálu, odlišit se od běžného developerského jazyka a zdůraznit přístup developera, který se zaměřuje na obnovu a přetvoření místa, nejen na výstavbu nových budov.

Díky této komunikaci se podařilo prosadit celou vizi developera a pozitivně ovlivnit vnímání veřejnosti. Pragovka Art District tak přitahuje mnoho rozličných akcí světové kvality a stává se progresivním centrem pro širokou skupinu lidí, zahrnující zájemce o pronájmy, umělecky a kulturně zaměřené lidi, studenty, kreativce, dlouholeté rezidenty Vysočan, nové zájemce o bydlení, či občasné návštěvníky Prahy, Česka i ze zahraničí.

Prozkoumejte celý projekt

🚀 Máte i vy projekt, který si zaslouží ocenění a obstojí v hodnocení odborné poroty? Přihlášky do jubilejního 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Pošlete svou přihlášku ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/ 

13. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Chodit na umění není umění

📲 Jednou ze tří hlavních královských kategorií Fénixe je Distribuce firemního obsahu. I letos můžete přihlašovat své práce, které přinesly vám nebo vašemu klientovi výjimečné výsledky. 

💫 Kdo uspěl v loňské konkurenci? Chodit na umění není umění, které pro Alšovu jihočeskou galerii realizuje Chilli Production, ocenila porota prvním místem v kategorii Umění&kultura.

Projekt má za cíl propagovat umění jako celek, jako prožitek, který je pro každého. Namísto soustředění pouze na AJG, tento projekt přináší širší přesah a oslovuje široké spektrum lidí se zájmem o jakýkoliv druh umění, bez ohledu na věk.

Projekt představuje známé osobnosti z různých uměleckých oblastí, které navštěvují galerii a tvoří obsah. Díky tomuto projektu se podařilo vytvořit unikátní databázi pro výkonnostní reklamu, která napomohla vyprodání výstavy Malevič, Rodčenko, Kandinskij & ruská avantgarda.

Chodit na umění není umění je unikátní projekt, který přináší naději, nabádá k vnímání dostupných uměleckých forem a má velký přesah do celkové kultury v České republice. Projekt nejen podporuje propagaci umění, ale také přispívá ke zvýšení povědomí o uměleckých akcích v různých galeriích, koncertech a dalších kulturních událostech.

Prohlédněte si celý projekt

🚀 Máte i vy projekt, který si zaslouží ocenění a obstojí v hodnocení odborné poroty? Přihlášky do jubilejního 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Pošlete svou přihlášku ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/ 

12. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Scuderia magazín

🔥 Nedílnou součástí Fénixe jsou printové kategorie. I letos můžete přihlašovat své publikace, ať už mají B2B, B2C nebo B2E zaměření. 

💫 Kdo uspěl v loňské konkurenci? V kategorii B2C magazínů porota prvním místem ocenila Scuderia magazín, který pro Scuderia Praha realizuje Luova Publishing. 

Scuderia Magazín je nejen exkluzivní časopis, ale také klíčový komunikační nástroj značky Ferrari pro Scuderia Praha. Tento magazín je určen primárně pro nové klienty Scuderia Praha a sekundárně pro stávající klienty. 

Scuderia Magazín se odlišuje od ostatních motoristických časopisů svým luxusním pojetím a kvalitou. Vytvořený týmem zkušených novinářů ze segmentu automotive a luxury, obsahuje 100% původního obsahu, který je doprovázen kvalitním designem a netradičními tiskovými řešeními. Časopis je žádaným a nedostatkovým zbožím, jehož vlastnictví dává čtenáři pocit výjimečnosti.

Časopis Scuderia Magazín dosahuje své primární cílové skupiny – zákazníků Scuderia Praha, milovníků sportovních vozů, elegance a vrcholného luxusu – prostřednictvím adresné distribuce zákazníkům a partnerům, v showroomu Scuderia Praha a u partnerských společností. Díky svému obsahu, magazín úspěšně podporuje věrnost k značkám Ferrari a Maserati a napomáhá zvyšování zájmu zákazníků v kategoriích oldtimerů a youngtimerů, což vede ke zvýšení prodeje.

Prohlédněte si víc

🚀 Máte i vy projekt, který si zaslouží ocenění a obstojí v hodnocení odborné poroty? Přihlášky do jubilejního 10. Fénix content marketing jsou otevřeny do  15. května. Pošlete svou přihlášku ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/ 

27. 2. 2023
Benefity přihlášení do soutěže Fénix content marketing

Přemýšlíte o přihlášce do soutěže a říkáte si, co vám to může přinést za benefity? My jsme si shrnuli posledních 10 let a mnoho zpětných vazeb od agentur, klientů, institucí a přihlašovatelů a rádi bychom s vámi nasdíleli to hlavní, co vám dělá radost:

1. Ocenění celoroční práce – recognition

V interních týmech marketingu, tým v agentuře, nebo freelancer, všichni známe náročnost naší práce a jak nám občas chybí to poklepání po rameni a odměna za to, že jsme do toho dali všechno. Cesta na pódium, pár chvil u mikrofonu, publicita vaší práce, to vše je odměna za vítězství a jistě i interní ocenění.

2. Business příležitosti

Pro agentury to často mohou být noví klienti, protože nás kontaktují a ptají se, koho bychom doporučili k zařazení do výběrka, nebo na spolupráci. Zároveň se jedná o posílení spolupráce s klienty stávajícími, protože společně dělají úspěšné projekty, které získávají ocenění od odborné poroty a pozici na trhu. Za dekádu trvání soutěže už se takových spoluprací uskutečnilo hodně a dělá nám to radost. B2B business – prostor pro spolupráce mezi sebou a zároveň víme i o grantech, které instituce získaly na základě velkého úspěchu na soutěži.

3. Odborná porota a hodnocení vaší práce v tvrdé konkurenci 

Každý rok vaše práce poctivě dvoukolově hodnotí porota 40 odborníků, každý člen poroty věnuje vaší práci potřebný prostor a zároveň společně vedeme diskuse o tom, co a jak se povedlo a jaký je tržní standard. Cílem tak každý rok je udělat žebříček. Porotu vede Kateřina Borovanská, která je autorem metodiky hodnocení a zároveň moderuje každoročně diskuse jednotlivých porot a doplňuje informace o vašich pracích (na základě konzultací a diskusí se soutěžícími a na základě přihlášek)

4. Interní recognition

Účast v této soutěži může být vynikajícím způsobem, jak získat interní uznání práce. Vaše ocenění v soutěži mohou být prezentována interně ve vaší firmě a mohou vám pomoci získat podporu od vašich kolegů. To může vést k dalšímu rozvoji a podpoře vašich projektů v rámci firmy.

5. Publicita

Když se účastníte soutěže Fénix Content Marketing a získáte ocenění, může to přinést publicitu pro vaši firmu a vaši práci v oboru content marketingu. Vaše ocenění mohou být prezentována v médiích, na sociálních sítích a dalších komunikačních kanálech, což může přinést pozornost a externí ocenění lidí z oboru.

27. 2. 2023
World Data Congress 7. 3. 2023 – pozvánka

World Data Congress v Praze nabídne vše, co potřebujete k úspěchu v době datové

Slevový kód na vstupenky (40%) je: Fenixdat

Mezinárodní konference zaměřená na data, World Data Congress, se uskuteční 7. března 2023 v prostorách Martinického paláce na Pražském hradě. Akci zaměřenou na aktuální témata, jako jsou AI, IT, kybernetická bezpečnost, robotizace, vzdělávání nebo legislativa, pořádá Startup Disrupt, provozovatel stejnojmenné globální platformy pro startupy a inovátory.

Founder a ředitelka soutěže, Kateřina Borovanská, vystoupí v programu s keynote:

How data and AI change the future?  

Data, AI, content marketing

World Data Congress je největší konference zaměřená na trendy, inovace a novinky týkající se dat. Jde o jedinečnou akci, na které se setkají inovátoři, vizionáři, vývojáři, inženýři, techničtí ředitelé i vedoucí pracovníci firem, aby sdíleli své nápady, vize a zkušenosti. A vy byste si to rozhodně neměli nechat ujít, protože půjde o den plný networkingu, informací, novinek a chybět nebudou ani inspirativní panelové diskuse a keynotes od těch nejpovolanějších napříč několika obory.

Vstupte do doby datové

Nastala doba datová – data jsou nejdůležitější aktivum současnosti, pomáhají podnikům, organizacím a jednotlivcům lépe pochopit svůj byznys, zákazníky, procesy, výkonnost a další oblasti. Společnosti i jednotlivci se mohou díky datům lépe rozhodovat, přijímat data-driven strategie a dosahovat prokazatelně lepších výsledků.

„Data jsou stále nedoceněným zdrojem. Spousta společností s nimi doteď neumí pracovat, uvedl Patrik Juránek, CEO Startup Disrupt, k důležitosti dat a potřebě jim porozumět. „Cílem konference World Data Congress je ukázat, jak data využívat i jak je chránit,“ dodal.

Účast na konferenci je proto skvělou příležitostí, jak rozšířit své obzory o nové znalosti a dovednosti, diskutovat o nejnovějších trendech a best practices, a také místo, kde se můžete setkat s potenciálními obchodními partnery a zákazníky. V neposlední řadě jde o skvělou příležitost pro rozvoj kariéry.

Promluví i „otec“ robota

Hlavním hostem konference bude Dr. David Hanson, zakladatel společnosti Hanson Robotic, která vyvinula humanoidního robota Sophia. Dr. Hanson věří, že roboti, kteří napodobují lidské chování i vzhled, se v dohledné době prosadí v různých oblastech, jako jsou například vzdělávání, zdravotnictví a zábava. Mezi dalšími řečníky vystoupí Petr Očko Z Ministerstva průmyslu a obchodu, digitální poradkyně z Estonska Erika Piirmets, Richard Simon z T-Systems a mnoho dalších.

Prostředí, které se vám bude líbit

V elegantním prostředí Martinického paláce budete moci také obdržet informace o nejnovějších trendech a inovacích, které nabízejí české i mezinárodní společnosti. Během celého dne bude k dispozici zázemí s občerstvením a bohatý doprovodný program, aby bylo zajištěno pohodlné a inspirativní prostředí pro všechny hosty. Po ukončení konference návštěvníci obdrží videozáznam, který jim umožní zopakovat si celou událost a použít získané informace k dalšímu rozvoji.

Kompletní harmonogram konference a seznam řečníků najdete na www.datacongress.cz, kde můžete rovněž zakoupit vstupenky na akci.

20. 2. 2023
Spuštění EARLY BIRDS přihlášek do 10. ročníku soutěže

Spustili jsme přihlášky do 10. ročníku soutěže Fénix content marketing. Můžete se opět hlásit do hlavních kategoriích, do datových kategorií a dále do těch v sekci online/offline. Vaše přihláška a její přílohy jsou základem pro úspěch v soutěži, prosím, sdílejte nám, co se vám povedlo. Těšíme se, že oceníme ty nejlepší z vás.

Jaké práce je možné přihlásit?

Jsou to case studies a projekty, které byly realizované specificky v období 1. 1. 2022 – 1.3. 2023

Early Birds

Do 15. 3. 2023 můžete nahrát přihlášky do soutěže s 20% slevou z entries (a tedy i vstupu na slavnostní vyhlášení). Pokud nestíháte přihlášku vyplnit, ale stojíte o slevu, informujte nás na: info@soutezfenix.cz

Jak fungují oborové kategorie?

Pro přihlášení do oborových kategorií zadejte hlavní kategorii a specifikujte obor, ve kterém chcete být hodnocení. Nelze hlásit pouze oborovou kategorii!

Umožní vám to kromě účasti v hlavní kategorii i umístění v oborovém žebříčku. Příklad ➝ B2C magazín – oblast Real Estate – možné ocenění pro nejlepší B2C magazín v oblasti Real Estate.

Jak zasílat magazíny?

Připravte 3 kusy od po sobě jdoucích 3 čísel, případně 3 kusy od jednorázových titulů a po domluvě s organizátorem odešlete. V případě Prahy preferujeme kurýrní služby s ohledem na počty každoročně nedoručených titulů prostřednictvím České pošty.

Doporučujeme umístit na Google Drive nebo jiné open úložiště, ideálně na linky, které jsou trvalé (nepropadají) – katalogizujeme přes 200 prací, je pro nás dobré mít k pracím přístup co nejdéle.

Jak probíhá fakturace?

V případě více přihlášek od stejného subjektu fakturujeme přihlášky dohromady dle uvedených údajů. V případě, že potřebujete uvézt číslo objednávky, tak je nutné objednávku přiložit k přihlášce a napsat od poznámky náležitosti, které je třeba splnit z naší strany.

UZÁVĚRKA VŠECH PŘIHLÁŠEK JE DO 15. května 2023.
UZÁVĚRKA EARLY ENTRIES JE DO 15. března 2023.
Možnosti přihlášení – early entries(20. 2. 2023 – 15. 3. 2023):
  • Klasická přihláška do soutěže
    Cena:  8 000 CZK bez DPH.
  • Přihláška do soutěže v hlavních a datových kategoriích: 
    Cena: 12 000 CZK bez DPH.
  • Oborová přihláška do soutěže
    Cena: 2 000 CZK bez DPH (k přihlášce v hlavní kategorii jako doplňkové přihlášení)
  • Množstevní sleva na přihlášení – je možno po individuální domluvě
  • Členové ABCM mají nárok na 1 ze 3 přihlášek zdarma v rámci členství pro rok 2023. Pro podmínky členství kontaktujte mahdalova@freyacz.cz
  • Neziskové organizace (ne korporátní Nadace a CSR oddělení) mají možnost podat přihlášku do 10. ročníku soutěže Fénix content marketing zdarma.

Cena přihlášky obsahuje 2 vstupenky na Slavnostní předávání cen v hodnotě 3 000 CZK bez DPH.
V případě dotazů a potřeby odborné konzultace k přihlášce, nás kontaktujte na info@soutezfenix.cz.

13. 12. 2022
NFT ceny – wallets

Ve vašich wallets, které jste nám v rámci návodu zadali jsou umístěné NFT ceny. STRV nám potvrdilo, že v Opensea jsou všechny viditelné, prosím, pokud byste i nadále měli v ojedinělých případech potíže, neváhejte se na nás obrátit a věc v nejbližší době vyřešíme.

18. 10. 2022
Galerie ze slavnostního předávání cen

Ještě jednou všem děkujeme za magický večer minulý týden v pražském Klementinu. Fotografie ze slavnostního večera najdete na našem Facebooku.

18. 10. 2022
Vítězové Fénixe v médiích

Všechny vítězné práce 9. Fénix content marketing určují benchmark trhu a už teď je jasné, že příští rok bude laťka zase o kus výš. Kompletní informace o vítězích najdete jak na serveru CzechCrunch, tak v Mediaguru.

 

14. 10. 2022
9. Fénix content marketing zná své vítěze
Už se nemůžeme dočkat vašich dalších skvělých prací, které budeme hodnotit v jubilejním 10. ročníku Fénix content marketing příští rok 🚀
6. 10. 2022
Setkání porot

Máme výsledky 9. ročníku Fénix Content Marketing.

Shortlisty toho nejlepšího z českého firemního obsahu naleznete tady.

Akce proběhla v Penthouse ČVUT, moc děkujeme, že jste nám propůjčili svůj prostor.

Porotci hodnotili 10 hodin v druhém kole v rámci jednotlivých porot. Podívejte se na reportážní fotky z našeho dne a uvidíte skvělou atmosféru, se kterou jsme diskutovali vaše přihlášky a práce.

5. 10. 2022
SHORTLIST 9. ročník Fénix Content Marketing

Zveřejňujeme shortlist 9. ročníku a gratulujeme všem soutěžícím, kteří letos uspěli a jsou na něm uvedeni.

 

19. 9. 2022
Kontrola přihlášek a fakturace

Vážení soutěžící, v těchto dnech finalizujeme kontrolu vašich přihlášek. K offline kategoriím náleží tištěné publikace, v případě, že jsme je od vás nedostali, vás bude tým kontaktovat a vyzvedneme práce kurýrem, nebo osobně.

Fakturace soutěžních prací proběhne tento týden u projektů, kde jsme ještě faktury nezaslali – prosím, počkejte až vám faktury dojdou, abychom nemuseli odbavovat zvýšený počet dotazů k tomuto tématu individuálně. Zároveň prosíme, aby vaše faktury byly nejpozději do dne slavnostního vyhlášení uhrazeny.

Kontakty na tým:

Pro dotazy k porotě, hodnocení a organizaci soutěže jsem tu pro vás na: borovanska@freyacz.cz

Pro dotazy k online kampani a digitalu soutěže můžete kontaktovat: stepanovsky@freyacz.cz

Pro dotazy ohledně svozu magazínů a dopravy můžete kontaktovat: lahka@freyacz.cz

Pro dotazy a potřeby ke grafice je možné kontaktovat: karhan@freyacz.cz (v případě, že chcete dělat grafiku k soutěži pro své sociální sítě apod.)

Pro dotazy k samotnému vyhlášení a produkci je možné kontaktovat: fidlerova@freyacz.cz

Těšíme se na vás, za tým,

Kateřina

15. 9. 2022
Vítězství pro všechny? Spravedlivé a odborné hodnocení

Mnoho oborových soutěží a hlavně jejich výsledků je ovlivněno osobními vazbami, tendencemi, popularitou brandu nebo krásou. Všechny tyhle nešťastné aspekty neobjektivity, které tesají do kamene “nespravedlnost”, jsou jistou poskvrnkou na samotném vítězství. Někomu to je jedno, pro někoho to je důvod, proč má zkaženou radost. Nemluvě o projektech, které jsou objektivně mnohem lepší než stupně vítězů, ale bohužel jim chyběla politická podpora.

Co s tím dělat? Jak najít a udržet objektivitu? 

Tato myšlenka byla na začátku vypracování metodiky soutěže. Jak to udělat, aby se opravdu hodnotila kvalita práce a ne budget klienta? Je to fér, když David nemůže nikdy porazit Goliáše – má to vůbec ještě smysl? 

Jak nenabídnout jisté vítězství, a přitom si zachovat přízeň těch, kteří si pro ně jdou? Jak být přísní a jít po kvalitě, když žijeme v zemi, kde mnozí umí vidět jen kvantitu? 

Jak nemít velký odliv soutěžících, kteří nevyhráli? Opravdu je nutné v malé zemi umístit po 3 příčkách další diplomy, aby rostla popularita projektu? 

Mnoho otázek, ale do druhé dekády vstupujeme s jistotou, že: 

  1. kvalita vaší práce je víc než kvantita přihlášek
  2. chceme přinášet žebříček, který inspiruje zadavatele, pomáhá agenturám a tvůrcům – podporuje ostatní v rozvoji jejich projektů
  3. chceme nadále spolu se soutěží doručovat edukaci a vše, co je potřeba, aby trh mohl zkvalitňovat a růst, aby se vám dařilo
  4. chceme propojovat mezi sebou značky s hodnotami a příběhem, které se k sobě hodí
  5. chceme ukazovat “best practices”
  6. budeme nadále inovovat kategorie, soutěž a obměňovat porotce

Myšlenka více odborných porot 

Co když rozdělíme jednotlivé disciplíny a součásti prací a vytvoříme konkrétní hodnocení – textů, koncepce, obrazové výbavy, efektivity, značky – a z nich vznikne z každé průměr v prvním kole. Tak dokonalé texty mohou překonat nákladnou fotoprodukci. A nákladná fotoprodukce bez kvalitního obsahu nemá šanci sama o sobě. 

Tak vznikl v roce 2013 systém porot, kdy se držíme s počtem odborníků na počtu do 40 osob. Celé hodnocení je koordinované na základě nastudovaných projektů od soutěžících, porota tak dostává v prvním kole podklady elektronicky a každý pracuje na základě své odbornosti a tržní zkušenosti na vyhodnocení svých podkladů.

Druhé kolo už je osobní a zasedají jednotlivé poroty a některé poroty pospolu tak, aby žebříček, který vznikne z prvního kola komentovali, projekty diskutovali. 

Vše má jeden společný jmenovatel. Nejedná se o obrovskou skupinu lidí, která hodnotí nehomogenně, a pak na základě toho je výsledný žebříček disproporční a tendenční. Jedná se o komplexní pohled na veškeré projekty, které se za daný rok do soutěže přihlásily. 

Do přihlášek soutěžící vyplňují i údaje o velikosti týmu, o financích a nákladech investovaných do projektu – často se ptají proč? Aby bylo možné posoudit projekty proporčně vedle sebe v okamžiku, kdy dojde na souboj Davida a Goliáše a výsledky jsou někde hodně stejné a přitom někdo dokázal porazit obra kvalitní kreativou a ne budgetem.

Ostatně kategorie jsou zvoleny tak, aby pokrývaly možnost pro velké komplexní projekty s celoroční působností, někdy i delší, magazíny, které vychází dekádu a i projekty, které se pro klienty realizují třeba jen pár měsíců.

Detaily hodnocení, porotu a další součásti toho, jak vzniká vítězství ve Fénixovi, vám přiblížíme v následujících týdnech a vyvrcholí slavnostním předáním cen 13. října ve 20 hodin v Zrcadlovém sále pražského Klementina

 

19. 7. 2022
Save the Date

Jako prvním vám s radostí můžeme oznámit termín i místo konání slavnostního gala eventu 9. ročníku Fénix content marketing Awards. Letos se setkáme 13. října od 20:00 v prostorách Národní knihovny České republiky, konkrétně v barokní Zrcadlové kapli pražského Klementina.

19. 7. 2022
Nový deadline pro přihlašování projektů

Na konci června jsme se vůbec nezastavili. Kromě konzultací detailů vašich přihlášek jsme také často dostávali otázku, zda by nebylo možné posunout termín, do kdy můžete entries zasílat. Odpověď je ano. Prodlužujeme na četné žádosti termín do 28. července 2022. Kvalita soutěžních prací i jejich přihlášek je pro nás maximální priorita, a proto výjimečně vyhovujeme a termín prodlužujeme. Těšíme se na všechny vaše práce! 🔥

Po krátkém nahlédnutí do doposud přihlášených projektů můžeme už teď říct, že konkurence bude velká. PPF, PKN Orlen, Škoda Auto, ČSOB, Cleverlance, Kaufland, Komerční banka, Mastercard, Zalando, Zonky nebo Puma už své projekty v soutěži mají 💪 Chybí tam vaše značka nebo klient? Přihlášku máte ještě šanci podat.

1. 3. 2022
Sledujte s námi Koncert České televize

Přidejte se k nám v podpoře lidí z 🇺🇦
Dnes od 20:10 budeme i na našem FB profilu https://www.facebook.com/fenixcontentmarketing streamovat benefiční koncert Česká televize z Václavského náměstí na pomoc lidem zasaženým konfliktem na Ukrajině.
Během hodiny a půl trvajícího programu můžete podpořit sbírku People in Need #SOSUkrajina zasláním DMS nebo daru přímo na sbírkový účet.

1. 3. 2022
Pomoc Ukrajině 2022
Dobrý den,
ráda bych se na vás obrátila ve 2 projektech, které se týkají pomoci Ukrajině.
Pokud Vás toto téma nezajímá, zbytek sdělní je ryze o něm, omluvte v tom případě nevyžádané zapojení do komunitního sdělení.
1. Zapojila jsem se se svým týmem v pátek do příprav a propagace dvou platforem, které jsou ke sdílení jako centrální rozcestník pomoci a jako Tržiště nabídek pomoci.
Na tomto jsme se podíleli za Česko.digital dobrovolnicky a propojili pak i druhý rozcestník, který měl vzniknout pod taktovkou AKA – to vše díky skvělému managementu Jan Binar a velké pružnosti na všech stranách. Neskutečná energie.
Tržiště je pod záštitou konsorcia neziskových organizací, kde jsou Lékaři bez hranic, ADRA, Člověk v tísni a mnoho dalších.
Ráda bych vás požádala, abyste případně tyto dva weby šířili na svých dostupných sociálních sítích (firemních, soukromých, klientských), pokud to uznáte za užitečné.
WEBY: 
ROZCESTNÍK:
TRŽIŠTĚ:
Informační kit je připravený na linku zde.
2. Úterní koncert České Televize pro Ukrajinu – podpora pro Člověk v tísni
– streaming na firemní FB profily 
Dnes se na Václavském náměstí koná koncert, který formou DMS má získat další prostředky pro organizaci Člověk v tísni.
Napadlo nás, že by koncert mohly distribuovat značky, produkty, firmy na svých FB pages. Takže pokud se vám taková možnost líbí a chcete se i případně doptat, jsem k dispozici. Hlavně jde k dispozici tabulka, kam je dle vzoru třeba umístit konkrétní osobu, která bude ready ten stream dle pokynů České televize odkliknout. Deadline 12:00 hod.

Tabulka k zapsání vašeho FB zde.

Oficiální tisková zpráva České televize zde

Pro případné dotazy jsem samozřejmě k dispozici,
Katka Borovanská
P. S. #standwithukraine #shareforukraine
8. 1. 2022
Ročenka Marketing & Media

Pokud ještě nemáte ročenku M&M, můžete si ji koupit zde. Naše aktivity v ní samozřejmě nechybí, tak si připravte kalendáře. Marketing & Media je tradičním partnerem soutěže od jejího začátku v roce 2013.

8. 1. 2022
Přehled soutěžních kategorií 9. ročník soutěže

Řešíte své přihlášky a potřebujete celkový přehled kategorií?

Podívejte se v PDF zde.

Svoje hlavní práce pak můžete přihlásit ještě do kategorií, které jsou oborové a umožní tak hodnocení dvakrát – jednou v hlavní kategorii se všemi pracemi, podruhé s pracemi z daného segmentu.

Můžete tedy uspět v oblastech, které jsme letos rozšířili.

Oborové kategorie – specifikace oboru:
Real Estate
Auto/moto
IT
Bankovní sektor
Fashion/Beauty
Energetika
Akademická sféra
Umění/Kultura

29. 11. 2021
Spustili jsme přihlášky!

Novinky o 9. ročníku Fénixe si můžete přečíst v newsletteru M&M.

23. 11. 2021
29. 11. spustíme přihlášky do 9. ročníku

Během tohoto týdne pracujeme na přípravě přihlášek a uploadu na našem webu. Představíme vám i téma ročníku Data. Content. Context. a přidružené konference, které se budou konat v roce 2022.

Dočkáte se nových kategorií, obměňujeme část poroty, protože přidáváme sekce start-upů a dat. V pondělí 29. 11. pak bude možné hlásit early entries do 9. ročníku. Do konce roku pak bude cena stejná jako v minulých ročnících.

Budete si moci objednat nově i zpětnou vazbu a konzultace, které jsme doposud poskytovali jako nadstandardní službu. Aby bylo možné poskytnout ji v plné kvalitě a rozsahu, který očekáváte, bude se jednat nově o samostatný produkt, který nebude poskytován bezplatně.

 

15. 11. 2021
Přehled výsledků s Mediaguru.cz

Zajímá Vás list vítězů 8. ročníku Fénix content marketing, abyste věděli, zda Vaše práce patří případně do 9. ročníku soutěže – inspirujte se v článku našeho mediálního partnera Mediaguru.cz zde.

15. 11. 2021
Galerie soutěžních prací 8. ročníku s Marketing & Media

Začíná 9. ročník soutěže Fénix content marketing a postupně vám nahráváme nové věci – (těšte se na nové kategorie) na náš web.

Už jste viděli galerii vítězných prací 8. ročníku, kterou připravil titul Marketing & Media?

Zde.

25. 6. 2021
Zveřejnění shortlistu 8. ročníku soutěže

Ve spolupráci s mediálním partnerem Mediaguru.cz jsme pro vás zveřejnili shortlist 8. ročníku soutěže, který naleznete v článku zde.

Všichni soutěžící, kteří podali přihlášku do soutěže mají nárok na 2 vstupenky a pro svou účast je třeba zaslat potvrzení účasti na: borovanska@freyacz.cz.

Pozvánky a detailní informace byly zaslány na e-mail přihlašovatelům a jejich kontaktním osobám.

Těšíme se na vás.

13. 6. 2021
Finální hodnocení poroty proběhne v pátek 18. 6.

Právě probíhá první kolo hodnocení všech porot a připravujeme se na setkání porot, které proběhne fyzicky v Praze, v Hotelu Josef.

Jednotlivé poroty budou hodnotit v následujícím harmonogramu:

od 9:00 do 11:00 hodnotí porota offline 
od 11:00 do 11:30 hodnotíme NGO projekty, Best Heroes
pauza – oběd 
od 13:00 do 14:30 hodnotíme online projekty
od 14:30 do 16:00 hodnotí porota tvůrců

 

2. 5. 2021
Prodloužení podání přihlášek

Prodlužujeme uzávěrku pro podání přihlášek do 8. ročníku Fénix content marketing a to do 15/5. Případné dotazy adresujte na: borovanska@freyacz.cz

23. 3. 2021
Marketing & Media – infografika o content marketingu

Podívejte se zde

10. 3. 2021
Náš ICMF Survey a data pro vás

Od roku 2017 se v rámci ABCM účastníme společných aktivit ICMF (The International Content Marketing Forum), jež sdružuje ředitele asociací, které se zabývají content marketingem napříč zeměmi (především Evropy). Do České republiky jsme tak podruhé přinesli průzkum, který pro ICMF realizuje švýcarská agentura Scion, a který tentokrát značky a agentury v ČR nevyplnily v dostatečném počtu. Oborová data z jednotlivých evropských zemí jsou zajímavá i pro náš kontext. Podívejte se, co pro klienty je důležité, jak fungují sociální sítě, a kam směřují trendy.

Článek o našem průzkumu najdete na Mediaguru.cz zde.

Celý průzkum – zde.

 

8. 2. 2021
Infografika – Průzkum o content marketingu v Marketing a Media

8. února v novém vydání Marketing a Media můžete najít infografiku s průzkumem amerického The Content marketing institute (CMI), který jej vydává již letitě. Jedná se o první odbornou instituci na světě, která se zabývala content marketingem. Vede ji Joe Pulizzi, kterého jistě znáte.

Tato infografika je doprovozená komentářem ředitelky soutěže, Kateřiny Borovanské.

Celý průzkum a jeho výsledky naleznete v PDF ke stažení zde.

8. 2. 2021
Clubhouse – článek na Mediaguru.cz

Sociální síť Clubhouse nedávno dorazila do Česka a nabírá stále více uživatelů. Do aplikace, jež je zatím dostupná pouze pro iPhone, je možné vstoupit jen s pozvánkou. Po vstupu je pak možné vytvořit nebo vybrat si některou z virtuálních místností, tzv. růmek,poslouchat, povídat si či diskutovat. Na atraktivitě síti jistě přidává, že mezi uživateli jsou známé osobnosti místní scény, například Tomáš Čupr, Petr Mára nebo Jonáš Čumrik. A zajímavá je i pro firmy, kterým aplikace nabízí naprostou transparentnost a zpětnou vazbu od ostatních uživatelů. 

Témata bohatá, lajky žádné 

Témata, která se na Clubhouse řeší, jsou různorodá.„Vzhledem k tomu, že v ČR Clubhouse začal před týdnem, tak častým předmětem diskusí v prvních dnech bylo fungování samotné sociální sítě. Ale já už jsem byla účastna diskuse o založení nové politické strany, o nákupu nemovitostí a věku, kdy si brát hypotéku, diskuse o fake news a projektu pro značky, které se vůči tomu chtějí vymezit,“ popisuje své zkušenosti jedna z raných uživatelek Kateřina Borovanská, majitelka agentury Freya a předsedkyně Asociace brand a content marketingu. 

Celý článek můžete číst zde.

11. 11. 2020
Jaké jsou nové soutěžní kategorie v 8. ročníku soutěže Fénix content marketing?

Letos jsme pro vás přidali 5 kategorií, které rezonují s tím, co se aktuálně děje na trhu. Jako první je to TikTok, který se pomalu ale jistě rozebíhá a garantem této kategorie bude Johny Machette, který je zároveň novým členem poroty. Ahoj Johny!

Druhou přidanou kategorií je Podcast, protože s B2B a firemními podcasty se vyloženě roztrhl pytel. Letos se skvěle rozjel i LinkedIn a firemní, či osobní brand profily.

Jako podstatnou kategorii přidáváme The best heroes in crises, protože celý rok 2020 je pro komunikační trh jedna velká krizová komunikace a změna. Jak jste si s tím poradili s vašimi klienty? A poslední kategorie je sponzoring, nejlépe podpořený projekt a propojení projektu se značkou klienta.

Doufáme, že se vám kategorie budou líbit, pokud byste měli dotazy ke kategoriím, zařazení vašich prací nebo náměty, neváhejte se obrátit na: borovanska@freyacz.cz

  1. TikTok
  2. Podcast
  1. Nejlépe podpořený projekt – sponzoring
  1. The best heroes in crises
  1. LinkedIN
17. 10. 2020
Asociace brand a content marketingu (ABCM) realizuje druhý průzkum obsahového marketingu v ČR

Průzkum obsahového marketingu jako disciplíny na úrovni mezinárodní platformy International Content Marketing Forum (ICMF) pořádáme již počtvrté. Podruhé jej jako ABCM jako reprezentant České republiky v ICMF přináší do Čech. Odborným garantem tohoto průzkumu je prof. Clemens Kobb ze švýcarské agentury Scion, která shromažďuje veškerá data a dodržuje na odborný proces a legal aspekty projektu. Cílem průzkumu je zmapovat a porovnat, jakým způsobem se firemní obsah zpracovává, distribuuje v jednotlivých zemích. Přináší také přehled globálních trendů v oblasti content marketingu. Do průzkumu se zapojují země jako Velká Británíe, Norsko, Švédsko, Švýcarsko, Polsko, Nizozemsko, Belgie a další.

 

ICMF je platforma, která zastřešuje asociace content marketingu na celosvětové bázi, společně pak přináší projekty, které mají za cíl propagaci content marketingu a výměnu best practises mezi jednotlivými zeměmi.

 

Letošní ročník průzkumu je opět pro firmy a značky realizován zdarma, financován je pak Asociací brand a content marketingu.

 

K dotazníku se dostanete online na linku: https://ww2.unipark.de/uc/icmf_survey_2020/?a=cz

a vyplnit dotazník, který vyžaduje časovou dotaci přibližně 20 minut. Zajímají nás data z různých odvětví, od telekomunikací po automotive sektor. Ve své podstatě může dotazník vyplnit, jakkoliv velká značka, jelikož se nám jedná o průnik tématu celým trhem.

 

Dotazník bude k dispozici od 17. září do 10. října 2020. Výsledky bude ABCM komunikovat směrem k odborné veřejnosti na pomezí 4Q a 1Q 2021.

 

„Jsem ráda, že od 2017 pracujeme na platformě ICMF a jejím posunu k projektům na mezinárodní úrovni. Dává to následně našemu oboru jistou zpětnou vazbu a advokacii pro contentové agentury a klienty. V Čechách jsme určitě na pozitivní cestě k tomu, abychom adaptovali best practises a v budoucnu jistě i dalšími projekty chci s ABCM přispět. Průzkum je nástroj, který nám doručuje data a umožňuje objektivní komparaci s evropskými zeměmi. V říjnu přineseme jako ABCM do ČR další mezinárodní projekt pro komunikační trh – je potřeba se věnovat konstrukci a projektům, které nás posunou dopředu. To je to, z čeho budeme na konci všichni profitovat. Ať klienti v úspěšných kampaních, tak jejich tvůrci v kvalitě provedení, „doplňuje Kateřina Borovanská, MD ABCM, Counsellor ICMF.

17. 10. 2020
Content Marketing World – The European version

Asociace brand a content marketingu do ČR poprvé přivádí největší akci obsahového marketingu: Content Marketing World – The European version

 

  1. ročník Content Marketing World, který založil Joe Pulizzi, nejslavnější content marketér, spolu s oborem content marketingu proběhne letos jako globální event. Asociace brand a content marketingu powered by FREYA je partnerem a spolupracovníkem při přípravě této evropské edice, která se uskuteční 13. – 16. října 2020. Každý rok se do Clevelandu sjíždělo na 4000 lidi, aby si vyměnili best practises a novinky z oboru a zároveň si předali ceny. Nyní mají možnost všichni za příznivou cenu získat přístup k těmto 4 dnům obsahu a know-how.

 

Jsem ráda, že naše partnerství a dlouholetá spolupráce v zahraničí vyústili v tak pěknou příležitost pro Českou republiku. V tuto chvíli je před námi finální úkol, informovat co nejvíce lidí o eventu, aby měli možnost zakoupit si lístky na 4denní online event, nebo after academy. Zároveň sestavujeme evropský panel, který bude moderovaný z amsterodamského letiště. Oslovujeme aktivně české experty v oboru, aby se ke mně připojili a mohli jsme tak odprezentovat českou excelenci do zahraničí v rámci tohoto prestižního eventu. Jedná se o 3-6 lidí, které vyberu na základě zkušenosti s jejich prací. Vnímám tento projekt od května, kdy na něm pracuji, jako obrovský krok směrem z české kotliny a zároveň jako postupné plnění cílů, které byly součástí zakladatelských ambic ABCM. Obor se bude nejlépe zkvalitňovat na základě odborné zkušenosti a výměny best practises, uvádí Kateřina Borovanská

17. 8. 2020
Partnerem slavnostních eventů se stala Prosekárna – těšíme se!

Letošním partnerem předání ocenění vítězům se stala Prosekárna. Od 17. 8. do konce srpna v pobočce v Myslíkově ulici probíhají jednotlivé eventy, které hostí přes 200 lidí po skupinkách. Aby to nebylo líto těm, kteří si atmosféru a bublinky nemohou užít s námi, zajistili jsme pro vás kód na slevu na e-shop – takže jestli chcete 10%, tak použijte kód: FENIX a je vaše.

Pro naše obchodní partnery, porotu a další budeme prosecca distribuovat v budoucích týdnech, jelikož se milá chvíle u sklenky a relax hodí vždy, více ještě v roce 2020!

Děkujeme za přízeň & těšíme se na spolupráci s Prosekárnou a jejím super týmem!

*Na Instagramu je můžete sledovat: https://instagram.com/prosekarna

 

30. 7. 2020
Výsledky 7. ročníku soutěže na Mediaguru.cz

Děkujeme našemu mediálnímu partnerovi za přípravu článku k vyhlášení výsledků 7. ročníku soutěže Fénix content marketing.

Článek naleznete na Mediaguru.cz zde.

 

23. 7. 2020
Aktuální informace k vyhlášení 7. ročníku FCM

Dobrý den, milí soutěžící, příznivci soutěže Fénix,

velmi ráda bych vám předně poděkovala za trpělivost a toleranci při změně termínů, ke kterým v letošním ročníku soutěže došlo důsledkem koronaviru a 3 měsíční provozní nejistoty. V tuto chvíli opět média mluví o nouzovém stavu, věřím, že taková situace nenastane.

Všem bych ráda popřála k úspěchům v letošním ročníku, bez ohledu na umístění, kterého vaše práce dosáhly. Kategorie čítaly i přes 20 prací a musím říct, že za 7 let pořádání soutěže se jednalo o nejkvalitnější práce a nejobsazenější ročník.

Bohužel dění zhatilo naše plány na tradiční vyhlášení výsledků, které se letos mělo odehrát na Pražském Hradě v Lobkowiczkém paláci v červnu.

Velmi mne to mrzí, ale věřím, že se k tradici a velké události vrátíme v 8. ročníku soutěže, který spustíme 1. listopadu 2020.

V dalším roce výjimečně ponecháme motto, plány z toho letošního, abychom si věc naplno vychutnali v původním znění.

Snad už nám okolnosti a externí podmínky budou přát klidnější čas a možnost se bez negativních důsledků sejít ve velkém počtu a s velkým úsměvem.

Hodnocení porot: 

V tuto chvíli se našim porotám od uzávěrky, která proběhla v posunutém termínu 10. června 2020 podařilo zhodnotit veškeré vaše práce, kterých je letos ke dvěma stovkám. Jsem ráda, že v soutěžním období vzniklo tolik krásných prací, které jsme měli možnost v tradičním dvoukolovém hodnocení studovat, prezentovat, a vyhodnotit.

Porotu letošního ročníku soutěže naleznete zde.

Podívejte se na fotky z eventů poroty zde.

Pro letošní rok jsme vzhledem ke změnám přistoupili k tomu, že veškeré práce, které se umístily na shortlistu dostanou diplom a hodnocení „shortlisted“. Zároveň jste v sedmém ročníku soutěže měli poprvé možnost upgradovat vaše přihlášky i do oborových kategorií, a někteří soutěžící, kteří tak nedosáhli na stupně vítězů ve své kategorii, uspěli v kategorii oborové.

K dnešnímu dni jsou na webu uvedené veškeré shortlisty včetně oborových kategorií, které jsme dohodnotili koncem minulého týdne. Naleznete je v sekci webu výsledky.

  1. – 31. července pro soutěžící budou připravené balíčky s grafikou a podklady pro komunikaci umístění, abyste je bylo možné použít pro propagaci. Budeme zároveň moc rádi, pokud označíte náš FB, Instagram, LinkedIn, abychom mohli vaše příspěvky sdílet dál.

Jak bude letos probíhat vyhlášení výsledků?

Oznámíme výsledky prostřednictvím médií a na webu jako při klasickém vyhlášení.

Termín: 30. července 2020

Zašleme výsledky a veškeré podklady jednotlivým soutěžícím. Zároveň vás budeme kontaktovat individuálně o vašem termínu eventu, předání cen, natáčení podcastu a dalších věcech s vyhlášením spojených.

Jak bude letos probíhat předání cen?

Rozdělili jsme velký event na sérii eventů menších a komornějších, které uskutečníme v průběhu měsíce srpna. Budeme ceny rozdávat po kategoriích a skupinách, které bude mít maximálně 20-30 lidí. Zároveň o vybraných projektech chceme natočit podcasty a věnovat jim více prostoru v komunikaci na našich sociálních sítích, webu a v newsletterech.

Budeme zajišťovat maximální součinnost i s médii, aby váš úspěch měl šanci zazářit co nejvíce to bude možné.

 Proč toto rozhodnutí? 

Domnívám se, že to bude poprvé, co se nám podaří více mluvit o vás a o konkrétních projektech a práci, která uspěla a je to tak správně. Ze jmen projektů se stanou reálné příběhy úspěchu.

Zároveň je setkání v menších skupinách bezpečné a umožní komunikaci s porotci, v kvalitativněji pojatém rozhovoru. Já velmi doufám, že znovu nenastane čas, kdy bychom museli mít ve vnitřních prostorách roušky apod. Budeme se samozřejmě přizpůsobovat situaci jako ostatně celý letošní ročník.

Ale nechci věřit, že by tento formát eventů ještě někdo znovu zakázal.

Komunikace projektu: 

Ráda bych řekla, že jsem osobně i pro celý tým volila komunikaci, která bude podávat co nejpřesnější informace a mnohokrát jsem byla nucená vyčkat, abych věděla, jaké podmínky nastanou. Ani teď vzhledem k nepredikovatelnosti postupů vedení státu není jasné, jak na tom budeme v srpnu, kdy mají proběhnout jednotlivé eventy.

Mohlo se tak stát, že komunikace nebyla ve všech směrech perfektní a doufám, že jste cítili všichni naši péči a snahu zodpovědět veškeré dotazy. Jsme tu pro vás i v tuto chvíli – primárně já a project manager Štěpán Hladík (e: hladik@freyacz.cz) a budeme se snažit pro vás být k dispozici tak, jak si toto „nové“ řešení původního plánu bude žádat.

Já i můj tým máme největší radost z pozitivní zpětné vazby a i pro nás je těžké, že možná některé zklameme, že se někdo těšil, až si vezme krásné šaty a půjde si pro ocenění. Věřím ale, že to těšení zvládneme společně přenést i do dalšího ročníku a ty hezké šaty užijete i na našich menších eventech.

Děkuji za přízeň, důvěru a trpělivost, se kterou jste nás ponechali vyhodnotit a zpracovat přihlášky v období po lockdownu. 3 měsíční posun jsme zaznamenali všichni a vím, že pro některé to čekání bylo dlouhé – také jsem netrpělivá.

Krásný den a nebojte se mi napsat, zavolat, pokud se chcete na něco zeptat.

Kateřina Borovanská, ředitelka soutěže

11. 7. 2020
Shortlisty ONLINE kategorií

Na webu jsme do sekce Výsledky přidali již i shortlisty z online kategorií. Druhé kolo online poroty proběhlo 7. 7. 2020.

26. 6. 2020
Shortlisty OFFLINE kategorií

25. června 2020 proběhlo druhé kolo hodnocení porot 7. ročníku soutěže Fénix content marketing.

Porota hodnotila práce z kategorií B2B, B2C, B2E magazíny & noviny, dále pak veškeré podkategorie Jednorázových médií, kategorie Nejlepší fotografie, ilustrace a další ze Simple The best sekce.

Pro tyto kategorie budeme zveřejňovat shortlist prostřednictvím tiskové zprávy 29. června 2020. Shortisted práce a jejich přihlašovatelé budou informováni individuálně.

Odpolední porota tvůrců také rozhodla o zvláštních oceněních pro letošní rok.

Fotoalbum z eventu naleznete v galerii na webu, nebo na našem FB.

31. 5. 2020
Dopad koronavirové krize na obsahový marketing – EVROPA

Asociace content marketingu (ACM) v rámci International Content Marketing Forum (ICMF) participovala na průzkumu dopadů koronavirové krize na obsahový marketing a spolupráci agentur a zadavatelů.

Soutěž Fénix content marketing je jednou z významných aktivit ACM provozovaných FREYA a řízených Kateřinou Borovanskou, která je od 2020 counsellorem ICMF.

Pro zájem o výsledky průzkumu a pravidelný měsíční newsletter s novinkami ze světa content marketingu si na našich stránkách přihlaste odběr newsletteru.

 

 

31. 5. 2020
Uzávěrka přihlášek do 7. ročníku FCM

Uzávěrku do letošního ročníku soutěže Fénix jsme posunuli na 10. června. 11. června spustíme první kolo hodnocení a v posledním týdnu v červnu pak proběhne kolo druhé, kdy se porota fyzicky setká v klasickém modelu hodnocení jako každý rok soutěže.

Vyhlášení soutěže proběhne netradičním formátem v průběhu léta 2020, s tím, že vás budeme o všem informovat v červnu 2020. V současné době jednáme s partnery soutěže a dalšími subjekty, které se měly podílet na původním slavnostním předání cen a přepracováme původní koncepci vyhlášení, kterou narušily události posledních dvou měsíců.

Na velký a veselý event bez roušek to zatím nevypadá, a protože chceme vidět vaše úsměvy, najdeme jinou cestu, jak oslavit vítěze 7. ročníku soutěže. Děkujeme za přízeň a pochopení.

10. 3. 2020
Prodlužujeme uzávěrku přihlášek do 10. 6. 2020

Vzhledem k aktuální situaci prodlužujeme uzávěrku letošního ročníku soutěže Fénix content marketing do 10. 6. 2020.

Těšíme se na vaše projekty!

19. 2. 2020
Ohlédnutí se za konferencí Content marketing 2020
Rádi bychom všem poděkovali za účast na letošním čtvrtém ročníku konference Content marketing 2020, která se uskutečnila 6. února v kostele Sacre Coeur.
Na výběr článků, které byly o konferenci publikovány v médiích, se můžete podívat na:
Fotogalerie z akce je k dispozici zde.
Video z konference od našeho partnera videomakers.cz:

5. 2. 2020
Content marketing 2020 – konference, která stojí za to!

Časový harmonogram konference je již odhalen a ještě dnes máte poslední možnost si koupit vstupenky ZDE. Konferenci organizuje Asociace content marketingu, která zaštiťuje odborníky v oblasti obsahového marketingu.

PROGRAM KONFERENCE

8:30–9:00 registrace, networking, coffee break před zahájením akce

9:00–9:05 úvodní slovo, představení programu konference & ACM / Kateřina Borovanská, FREYA, ACM, Fénix content marketing

9:05–9:25 Morek – Ambiente až na dřeň / Šárka Hamanová, Ambiente

9:25–9:45 Na počátku bylo slovo / Jan Javornický, Elite Solutions

9:45–10:15 Brand je JIN. Content je JANG. / Marek Bouška, BRANDMARK

10:15–10:45 Možnost volby, aneb Amerika gratuluje Čechům k 30 letům svobody / Rudolf Kvíz, Konektor Social

10:45–11:00 coffee break

11:00–12: 00 KEYNOTE SPEAKER: Help I am losing control / Pieter Vereertbrugghen, CUSTO, Cypres

12:00–13:00 oběd

13:00–13:30 Komunikace luxusních značek a vývoj segmentu luxusu v následujících 5 letech – 10 hlavních výzev / Kateřina Borovanská, FREYA

13:30–14:00 Book Therapy & metriky content marketingu / Jiří Caudr, Book Therapy

14:00–14: 30 VOGUE VALUES / Andrea Běhounková, VOGUE

14:30–15:00 Šelmostroj: premiéra měření hodnoty obsahu / Martin Vymětal, Boomerang Communication

15:00–15:30 coffee break, networking

 

DĚKUJEME PARTNERŮM: VOGUE, FREYA, PRESCO GROUP, Mediaguru.cz, Fénix content marketing, Book Therapy a videomakers.cz.

 

27. 1. 2020
Konference Content marketing 2020 v médiích

Na konferenci Content marketing 2020, která proběhne již 6. února 2020 v krásných prostorách kaple Sacre Coeur, vystoupí jako Keynote speaker Pieter Vereertbrugghen z belgické Asociace obsahových agentur nebo Andrea Běhounková z VOGUE CS.

Děkujeme partnerovi Mediaguru.cz za článek a pozvánkou na konferenci vám může být i článek od ředitelky ACM Kateřiny Borovanské, která konferenci pořádá zde.

Vstupenky můžete zakoupit ZDE.