Aktuality

13. 9. 2024
Možné povodně: Změna termínu konání galavečera Fenix Awards – 26. 9. 2024 (o týden později)

Vážení hosté,

mnohokrát děkujeme za zakoupení vstupenek, přihlášení do soutěže a účast na Galavečeru Fenix Awards. Bohužel kvůli hrozícím povodním, kdy nechceme podcenit možná rizika, preventivně přesouváme konání galavečera přesně o týden na 26. září 2024 od 20:00. (welcome drink 19:30)
 
Velmi nás tato situace mrzí, ale Vaše bezpečnost je pro nás prioritou. Prognóza se včera zhoršila, a tak jsme se rozhodli pro tento krok, abychom jej udělali v co nejkratší reakční době.
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti v nezměněné podobě. Věříme, že i přes tuto změnu se s Vámi setkáme v novém termínu a společně oslavíme Vaše úspěchy na poli marketingu a businessu.
Pokud se nemůžete v novém termínu zúčastnit, budeme se těšit na setkání při dalších skvělých příležitostech, které připravujeme. V tomto případě Vám bude platba za vstupenky vrácena v plné výši.
Tým Fenix Awards
2. 9. 2024
Trofeje pro vítěze by Matěj Hájek, Skull studio

Partnerem letošních cen je SKULL studio, které se přidává k autorům našich sošek z minulých 10 let, mezi které patřily legendy jako Moser Glassworks, ELTON hodinářská, a.s. a jejich hodinky PRIM, designér Petr Larva, designér Jan Plechac, parfurmáři Pigmentarium a další. 

Autorem cen je Matěj Hájek, jeden ze tří členů studia, umělec a zakládající člen skupiny Ztohoven. Studoval sochařství v ateliéru Jaroslava Róny. V roce 2021 vystavoval v na bienále architektury v Benátkách. 

Název Fenix Awards vychází z mytologického a bájného ptáka Fénixe, symbol nekonečna a zároveň nekonečné obrody, růstu. Pro Matěje bylo atraktivní, že může při vymýšlení plastik pracovat se symboly, archetypy a významy. S nekonečnem, které není statické. 

V prostoru vzniká nová dimenze. Plamen jako proměna hmoty a energie. Möbiův pás, uzavřený kruh z jednoho pásku, který se používá k vyjádření nekonečna. V případě plastiky, cen 11. ročníku Fénixe, je pásek zatočený dvakrát, je to symetrický tvař a zároveň v sobě nese zvířecí, anatomický tvar. Ve výsledku se spojuje geometrie a mytologie. 

Pro tvorbu ceny Matěj zvolil nerez a ocel. Nerezová část projde žíháním ohněm, dle intenzity žíhání tak dosáhneme zlato-modravých valérů.

Každá jednotlivá soška projde plamenem individuálně, bude tak barevností originální. Plomba z oceli pak uzavře detail spoje pásu a ponese signum a název cen. 

Olovo symbolizuje tělesnou materiály, uzemňuje. Fénix je v tu chvíli zatížen tělesnou tíhou ve chvíli, kdy neprochází letem fantazie.

2. 9. 2024
Vstupenky na slavnostní vyhlášení cen 19. 9. 2024 ve Forum Karlín

Již pojedenácté se sejdou osobnosti českého byznysu, marketingu a mediální scény u předávání cen Fenix Awards. 26. září 2024 ve Forum Karlín. (datum je kvůli prognóze možných povodní v dané oblasti posunuto o týden)
Prosím, upravte si tento termín ve svých diářích.
Bude to příležitost potkat své přátele, užít si networking a podívat se, kdo udělal ty nejlepší práce. Jste napjatí, zda jste vyhráli?

Venue partnerem slavnostního předávání je Forum Karlín, kde se účastníci sejdou v „creative black tie“ dresscode.

K vaší přihlášce dostáváte vstupenky na slavnostní vyhlášení zdarma, které vám tento týden individuálně elektronicky doručíme na kontaktní údaje uvedené v přihláškách. Vstupenky obsahují QR kód, kterým se prokážete u vstupu na event.

Potřebujete více vstupenek, chcete si koupit celý stůl pro firmu, nebo vaše obchodní přátele – prodej pro nás letos zajišťuje GoOut. Na akci jsou zváni i hosté, kteří se letošního ročníku neúčastní jako soutěžící.

Vstupenky na GoOut naleznete zde. Pokud jste přihlašovatel, máte nárok na 50% slevu na plné vstupné. Prosím, použijte v tomto případě slevový kód: FENIXAWARDS50

29. 7. 2024
Prodloužili jsme uzávěrku přihlášek do Fenix Awards

S ohledem na letní provoz ve firmách a dovolené jsme prodloužili uzávěrku podání přihlášek do 25/8/2024. Na přihlášení svých projektů tak máte další měsíc.

15. 6. 2024
6. ročník konference Brand & Content marketing 2024 zná svůj termín konání

Každoroční konference, které je úzce spojená s Fenix Awards letos uskutečníme ve stejném termínu jako loni – tedy 31. října. Přidejte si tento termín do svých diářů. Aktuality o konferenci, jejím programu, místě konání a možnosti zakoupit si vstupenky najdete již brzy na www.contentmarketing2024.cz. Zároveň se zde můžete podívat na to, jak vypadal program loňské konference a atmosféra na akci. Galerie je zde.

Vstupenky je již nyní možné zakoupit v režimu very early birds. Během července bude možné zakoupit vstupenky v režimu early birds. Následně pak v plné ceně, nebo v rámci množstevní slevy.

 

12. 6. 2024
On-line konzultace přihlášek – termíny k dispozici

Potřebujete se poradit ohledně vašich případových studií, jak vyplnit přihlášku, nebo zkonzultovat, jaké kategorie zvolit? Můžete si zabookovat 30 minutovou on-line konzultaci přes ZOOM zde.

10. 6. 2024
Zajímá vás, jak si vedly mediatypy, kdo je top 10 inzerentů posledního roku?

Zajímá vás, jak si vedly mediatypy, kdo je top 10 inzerentů posledního roku a celá super infografika od MediaGuruCZ?

Na článek našeho mediálního partnera se můžete podívat v komentáři.
(Je to skoro na den rok od doby, kdy jsme spustili sourozence Fenix Media.)

A už 11. rok je naším mediálním partnerem Mediaguru.cz, nejčtenější marketingový portál v ČR. MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, už v roce 2007.
To nejlepší z jejich aktuálního obsahu vám budeme přinášet i my.

7. 5. 2024
Reportáž: Milan Design Week, nejžhavější týden designu v roce

Milan Design Week, nebo také fuorisalone jsou iniciativy značek v různých částech Milána, které se konají během Salone del Mobile (nejdůležitější evropský veletrh v oblasti designu).

Fuorisalone ovšem není veletržní akcí, nemá centrální organizaci a ani není řízen jedním institucionálním orgánem. Design Week se zrodil na počátku 80. let z vůle společností angažujících se v oblasti nábytku a průmyslového designu. V současné době expanduje
do mnoha, včetně automobilového průmyslu, technologie, telekomunikace, umění, módy
a potravinářství.

My jsme se rozhodli vám přinést reportáž z tohoto eventu a jednotlivé instalace a značky jste mohli sledovat u nás na Instagramu zde, to nejlepší najdete i v Highlights. O reportáž se postarala Erika Davidová, která řídí obsah na sociálních sítích Fenix Awards a žije v Miláně.

Kdo se fuorisalone účastní?

Od předních návrhářských domů po značky cereálií, které jsou běžně k dostání v supermarketech. Všechny značky se snaží co nejlíbivěji odprezentovat nejen své produkty, ale také své základní hodnoty. Hlavním cílem těchto značek je zvýšit povědomí o značce, popřípadě získání nových zákazníků a konzumentů.  

Co se dá během tohoto týdne vidět a zažít?

Design Week je zaměřen na širokou veřejnost, a proto spousta značek volí jako způsob své prezentace, ten, který zaměstná více smyslů. Navíc některé značky v rámci své prezentace rozdávají nejrůznější reklamní předměty nebo vzorky. Nejedná se jen o plátěné tašky, ale také plakáty, plyšáky, tuby na výkresy nebo vzorky těstovin s přiloženým receptem.

Koho jsme letos na Design Weeku mohli vidět?

Armani poslední 2 roky k této příležitosti otevírá své historické sídlo Palazzo Orsini k nahlédnutí veřejnosti. V letošním roce si pro své návštěvníky připravil představení nové kolekce ze sekce Armani Casa se jménem Ecchi dal Mondo (Ozvěny ze světa), která je inspirována atmosférou, barvami a tvary, které Armani zažil a viděl během svých cest.

Saint Laurent uctil památku jednoho z nejvýznamnějších italských architektů a designérů Gio Pontiho. Výstava představila jedinečnou sbírku talířů, která byla původně navržena pro Villa Planchart, nacházející se ve Venezuele, v roce 1957.

Hermès si letos připravil prezentaci nových produktů a předmětů, které jasně poukazují na kulturní dědictví této značky. Tato prezentace kolekce si hrála s nejednoznačností toho, co je minulé a co je přítomné naznačující to, že produkty Hermès jsou nadčasové. Vystaveny byly například bundy pro žokeje s geometrickými tvary a barevnými motivy, které jasně symbolizující kulturní dědictví tohoto domu a zároveň inspirují koženého zboží a textil.

Loro Piana Interiors vzdává hold vizi a práci italské designérky Cini Boeri, které připomíná sté výročí jejího narození a založení Loro Piana. Tato značka si připravila instalaci ve spolupráci s archivem Cini Boeri věnovanou nábytku arflex, který designérka navrhla a představila s exkluzivními látkami Loro Piana Interiors.

Dolce & Gabbana se rozhodli podpořit mladé talenty a uspořádali výstavu s názvem Gen D (Generation Designer). 11 návrhářů s věkem do 40 let z různých koutů světa oslavilo kulturní rozmanitost prostřednictvím univerzálního jazyka designu a vytvořilo pulzující mozaiku stylů a perspektiv, která překračuje kontinenty a tradice.

Zegna si připravil pohlcující instalaci a novou knihu věnovanou projektu Oasi Zegna, která vysvětlovala závazky nejen vůči komunitě, ale také vůči životnímu prostředí. Cesta, která proplétala umění a přírodu, se návštěvníci mohli procházet mezi bujnou vegetací lesa a komunikovat s příběhy a obrazy, které oživují stránky knihy.

 

Bottega Veneta ve spolupráci s Cassina a Fondation Le Corbusier vytvořila instalaci se stoličkou LC14 Tabouret Cabanon.

Bottega Veneta Milan Fashion Week

 

Ikea představila svou výstavu 1st, která zkoumá mnoho „poprvé“, která lidé zažívají, když se přestěhují do svého prvního domova.

Kellogg’s Extra si připravil pro své návštěvníky ochutnávku jejich granoly, která je nejkonzumovanější v Itálii. Návštěvníci mohli vyzkoušet 6 různých druhů granoly, doplnit ji mlékem nebo jogurtem (obojí i ve veganské verzi) a posypat oblíbeným topingem. Návštěvníci se také mohli zúčastnit workshopů keramiky, kde se vyráběli misky na cereálie nebo se podělit o své okamžiky „Little Extra Joys“ a vytvořit tak kolektivní instalaci pozitivity a dobré nálady.  

Nespresso představilo nové kompostovatelné kapsle z papíru v jejich pop up obchodě s názvem Paper Worlds. Novinový stánek proměnili v kouzelnou krabici, kde se papír stal novou surovinou pro udržitelnost a celý stánek je inspirován těmito kapslemi. Navíc návštěvníci mohli přímo na místě ochutnat kávu, která se v těchto papírových kapslích bude prodávat.

Google představil svou interaktivní výstavu s názvem Making Sense of Colour. Tato výstava se zaměřila na cestu od éterického k materiálu, který osvětluje, jak jsou barvy zásadní pro vnímání světa kolem nás a jsou mocným aspektem nejnovějšího designu hardwaru Google.

Ducati a jejich výstava Forma – Feelings designed by Ducati in Borgo Panigale podrobně vysvětlila proces, díky kterému ožívají nejžádanější motocykly na světě z hlediska designu. Představila zároveň nový model motocyklu, který uvádí na trh. 

Maybelline uvedl svůj nový lesk na rty Lifter Plump pomocí autobusu v barvách značky projíždějícího městem a party, která ukončovala celý Design Week. Jak v autobusu, tak na party bylo možné vyzkoušet tento lesk na rty a další produkty této značky nebo vyfotit se ve fotokoutku. Obě dvě události se nesly v duchu ohně a žhavosti za odborného dohledu hasičů.

Aesop představil senzorickou instalaci Nicolase Schuybroeka nazvanou Form. Styl byl vizuálně minimální stejně jako produkty značky Aesop, které se zcela soustředí na formulaci. Instalace je inspirována hnutím Arte Povera a Schuybroek vytvořil nekonvenční konstrukci vytvořenou mýdlem. Uvnitř sestavy jsou odstraněním mýdlových kostek vytvořeny malé obdélníkové dutiny, které vytvářejí portály, kterými lze vstoupit – prostřednictvím filmu – do smyslového světa produktů Aesop.

Coccolino představilo svou novou vůni na oblečení Coccolino Fragrance Booster pomocí pop up stánku, který měl formu ikonického medvídka. Uvnitř bylo možné zhlédnout video představující tento nový produkt, přičichnout si k různým vůním nového produktu a odnést si domů medvídka, který je maskotem značky.

Chiquita představila svůj pop artový Chiquita House, barevný, inkluzivní, kde návštěvníci mohli zažít umění interaktivním a spontánním způsobem.

Češi na Design Weeku

Designblok představil unikátní výstavu deseti originálních sklářských děl od současných předních designérů a nabídl pohlcující audiovizuální show s nekonečnými výhledy do vesmíru. Prostřednictvím experimentování se sklem – tradičním českým materiálem – vystavené předměty představily jedinečné designérské přístupy, jemné řemeslo a know-how českých sklářských mistrů a zároveň ukázali rozmanité technologie a nejmodernější výrobní postupy používané v českých továrnách a dílnách.

Lasvit si připravil výstavu instalací s názvem „Re/Creation“. Lasvit, známý tím, že posouvá hranice řemeslného skla, zaujmul publikum monumentální venkovní instalací z taveného skla, která předvádí mistrovství a inovativní přístup značky k designu, architektuře a sklářství. Navíc tato výstava získala cenu Fuorisalone Award, která se uděluje nejvýznamnějším a nezapomenutelným projektům, které se věnují designu.  

Preciosa Lighting představila dynamickou instalaci Crystal Beat II, která zvala návštěvníky, aby se vydali na fascinující cestu rytmů a jiskřivých světel. Dílo bylo navrženo Michaelem Vasku a Andreasem Klugem, kreativními řediteli společnosti Preciosa Lighting a ponořilo publikum do dimenze, kde se hudba a světlo spojují, aby společně vytvořily pohlcující smyslový zážitek.



21. 3. 2024
V jakých kategoriích letos můžete vyhrát?

Zde pro vás představujeme přehled letošních kategorií a více se dozvíte v článku, který pro vás připravujeme, protože jsme kategorie hodně upravili a posunuli jsme se i za brány klasického content marketingu.

Připravujte si své práce a přihlášky, ať stihnete early birds.

Pro rekapitulaci je možné hlásit práce z období: 1/3/2023 – 1/5/2024

Hlavní kategorie soutěže:

Magazíny

  1. B2B
  2. B2C
  3. B2E
  4. Jednorázový magazín/tiskovina

Noviny

  1. B2B
  2. B2E
  3. B2C

Web

  1. Microsite
  2. Projektový web
  3. Content/on-line magazín web
  4. Korporátní web

Data

  1. Data jako nástroj změny
  2. Obsahová kampaň postavená na datech

Formáty

  1. Newsletter 
  2. Brožura, ročenka a katalog 
  3. Social media profil (LinkedIn, Facebook, Instagram, X, Pinterest, Youtube.com)
  4. Výroční zpráva

Brand

  1. Rebranding 
  2. Employer/Employee Branding

THE BEST kategorie soutěže: 

  1. Nejlepší značka roku 2023 
  2. Nejlepší ESG roku 2023
  3. Nejlepší content marketingová strategie
  4. Nejlepší social media kampaň
  5. Nejlepší video, nebo video série značky
  6. Nejlepší značkový podcast 
  7. Nejlepší Googwill firemní projekt
  8. Nejlepší native advertisement projekt roku 2023
  9. Nejlepší agentura roku 2023
  10. Game changer roku 2023
  11. Firemní kultura roku 2023
  12. Interní komunikace roku 2023
  13. Nejlepší firemní event roku 2023
  14. Největší inovace roku 2023

THE BEST COMPANY OF 2023

Oborové kategorie:  

  1. Real Estate
  2. Auto Moto
  3. Energetika 
  4. Legal 
  5. Beauty 
  6. Fashion 
  7. IT
  8. Bankovní sektor
  9. Gastro/Food & Beverages
  10.  Umění & Kultura
  11.  Akademická sféra 
  12.  Neziskový sektor 
  13.  Healthcare/Pharma 
  14.  Luxury
  15.  nechci soutěžit v oborových kategoriích
19. 3. 2024
Základní informace k přihlášení do 11. ročníku Fenix Awards

Jaké práce je možné přihlásit?

Jsou to case studies a projekty, které byly realizované v roce 2023 a 2024 následovně.
Specificky v období 1/3/2023 – 1/5/2024


Uzávěrka přihlášek:

Early birds – přihlášky nemusí být kompletně vyplněné a můžete je vyplnit do posledního dne uzávěrky, ale je třeba do systému zadat název projektu a zároveň hlavičku přihlášky.

Early birds přihlášky je možné vložit do systému v termínu: 19/3/2024 – 5/4/2024 a celková cena přihlášených prací se vám sníží o 25 %.

Přihlášky od 6/4/2024 – 5/5/2024 cenu vám snížíme o 10 %.

V období 6/5/2024-20/6/2024 platí klasická cena přihlášky.

V posledním přihlašovacím období 21/6/2024-30/6/2024 naopak cenu o 25% zvýšíme kvůli nárokům na zpracování přihlášek, které vždy přijdou v posledním termínu.

Pokud máte o účast zájem, prosím, přihlaste se ve 3 obdobích před deadlinem.


Hlavní benefity, které jsou obsaženy v ceně přihlášky:

  • 1 vstup na slavnostní předávání cen (19. září 2024)
  • 50% sleva na další vstupy na slavnostní vyhlášení pro klienty, partnery a spoupracovníky (vstupenky bude možné zakoupit v průběhu 07-08/2024)
  • Možnost zabookování a brandingu kulatého stolu pro 8-10 osob (bude možné sjednat a zabookovat 07/2024)
  • Zhodnocení a představení vaší práce odbornou porotou, v níž jsou i zástupci českých médií
  • V případě umístění na shortlistu soutěže získáváte bezplatně entry do The Fenix Awards International (2025) – přihlášky budou otevřeny na podzim po vyhlášení české edice
  • Spolu s entry do Fenix Awards international edice získáte zároveň 1 vstupenku na slavnostní vyhlášení v Londýně 2025
  • Umístění v limitované collectible tištěné ročence nejlepších prací daného roku – a 50% sleva na inzerci v této ročence (ročenka bude připravována po slavnostním předání cen) – náklad 1000 ks a určena bude C-level, klientům, soutěžícím a partnerům soutěže – v případě umístění na shortlistu a vítězných pozicích, inzerce je možná i v případě, že nebudete v tomto umístění
  • PR vítězných prací u našich mediálních partnerů
  • Umístění vaší práce v galerii vítězů na novém webu soutěže – v případě umístění na shortlistu a vítězných pozicích

Ceník:

  1. Přihláška do hlavní kategorie: 15 000 CZK bez DPH
  2. Přihláška do oborové kategorie: 3000 CZK bez DPH
  3. Přihláška pro neziskové organizace: zdarma
  4. Přihláška do The Best kategorií: 20 000 CZK bez DPH
18. 3. 2024
Připomeňte si s námi slavnostní vyhlášení 10. ročníku soutěže Fénix

Jiří Bartoška na Fénixova

Fotogalerii z posledního ročníku naleznete na naší Facebookové stránce zde. Jiří Bartoška na to dohlédnul a vy se můžete podívat na vítěze a zrekapitulovat si, proč nechcete chybět na 11. ročníku cen Fenix Awards.

22. 8. 2023
Spouštíme prodej vstupenek na 5. ročník konference Brand & Content marketing 2023

Dekádu pro vás tradičně pořádáme nejlepší byznysové eventy. Přinášíme trendy, inovace a nápady, jak uspět před konkurencí a jak být nejlepší.

5. ročník konference Brand & Content marketing 2023 pro vás znamená, že získáte certifikát a zvládnete během jednoho dne malou univerzitu toho nejnovějšího z oblasti brand a content marketingu. Pochlubte se v práci tím, co jste se dozvěděli.

Vítězové největší marketingové soutěže Fénix Awards vám ukážou, jak udělali ty nejlepší projekty a nechají vás nahlédnout pod pokličku své tvorby.

Žijeme v obrovsky turbulentní době, která nám nově rozdává karty, staré bylo popřeno, nové ještě nebylo dostatečně aplikováno. Jak se to vše promítne do naší práce, jaká je nyní reálná přidaná hodnota, kterou jsme schopni tvořit? Kam se značky posunuly od dob Mad Mena a devadesátkové klasiky? Je umělá inteligence sprosté slovo a nepřítel propagace?

Chcete si popovídat se 400 kolegy na jednom místě, strávit s nimi den, poslechnout si 7 hodin programu a dopřát si skvělý catering v prostorách DOX+?

To vše můžete s námi již 19. září 2023.

👉 contentmarketing2023.cz

 

26. 6. 2023
Děkujeme partnerům rekordního ročníku 🤝

Letošní rekordní ročník Fénix content marketing, největší komunikačně-marketingové soutěže na českém trhu, by se nemohl uskutečnit bez podpory partnerů. Děkujeme! 🤝

Podrobné informace o partnerech Fénixe najdete ZDE

 

23. 6. 2023
Slavíme dekádu a stali jsme se největší komunikačně-marketingovou soutěží v České republice

Letos neslavíme jen 10 let vašeho úspěchu a skvělé práce, ale zároveň to, že jsme se stali největší komunikačně-marketingovou soutěží na českém trhu. Větší než Zlatý středník, Lemur, EFFIE i ACD Creative Awards. Je to hlavně ocenění vás, kteří se Fénixe účastníte.

Před 10 lety jsem zakládala Fénixe s jasnou vizí a ideály. Chtěla jsem na českém trhu zorganizovat soutěž, která bude odpovídat mezinárodním standardům a odborné úrovni hodnocení prací (ne 5 lidí v zasedačce, ale opravdu kvalitní porota, která pracuje na ucelených výsledcích celého klání). A toto úsilí a posun trhu, kam jsme jej již před 10 lety viděli jít, má své výsledky.

Jednoznačně se ukazuje, že trh integruje digitální kampaně, PR kampaně, že značky pracují s ucelenými content marketingovými kampaněmi. Ostatně to je hlavní kategorie naší soutěže. My věříme, že do skládačky brilantní komunikace patří i skvělá média, a proto letos spouštíme sourozence FCM, Fénix Média pro klasická média na českém trhu.

Nebojte se, vyrostli jsme a vy s námi, ale náš primární focus bude vždy postavený na kvalitě, na vyhledávání nejlepších prací na trhu, na snaze o dobrou péči o vás a osobní komunikaci.

Zároveň vám letos v omezené míře nabídneme možnost si zakoupit konzultace a workshopy s naším týmem po Fénixovi ke zpětné vazbě k projektům a jejich rozvoji do budoucna. Budeme vás o této nabídce informovat v nejbližších 14 dnech.

Teď už se těšíme na setkání v úterý v Empire Hall, kterému děkuji za vřelé a milé partnerství k jubilejnímu 10. ročníku soutěže.

– Kateřina Borovanská

👉 VSTUP ZAKOUPÍTE PŘES GOOUT (DO PÁTKU 23:59)

Pro servis ohledně vstupů kontaktujte naši COO na mahdalova@freyacz.cz

 

23. 6. 2023
Letošním oficiálním automotive partnerem Fénixe je Driveto 🤝

Driveto přináší na trh flexibilní operativní leasing. V posledních letech se pravidelně umisťuje na předních příčkách Deloitte Fast 50 a umístila se na 59. místě nejrychleji rostoucích společností dle Financial Times za rok 2023 🚀

Při použití kódu 10LETFENIX získáte slevu 6000 CZK na první nájem od Driveto pro partnery Fénix content marketing 👉 driveto.cz

 

19. 6. 2023
Buďte s námi na nejdůležitějším večeru českého marketingu

Slavnostní gala event letošního ročníku se blíží. Pokud byste se rádi večera zúčastnili, ale nemáte ještě zajištěný vstup jako přihlašovatel, porotce nebo partner, můžete si vstup zakoupit.

Uvolňujeme do prodeje omezený počet vstupů přes GoOut v ceně 2500 CZK + DPH za jednu osobu. Můžete si dovolit chybět na nejdůležitějším večeru českého marketingu, kde se sejde 500 zástupců těch největších a nevýznamnějších firem, agentur a institucí v Česku?

VSTUPENKY ZAKOUPÍTE PŘES GOOUT ZDE

15. 6. 2023
SHORTLIST Známe ty nejlepší práce na trhu 🚀

Známe ty nejlepší práce na trhu! Poroty Fénix content marketing se sešly k offline hodnocení v penthouse ČVUT a po celém dni vznikl z rekordního množství přihlášek shortlist těch nejlepších. Z nich vzejdou finální vítězové, které se dozvíte na slavnostním gala eventu 27. června od 20 hodin.

SHORTLIST AKTUÁLNÍHO 10. ROČNÍKU NAJDETE ZDE

Badges, které můžete použít, pokud se vaše práce umístila na shortlistu, najdete ZDE

Dokoupit vstupenky na Fénix Gala event můžete na GoOut ZDE

14. 6. 2023
Poroty 10. Fénixe se sešly ke svému hodnocení

Známe ty nejlepší práce na trhu! V penthouse ČVUTi druhé offline kolo hodnocení porot, které letos hodnotily rekordně vysoký počet přihlášek. Už brzy se můžete těšit na shortlist, ze kterého vzejdou absolutní vítězové 🚀

Na fotky se můžete podívat ZDE.

 

 

 

 

 

© Mischa Babel

1. 6. 2023
Kapitáni českého mediálního byznysu se sešli na zahájení projektu Inovace v médiích, aby mluvili o aktuálních tématech trhu

Tento týden se na pozvání Fénix Média sešli zástupci významných českých médií, aby poprvé spolu řešili zásadní výzvy jejich byznysu a příležitosti do budoucna. TV Nova, Seznam Zprávy, CNC, Business Media CZ, Economia, CzechCrunch a Unie vydavatelů. Takové hráče na jednom místě vidíme poprvé. Pokud jste u toho nebyli, můžete si přečíst články z eventu. Nicméně, ta hlavní sdělení a insighty zůstávají v případě těchto akcí neveřejné a jsou určené jen pro účastníky akce.

V tomto newsletteru se můžete přihlásit na další panelovou diskuzi, která se bude konat 27. září 2023 a je určena pro zástupce médií a C-level management firem a institucí.

– Kateřina Borovanská
30. 5. 2023
FAQ 🐅 Vše, co potřebujete vědět o přihlášce do 10. ročníku Fénix content marketing

CEO soutěže Kateřina Borovanská představuje soutěžní kategorie, hodnocení porot a také přináší tipy pro vaše lepší přihlášky.

 

26. 5. 2023
CC.cz: Lesk a bída českých médií. Problém už známe, pojďme najít řešení, míní pořadatelka soutěže Fénix Média

„Chceme vrátit českým médiím lesk,“ říká Kateřina Borovanská, která stojí za novou soutěží zaměřenou na domácí mediální trh.

Přečtete si celý rozhovor na CC.cz 👉

26. 5. 2023
Můžete si dovolit chybět mezi nejlepšími?

Opravdu si můžete dovolit chybět mezi nejlepšími? Pokud jste ještě neposlali svou přihlášku, máte poslední šanci být letos u toho. Extended deadline pro 10. ročník je 31. května. Vaše entries posílejte na 👉soutezfenix.cz/prihlaska

25. 5. 2023
POSLEDNÍCH 20 MÍST ⚡️ TV Nova a Seznam Zprávy dalšími účastníky panelu Fénix Média

První panelové diskuze Fénix Média o budoucnosti médií se kromě již dříve potvrzených panelistů zúčastní také Kamil Houska, ředitel sekce zpravodajství a publicistiky TV Nova a šéfredaktor Seznam Zpráv Jiří Kubík.

Na tuto exkluzivní networkingovou akci zbývá posledních 20 míst. Pokud jste si ještě své místo nezarezervovali, určitě neváhejte.

Problémy českých médií umíme popsat velmi dobře. Tak teď pojďme najít řešení.

👉 KOMPLETNÍ INFORMACE O AKCI NAJDETE ZDE

PRO ZAJIŠTĚNÍ VSTUPU NA AKCI KONTAKTUJTE MAHDALOVA@FREYACZ.CZ

 

25. 5. 2023
VIDEO Kateřina Lesch: Proč používat jen skutečně kvalitní data

Letos podruhé můžete hlásit vaše práce do datových kategorií. Hodnotit je bude i Kateřina Lesch z Deloitte. Jak by takové přihlášky měly vypadat i na co si dát pozor 👇

🚀 Připomínáme, že extended deadline Fénix content marketing je 31. května: soutezfenix.cz/prihlaska

24. 5. 2023
VIDEO Petra Fundová: Early adopters budou mít náskok

Petra Fundova, CEO Burda International CZ, je významnou tváří na poli časopiseckých vydavatelství. Úspěšně transformovala printové vydavatelství do digitálního světa. A vy se dnes můžete podívat, jaké doporučení má pro vás 👇

🚀 Připomínáme, že extended deadline Fénix content marketing je 31. května: soutezfenix.cz/prihlaska

 

 

23. 5. 2023
VIDEO Štěpán Dlouhý: Stojí před námi
absolutní změna světa marketingu

Stepan Dlouhy, CEO Premium Media Group, má 25 let zkušeností v oboru a my ho i letos rádi vítáme v porotě Fénixe 🤝

Pusťte si další video ze série Let’s always show the art of content, které jsme natáčeli v Kunsthalle Praha.

🚀 Připomínáme, že extended deadline Fénix content marketing je 31. května 👉 soutezfenix.cz/prihlaska

22. 5. 2023
VIDEO Libuše Šmuclerová: Kdo bude mít
v příštích letech
 navrch?

I letos je nám ctí uvítat Libuši Šmuclerovou v porotě Fénix content marketing 🤝 A jak už také víte, spouštíme kvartální panelové diskuze Fénix Média. Tu první zahájí 30. května její keynote speech v Letenském zámečku.

🌍 Pokud chcete být osobně u toho, tak přijměte naše pozvání 👉 https://lnkd.in/eV5cdn5v

 

0:00 Jaké práce by ráda ve Fénix content marketing viděla?
0:20
Jakou radu by dala přihlašovatelům
0:39
Co je pro ní trendem roku 2023
1:24
Co by popřála Fénixovi do dalších deseti let

19. 5. 2023
🚀 Spouštíme kvartální debaty o českých médiích pod značkou Fénix Média

Vážení přihlašovatelé, partneři a přátelé soutěže Fénix content marketing, ráda bych vás pozvala na první ze série setkání k inovacím na českém mediálním trhu.

Diskuze budou probíhat kvartálně pod organizátorem Fénix Média z naší skupiny F major a s generálním partnerstvím Unie vydavatelů ČR.
– Kateřina Borovanská

👉 Pro více informací o eventu pokračujte ZDE.

19. 5. 2023
🌍 Partnerem kategorie ESG nápad Fénixe je CSRD.cz

Cílem projektu CSRD.cz je vytvořit srozumitelný obsah o CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) a spřízněných tématech na jednom místě. Vzhledem k tomu, o jak komplexní problematiku se jedná, a jak je pro mnohé firmy těžko uchopitelná, chceme pomoci všem zainteresovaným se v ní zorientovat, dokud je čas.

18. 5. 2023
VIDEO Marek Steiger nově v porotě a Monitora Media partnerem Fénixe

Vítáme v Porotě odborníků Marek Steiger a spolu s ním také Monitora Media jako partnera 10. ročníku Fénixe 🤝

Marek vám prozradí svůj tip pro vaše lepší přihlášky, řekne vám, co je pro něj trendem letoška a mnohem víc.

Video je první z naší nové série Let’s always show the art of content, ve které vám postupně představíme další porotce soutěže a jejich tipy pro vás a vaše entries.


🚀 Extended deadline 31. května 👉 soutezfenix.cz/prihlaska

16. 5. 2023
Michael Rozsypal novou posilou Poroty Šéfredaktorů & Médií
Michael Rozsypal je moderátor a novinář. Dva roky moderoval rozhovory v DVTV, před tím 8 let v Českém rozhlase.
Momentálně moderuje a produkuje vlastní talkshow Michaelův Mashup. Jde o prolnutí a inspiraci dvou zajímavých osobností vysílaných s živým publikem z divadla NoD na Stream.cz a YouTube. Spolupracuje také se serverem Novinky.cz, kde videopřenosy pokrývá významné politické události (inaugurace, korunovace,…) a s Českým rozhlasem Plus.
Moderuje politické konfrontační ale i lifestylové odlehčenější rozhovory. Setkal se s prezidenty, politiky, umělci, sportovci i filozofy. Jeden host mu v živém vysílání odešel ze studia. Jiný host se ve studiu v přímém přenosu přilepil ke stolu. Vymyslel a realizoval koncept interaktivních veřejných debat v regionech i debat o fake news pro studenty. Často a rád moderuje konference, debaty, kulaté stoly, diskuze nebo kulturní akce, kde může využít své desetileté novinářské praxe s hereckou průpravou.
Vystudoval politologii na FSV Univerzity Karlovy, semestr strávil na ULB v Bruselu. 5 let pracoval pro Asociaci pro mezinárodní otázky, kde vedl vnější vztahy. Je aktivní na Twitteru i Instagramu. Miluje divadlo, operu a Jamese Bonda.
10. 5. 2023
Benefity přihlášení do soutěže Fénix content marketing

Přemýšlíte o přihlášce do soutěže a říkáte si, co vám to může přinést za benefity? My jsme si shrnuli posledních 10 let a mnoho zpětných vazeb od agentur, klientů, institucí a přihlašovatelů a rádi bychom s vámi nasdíleli to hlavní, co vám dělá radost:

1. Ocenění celoroční práce – recognition

V interních týmech marketingu, tým v agentuře, nebo freelancer, všichni známe náročnost naší práce a jak nám občas chybí to poklepání po rameni a odměna za to, že jsme do toho dali všechno. Cesta na pódium, pár chvil u mikrofonu, publicita vaší práce, to vše je odměna za vítězství a jistě i interní ocenění.

2. Business příležitosti

Pro agentury to často mohou být noví klienti, protože nás kontaktují a ptají se, koho bychom doporučili k zařazení do výběrka, nebo na spolupráci. Zároveň se jedná o posílení spolupráce s klienty stávajícími, protože společně dělají úspěšné projekty, které získávají ocenění od odborné poroty a pozici na trhu. Za dekádu trvání soutěže už se takových spoluprací uskutečnilo hodně a dělá nám to radost. B2B business – prostor pro spolupráce mezi sebou a zároveň víme i o grantech, které instituce získaly na základě velkého úspěchu na soutěži.

3. Odborná porota a hodnocení vaší práce v tvrdé konkurenci 

Každý rok vaše práce poctivě dvoukolově hodnotí porota 40 odborníků, každý člen poroty věnuje vaší práci potřebný prostor a zároveň společně vedeme diskuse o tom, co a jak se povedlo a jaký je tržní standard. Cílem tak každý rok je udělat žebříček. Porotu vede Kateřina Borovanská, která je autorem metodiky hodnocení a zároveň moderuje každoročně diskuse jednotlivých porot a doplňuje informace o vašich pracích (na základě konzultací a diskusí se soutěžícími a na základě přihlášek)

4. Interní recognition

Účast v této soutěži může být vynikajícím způsobem, jak získat interní uznání práce. Vaše ocenění v soutěži mohou být prezentována interně ve vaší firmě a mohou vám pomoci získat podporu od vašich kolegů. To může vést k dalšímu rozvoji a podpoře vašich projektů v rámci firmy.

5. Publicita

Když se účastníte soutěže Fénix Content Marketing a získáte ocenění, může to přinést publicitu pro vaši firmu a vaši práci v oboru content marketingu. Vaše ocenění mohou být prezentována v médiích, na sociálních sítích a dalších komunikačních kanálech, což může přinést pozornost a externí ocenění lidí z oboru.

5. 5. 2023
Tomáš Jindříšek z DFMG garantem pro oblast ESG a Neziskový sektor

Tomáš Jindříšek je Managing Partner skupin agentur Digital First Marketing Group (DFMG). V roce 2012 spoluzaložil agenturu Dark Side a.s., která je nyní spolu s největší moravskou digitální agenturu PRIA a PR agenturou Insighters součástí holdingu DFMG. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.

Tomáš se marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je člen prezidia Asociace komunikačních agentur.

Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru, mimo jiné působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda a je spolutvůrcem portálu csrd.cz – komunity kolem ESG a CSRD problematiky. Spolu s Radkem Špicarem vytvořil platformu Evropavdatech.cz, která je jedna ze dvou nejlépe fungujících projektů na pozitivní ovlivňování Čechů týkají se Evropy a EU. Tomáš je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF).

5. 5. 2023
Expert z oblasti PR a PA Marek Zeman nově v porotě

Rozšiřujeme naši Porotu odborníků o experta z oblasti PR a PA Marka Zemana! 💪

Během své více než dvacetileté kariéry působil Marek Zeman v oblasti PR a komunikace v různých oblastech soukromého i veřejného sektoru. Mezi jeho nejvýznamnější zkušenosti patří práce v Czech National Bank, kde zastával pozici ředitele komunikace.

Pracoval ve vedoucích pozicích pro několik ministrů české vlády. Působil v nadnárodní finanční skupině, kde hrál klíčovou roli při vstupu značky AXA na český a slovenský trh. Působil rovněž jako public affairs manager v ING Bank.

Donedávna vykonával pozici vedoucího oddělení PR a komunikace ministra pro evropské záležitosti a zároveň tiskového mluvčího předsednictví České republiky v Radě EU.

🚀 Přihlaste i vy svůj projekt

24. 4. 2023
👉 Budoucnost médií by FIPP

Zajímá vás budoucnost médií? Chcete se inspirovat praxí od prestižní zahraniční mediální sítě FIPP – Connecting Global Media?

Jsme hrdými partnery konference FIPP Insider Prague, která se uskuteční ve čtvrtek 27. dubna v Praze v Národním muzeu od 14:00 do 17:00 hodin.

👉 Vstup na akci je pro vás zdarma po předchozí registraci

Na akci vystoupí i naše CEO, Kateřina Borovanská, která bude prezentovat průřez 10 lety českého corporate publishingu. Její ohlédnutí za proběhlou dekádou pro vás také připravujeme do jednoho z květnových newsletterů.

19. 4. 2023
🦄 Představujeme DATA porotu pro jubilejní 10. ročník

Máte projekt nebo kampaň založenou na datech? Tak to vás bude zajímat, kdo bude letos hodnotit vaše práce v datových kategoriích. Představujeme letošní DATA porotu, ve které najdete Kateřinu Lesch z Deloitte, konzultantku Lenku Stawarczyk, zakladatele agentury Fenek Jiřího Vicherka a Dariu Hvížďalovou z projektu 42 Prague. Uspěje po jejich hodnocení právě váš projekt? Uvidíme už za pár týdnů.


Jiří Vicherek je zakladatelem agentury Fenek, která spojuje odbornost v oblasti komunikace s hlubokou znalostí technologického, startupového, inovačního a e-commerce trhu. Jeho profesní zájem o PR a content marketing vychází z fascinace lidmi a komunikací, zatímco vnímání technologií jako nejdůležitějšího tématu dnešní doby ho nutí hledat nové přístupy a myšlenky, jak využívat technologie v oblasti komunikace a marketingu. Tím, že od roku 2022 pořádá akce pod názvem DATA mesh zaměřené na data a vede podcast s názvem Data Talk o této tématice, ukazuje, že se stále snaží rozvíjet a přinášet nové poznatky do svého oboru.


Kateřina Lesch je absolventkou pražského Matfyzu, ve své dizertační práci se zabývala možnostmi strojové analýzy emocí. Teoretickým otázkám komputační lingvistiky se věnuje na pražské a olomoucké univerzitě, v praxi působí jako manažerka v oblasti datové analytiky a umělé inteligence se specializací na analýzu nestrukturovaných dat ve společnosti Deloitte.

V rámci svých akademických aktivit i klientských projektů se dlouhodobě věnuje automatickému zpracování přirozeného jazyka a strojovému učení na velkých objemech dat. Má zkušenosti se sémantickou analýzou textů z různorodých domén, od finanční vertikály přes oblast telekomunikací až po analýzu dat ve forenzním vyšetřování.

▷ Pusťte si podcast Data Talk s Kateřinou, kde se dozvíte víc o její cestě z akademie do Deloittu, o NLP, ChatGPT i švédské teorii lásky.


Lenka Stawarczyk je marketingová konzultantka, s desetiletou praxi v B2B marketingu. Prolétla startupy i korporacemi a aktuálně působí jako mentorka a freelance marketingová konzultantka. Řídila tým produktových marketérů i tvorbu customer journey v LMC, pomohla dostat do světa whistleblowingovou platformu FaceUp a spolupracovala s firmami jako Vodafone, Storyous, #HolkyzMarketingu nebo AAVE. Její hlavní doménou je pomoci značkám najít hlas, který zákazníci chtějí slyšet. Ať už ve formě nového tone of voice nebo třeba skvělého obsahu.


Daria Hvížďalová se věnuje vzdělávání a technologiím a inspirovala mnoho lidí. Aktuálně se věnuje projektu 42 Prague, bezplatné škole pro vývojáře s unikátním výukovým programem. Daria je také lektorkou kurzu na AI na European School of Business & Management. Má za sebou přednášku pro TEDxYouth@Prague či roli místní předsedkyně multikonference Human-Level AI. Několik let působila ve firmě GoodAI a poté v rámci rodinného strojírenského holdingu JHV založila poradenskou firmu JHV Solutions a technologický spin-off Mainware. Obě jmenované společnosti poskytují průmyslu přehled o tom, jak automatizovat výrobní procesy rychleji, levněji a efektivněji s využitím nejmodernějších technologií. Českým Forbesem byla v roce 2023 zařazena do žebříčku 30 pod 30. Pro Forbes také příležitostně píše sloupky o rodičovství a propojení s datovou vědou.

14. 4. 2023
🔥 José Kadlec: Nejpovolanější odborník na LinkedIn garantem LinkedIn poroty Fénix content marketing

José Kadlec vystudoval Fakultu jadernou a fyzikálně inženýrskou na ČVUT a přes 5 let pracoval jako softwarový inženýr. Je průkopníkem využívání sociální sítě LinkedIn pro recruitment i pro business a branding a to již od roku 2007. Je autorem bestselleru People as Merchandise a první certifikovaný LinkedIn profesionál v regionu CEE. Aktuálně je spoluzakladatelem společností GoodCall, Datacruit a Recruitment Academy s více než 140 zaměstnanci.

💡 Inspirace pro vás

▷ Webinář na aktuální téma: ChatGPT & Midjourney in Recruitment

How to Crack LinkedIn Direct Approach and Get a 100% Response Rate

Everyone Is Approachable: Sourcing Talent in the 21st Century

Talent Hacks: Pushing The Frontiers of Sourcing Talent 

4. 4. 2023
Představujeme oceněné práce: 70 stupňů Celsia, které mohou změnit život vašeho dítěte

🌟 Věděli jste, že do Fénixe můžete přihlásit svůj projekt v kategorii Neziskový sektor? Porota každoročně vyhlašuje nejlepší práce i v této oblasti. Dnes se podíváme na jeden, který uspěl v loňském ročníku soutěže. 

👩‍👧‍👦 Projekt „70 stupňů Celsia, které mohou změnit život vašeho dítěte“ vznikl pro Spolek Bolíto, který pomáhá popáleným dětem. Jarmila Štuková a tým, spolu s Creative Embassy a MSL Czech Republic představili skvělý projekt, který rodiče varoval před nebezpečím popálenin a ukázal, jak jim předcházet.

🏥 Interaktivní web a video, které byly součástí projektu, informovaly rodiče o nejčastějších rizikových situacích v domácnostech a představovaly osobní příběhy rodin, které se s popáleninami potýkaly. Projekt oslovil a edukoval širokou cílovou skupinu a zaznamenal pozitivní odezvu i mezinárodní uznání.

Prohlédněte si projekt on-line

🚀 Připomínáme, že nestátní neziskové organizace mají možnost podat přihlášku do 10. ročníku soutěže Fénix content marketing zdarma. Přihlášky jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

 

3. 4. 2023
Představujeme oceněné práce: Zpomal, dokud není skutečně pozdě

⚡️ I dnes oslavujeme projekty, které uspěly na Fénixovi. Podívejme se na vítězný projekt v kategorii Nejlepší content marketing strategie v Bankovním sektoru z minulého ročníku.

👏 Projekt „Zpomal, dokud není skutečně pozdě“ pro Českou asociaci pojišťoven zpracovali McCann Prague, Hero and Outlaw a Renegadz. 

Kampaň byla unikátní svým rozsahem, obsahem i dosaženými výsledky. Hlavním prvkem byl celovečerní dokument Víta Klusáka 13 MINUT, který odvysílala Česká televize v hlavním vysílacím čase a následně jej převzala HBO do své distribuce.

Díky silným příběhům, které přiměly řidiče k sebereflexi a uvědomění si svého vlastního chování, kampaň zaznamenala reálné výsledky na českých silnicích – pokles nehod z rychlosti téměř o 10 %.

Prohlédněte si projekt on-line

🚀 Obstojí váš projekt v tvrdé konkurenci? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

 

30. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Ebook Life and Death of Ideas

⚡️ Dnes se podíváme na úspěšný projekt, který na minulém ročníku Fénixe získal ocenění za Nejlepší distribuci firemního obsahu. 

📒 Applifting, software house specializující se na vývoj digitálních produktů, vytvořil e-book s cílem sdílet své zkušenosti, tipy a rady s budoucími zakladateli start-upů a inovátory. Vytvořili vizuálně atraktivní e-book v angličtině, který se zaměřuje na nejčastější chyby a nástrahy, které mohou potkat start-upy během vývoje produktů.

💡 E-book zaujme nejen svým obsahem, ale také díky nápaditým ilustracím od Kristýny Maškové, které oživují příběh myšlenky bojující s nástrahami produktového vývoje. Porota ocenila efektivitu distribuce kvalitního obsahu relevantní cílové skupině.  

Navštivte https://applifting.cz/ebook/life-and-death-of-ideas a získejte svou dávku inspirace.

🚀 Chcete i vy získat ocenění za svůj content marketing projekt? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

 

29. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Brejlando

🔥 Cenu za Nejlepší distribuci firemního obsahu si na loňském Fénixovi v oborové kategorii Umění&Kultura odneslo Brejlando.

👓 Vítejte v Brejlandu, revoluční platformě, která přináší divadelní zážitky přímo k vám domů. Společnost Brainz Studios se inspirovala svým hudebním projektem a ve spolupráci s Magistrátem hlavního města Prahy představila unikátní způsob, jak sdílet kulturu a umění prostřednictvím virtuální reality. Brejlando představuje jeden z projektů, který pomocí technologií pomohl překonat kulturnímu segmentu omezení v době covidu. 

Brejlando vám umožní získat nevšední zážitek z divadelních představení, když se ocitnete přímo na jevišti, uprostřed dění. Stereoskopický 360° obraz a ambisonický zvuk vás přenesou do světa divadla a umožní vám být svým oblíbeným hercům na dosah.

Projekt Brejlando si získal srdce divadelních milovníků, technologických nadšenců, škol a domovů pro seniory. Nejenže pomáhá zpřístupnit kulturu různým skupinám lidí, ale také slouží jako základ pro další autorskou tvorbu a ukazuje potenciál virtuální reality v propagaci kultury.

Prozkoumejte projekt on-line

🚀 Chcete i vy získat ocenění za svůj content marketing projekt? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

28. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: E.ON Energy Globe 2021

🌟 Přinášíme další inspirativní projekt z kategorie Nejlepší content marketing strategie, který ocenily naše poroty na loňském Fénixovi.

🌍 E.ON Energy Globe 2021 představuje jeden z nejvýznamnějších ročníků mezinárodní soutěže zaměřené na ekologii a udržitelnost. Tento projekt, realizovaný pro E.ON Energie a zpracovaný Elite Solutions a Seznam Brand Studio, přinesl revoluční změnu v podobě přechodu z tradičního televizního slavnostního vyhlášení na homepage Seznam.cz.

Součástí komunikace byla série slavnostních večerů a venkovních koncertů, které byly dostupné široké veřejnosti prostřednictvím online přenosů. Soutěž úspěšně získala 300 projektů, z nichž 10 finalistů bylo představeno veřejnosti a podpořeno známými osobnostmi a influencery. Celkově projekt zaznamenal vysokou sledovanost a zvýšil povědomí o ekologických projektech a udržitelnosti.

Prohlédněte si celou case study

🚀 Chcete i vy získat ocenění za svůj content marketing projekt? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

27. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Redesign webu PPF

💙 Oslavujeme úspěšné projekty Fénixe a dnes představuje redesign webu PPF, který se stal dle hodnocení poroty nejlepší korporátní webovou stránkou roku.

Nový design webových stránek www.ppf.eu představuje součást nové komunikační strategie Skupiny PPF, která se postupně více otevírá veřejnosti. SYMBIO Digital, s.r.o. vytvořil pro PPF a.s. moderní, uživatelsky přívětivý a vizuálně atraktivní web, který slouží jako hlavní platforma externí komunikace společnosti a nástroj interakce s cílovými skupinami.

Nová webová platforma nabízí širokou škálu obsahu a informací pro různé cílové skupiny, jako jsou média, byznys, odborníci, státní instituce, zaměstnanci, studenti a široká veřejnost. Stránky jsou navrženy tak, aby umožnily jednoduchou navigaci a filtrování informací podle odvětví a zemí, ve kterých Skupina PPF působí.

🚀 Chcete i vy získat ocenění za svůj content marketing projekt? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

24. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: DOCK magazín

🗞 Pokračujeme v přestavování vítězných projektů na Fénixovi, dnes se podíváme na nejlepší B2C noviny z loňského ročníku.

Tento komunitní magazín je realizován pro společnost CRESTYL real estate, která se zaměřuje na inovativní a udržitelný development a vytváření harmonických životních prostor.

DOCK magazín oslovuje širokou cílovou skupinu zahrnující rezidenty, nájemníky kanceláří a partnery areálu DOCK. Magazín nabízí zajímavý obsah představující firmy, lidi a projekty, které jsou součástí této komunity. Miuza, která stojí za grafikou, obsahem a kampaní, vytváří magazín s důrazem na ekologii, společenskou odpovědnost a kvalitu.

Projekt se tiskne na 100% recyklovaném papíru a podporuje komunitní management, sdílení informací a zkušeností mezi členy komunity. Objevte tento inovativní projekt, který dokazuje, že udržitelnost a podnikání mohou jít ruku v ruce.

Prohlédněte si celý projekt

🚀 Chcete i vy získat ocenění za svůj content marketing projekt? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

 

23. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Investice nejsou jen pro milionáře

🔥 Do Fénixe můžete hlásit i své datové projekty! Dnes se podíváme na výjimečný obsahový projekt založený na datech, který ocenila porota v loňském ročníku, Investice nejsou jen pro milionáře.

Investice nejsou jen pro milionáře je inovativní obsahový projekt vytvořený PRAM Consulting pro Portu, první automatizovanou investiční platformu v České republice. Projekt byl oceněn v 9. ročníku Fénix content marketing jako nejlepší v kategorii Obsahový projekt založený na datech.

Cílem projektu bylo rozšířit povědomí o investování a zbavit veřejnost mýtu, že investice jsou pouze pro bohaté. PRAM Consulting vytvořil edukační kampaň, která zahrnovala výzkum investiční gramotnosti a interaktivní online test pro uživatele, který oslovil tisíce lidí a změnil jejich pohled na investování.

Díky projektu se Portu podařilo zvýšit počet každodenních uživatelů 2,5krát a přilákat stovky nových investorů. Kampaň přinesla Portu 25násobný výnos oproti investici do PR. Projekt nejenže vzdělával a rozšiřoval povědomí o investování, ale také zvýšil důvěru v Portu jako důvěryhodného partnera.

Prohlédněte si projekt on-line

🚀 Chcete i vy získat ocenění za svůj content marketing projekt? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

 

 

21. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Magazín #IT

⚡️ Pokračujeme v oslavě úspěšných projektů na Fénixovi, dnes se podíváme na jeden z nejlepších B2B magazínů z loňského ročníku.

Cleverlance představuje svůj oceněný magazín #IT, který má za cíl posílit brand společnosti jako moderního dodavatele IT služeb a atraktivního zaměstnavatele v IT sektoru. Magazín se zaměřuje na spojení mezi IT, ekologií a digitální transformací. Obsah magazínu zahrnuje jak odborné články z IT obecně, tak příběhy a reportáže z projektů Cleverlance, které jsou spojeny s ekologickými tématy.

Hlavní cílové skupiny magazínu #IT jsou manažeři ve středních a velkých firmách v oblasti bankovnictví, telekomunikací, automotive a průmyslu, kteří jsou zároveň klienty Cleverlance, a lidé pracující v IT sektoru, kteří se díky magazínu dozví o Cleverlance jako atraktivním zaměstnavateli s zajímavými projekty.

Magazín #IT je nejen užitečným nástrojem pro prezentaci Cleverlance u zákazníků, ale také přispívá ke zvýšení sounáležitosti a hrdosti mezi zaměstnanci společnosti, kteří se podílejí na projektech prezentovaných v magazínu a vnímají svou práci jako pozitivní přínos pro životní prostředí.

🚀 Chcete i vy získat ocenění za svůj content marketing projekt? Přihlášky do 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/

 

20. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Kaufland na TikToku

⚡️ TikTok velmi rychle zaujal důležité místo v komunikaci mnoha brandů, a proto má své místo i na Fénixovi. Na ten aktuálně nejlepší si musíme ještě chvíli počkat, ale můžeme se podívat na oceněnou práci loňského ročníku.

Kaufland se rozhodl oslovit mladší generaci, zejména generaci Z, a překonat stereotyp, že „tam nakupují jen důchodci“. Společnost Story TLRS zpracovala unikátní kampaň pro Kaufland na TikToku, která představuje značku jako progresivní a moderní. Kaufland si na TikToku nevystupuje jako značka, ale jako jeden z uživatelů, reaguje na aktuální trendy a nebojí se udělat si legraci i sám ze sebe.

Tento projekt se stal jedním z prvních pravidelně spravovaných brandových účtů na TikToku v České republice. Navzdory tomu, že se jedná o reklamu, videa dosahují milionů zhlédnutí a desítek tisíc lajků a komentářů. Obsah je autentický a zobrazuje reálné situace s nadsázkou, přirozeně zapojuje produkt a brand, aniž by strhával na sebe veškerou pozornost.

V prvních pěti měsících správy TikTok profilu narostl počet fanoušků o 225 %. Kaufland tak díky inovativnímu přístupu na TikToku zaznamenal pozitivní dopad na podnikání a věrnost značce. Tato kampaň ukazuje, jak důležitá je schopnost značky přizpůsobit se novým trendům a oslovit nové generace zákazníků.

🚀 Máte i vy TikTok, který si zaslouží ocenění a obstojí v hodnocení odborné poroty? Přihlášky do jubilejního 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Pošlete svou přihlášku ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/ 

16. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: ŠKODA FOUNERS

❤️ Sociální sítě mají na Fénixovi své pevné místo a jednou z vyhlašovaných kategorií je i nejlepší Social media kampaň. I letos můžete hlásit své práce, na které jste hrdí v této oblasti.

👏 Kdo uspěl v loňské konkurenci? Prvním místem naše porota ocenila kampaň ŠKODA FOUNDERS, který pro Škodovku realizovali Socialsharks. 

Projekt ŠKODA FOUNDERS představuje inovativní komiksový svět, který oslovuje fanoušky značky ŠKODA AUTO. Kombinuje příběhy hlavních hrdinů, geniálních vynálezců Václava Laurina a Václava Klementa, s moderními prvky, jako jsou interaktivní videohry v prostředí Messenger Bot na Facebookové stránce ŠKODA AUTO Česká republika. Projekt úspěšně propojil bohatou historii značky ŠKODA AUTO s moderním tématem elektromobility, přičemž oslovil jak mileniály, tak mladší generaci.

Projekt nejen zabavil uživatele, ale také je přiučil o aktuálním portfoliu ŠKODA AUTO i o perličkách z její historie. Přestože všeobecné rady radí soustředit se na obsah o délce několika sekund, tento projekt dokázal zaujmout téměř 20 000 hráčů na hodinu čistého času. V roce 2021 se představily dva svébytné, na sebe navazující příběhy FOUNDERS, které hráči mohli prozkoumat a řešit záludné hádanky.

Projekt zaznamenal úspěch u cílové skupiny mužů ve věku 18-24 let, čímž potvrdil svou schopnost oslovení generace Z. Průměrný čas strávený hráčem v chatbotovi dosáhl 7,3 minuty. Celkově projekt ŠKODA FOUNDERS splnil své cíle a přinesl nejen atraktivní obsah, ale také významné výsledky pro klienta.

Pusťte si case study

🚀 Máte i vy projekt, který si zaslouží ocenění a obstojí v hodnocení odborné poroty? Přihlášky do jubilejního 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Pošlete svou přihlášku ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/ 

14. 3. 2023
Představujeme oceněné práce: Pragovka Art District

👀 Každoročně velmi ostře sledovanou kategorií Fénixe je Content marketingová strategie. I letos můžete hlásit své práce, které přinesly vám nebo vašemu klientovi výjimečné výsledky. 

👏 Kdo uspěl v loňské konkurenci? V segmentu Real estate porota ocenila prvním místem projekt Pragovka Art District, který pro Pragovku realizoval Brandmark Space.

Pragovka Art District je unikátní a ambiciózní projekt, který na místě bývalé automobilky a ČKD v Praze přetváří 22 hektarů historických továrních hal a venkovních prostor na nový městský prostor. Tento prostor nabídne nejen umění, ale i originální kanceláře, vzdělávací, sportovní, obchodní prostory a osobité rezidenční bydlení. Pragovka Art District vytváří komplexní vizi pro revitalizaci jedné z tradičních pražských čtvrtí, která zahrnuje širokou škálu aktivit a prostor pro různé cílové skupiny.

Brandmark Space připravil komplexní marketingovou strategii, identitu značky, kompletní web a obsah pro sociální sítě pro Pragovku Art District. Cílem komunikace je nejen popisovat současný stav a aktuální dění, ale také přirozeně představovat budoucí proměny celého areálu, odlišit se od běžného developerského jazyka a zdůraznit přístup developera, který se zaměřuje na obnovu a přetvoření místa, nejen na výstavbu nových budov.

Díky této komunikaci se podařilo prosadit celou vizi developera a pozitivně ovlivnit vnímání veřejnosti. Pragovka Art District tak přitahuje mnoho rozličných akcí světové kvality a stává se progresivním centrem pro širokou skupinu lidí, zahrnující zájemce o pronájmy, umělecky a kulturně zaměřené lidi, studenty, kreativce, dlouholeté rezidenty Vysočan, nové zájemce o bydlení, či občasné návštěvníky Prahy, Česka i ze zahraničí.

Prozkoumejte celý projekt

🚀 Máte i vy projekt, který si zaslouží ocenění a obstojí v hodnocení odborné poroty? Přihlášky do jubilejního 10. Fénix content marketing jsou otevřené až do 15. května. Pošlete svou přihlášku ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/