Kalendář
Již pojedenácté se sejdou osobnosti českého byznysu, marketingu a mediální scény u předávání cen Fenix Awards. 26. září 2024 ve Forum Karlín. (datum galavečera je kvůli prognóze možných povodní o týden posunuto.)
Máte už tento večer zaznamenaný ve svém diáři?
Bude to příležitost potkat své přátele, užít si networking a podívat se, kdo udělal ty nejlepší práce. Jste napjatí, zda jste vyhráli?
Venue partnerem slavnostního předávání je Forum Karlín, kde se účastníci sejdou v „creative black tie“ dresscode.
K vaší přihlášce dostáváte vstupenky na slavnostní vyhlášení zdarma, které vám tento týden individuálně elektronicky doručíme na kontaktní údaje uvedené v přihláškách. Vstupenky obsahují QR kód, kterým se prokážete u vstupu na event.
Potřebujete více vstupenek, chcete si koupit celý stůl pro firmu, nebo vaše obchodní přátele – prodej pro nás letos zajišťuje GoOut. Na akci jsou zváni i hosté, kteří se letošního ročníku neúčastní jako soutěžící.
Vstupenky na GoOut naleznete zde. Pokud jste přihlašovatel, máte nárok na 50% slevu na plné vstupné. Prosím, použijte v tomto případě slevový kód: FENIXAWARDS50
Kateřina Borovanská vystoupí jako keynote speaker na mezinárodní konferenci věnované obsahovému marketingu, kterou pořádá partnerská organizace Fénix content marketing, Wecontent. Tato platforma spolu s partnery připravuje evropské aktivity pro rozvoj oboru a mezinárodní spolupráci. Agentura FREYA, která pořádá soutěž Fénix content marketing a zastřešuje oborové aktivity v oblasti content marketingu v ČR, je partnerem a spoluautorem aktivit Wecontent.
27.-28. 5. 2022 v Bukurešti proběhne open air festival content marketingu, kde bude český příspěvěk věnován tématu – Data. Content. Context., bude se zaměřovat na data a matematiku, která vede k nejlepšímu firemnímu obsahu. Představí také pojem corporate data journalism.
Součástí festivalu bude i masterclass lekce, která přímo představí, jak nastavit firemní procesy pro inovativní přístup k datům, open data firmy a zároveň k obsahu, který dokáže měnit kontext.
Slavnostní vyhlášení 8. ročníku soutěže proběhne v Dvořákově síni Rudolfina od 19:30 hodin v termínu 27. června 2021.
(V případě omezení vzniklých nečekanou událostí, která by neumožnila fyzické setkávání osob proběhne tato akce ve formátu online přenosu ve stejném termínu a ze stejného místa)
Děkujeme za poskytnutí krásných prostor pro náš obsah České filharmonii.
Setkání poroty k druhému kolo hodnocení soutěžních projektů letošního ročníku soutěže se uskuteční již tradičně v Meet Me 23 a to v termínu 25. června 2020 s klasickým programem jednotlivých porot.
Vzhledem k aktuální situaci prodlužujeme uzávěrku soutěže do 10. 6. 2020.
Konference Content marketing 2020 se ve svém čtvrtém ročníku zaměřuje na téma závazku značek vytvářet kvalitní obsah a jak na to?
V programu se představí například značky Ambiente, LMC, komunikace Ambasády Spojených státu amerických, VOGUE a další.
Podrobný program a vstupenky jsou k dispozici zde.
Pro více informací a partnerství na této konferenci se neváhejte obrátit na: borovanska@freyacz.cz
Druhé kolo hodnocení přihlášených projektů do soutěže Fénix content marketing proběhne 13. května 2019 v krásném prostoru MeetMe 23. Z hodnocení prvního a druhého kola bude sestaven shortlist, který bude publikován zde na webu a dále na FB Fénix content marketing.
Držíme všem projektům palce!
Slavnostní vyhlášení pátého ročníku soutěže Fénix content marketing proběhne 24. května 2018 v Pražské křižovatce (kostel sv. Anny).
Výroční konference Content marketing 2017 vám zodpoví hlavní otázky z oblasti obsahového marketingu, performance a distribuce obsahu. Ukážeme vám, jak to funguje ve světě. Co dělat, co nedělat, s kým se poradit. Nejlepší case studies a keynote speaker John Wilpers s více jak 40letou praxí z médií, který se zabývá digitalizací a inovacemi v médiích. Dramaturgie konference je připravená tak, aby se i seniorní lidé a markeťáci s mnoha lety z oboru naučili něco nového a mohli ihned aplikovat do své praxe. Kdo se živí content marketingem nebo řízením mkt oddělení by neměl na této akci chybět.
Cena vstupenky je 5 900 Kč bez DPH za celý den včetně cateringu a přístupu k prezentacím mluvčích, objednávejte mailem na: chromeckova@freyacz.cz
(vstupenky fakturujeme, případně napárujeme s firemní objednávkou atd.)
Počet vstupenek v prodeji je omezen na 100 ks.
Pro speciální dotazy ohledně akce kontaktuje: borovanska@freyacz.cz
PROGRAM AKCE:
8:30 – 9:00 registrace, coffee break
9:00 – 9:15 úvodní slovo ACM
9:15 – 9:45 Kateřina Borovanská – Content marketing v roce 2017 (FREYA)
9:45 – 10:15 Jakub Mařík – Influencers marketing (Follow Bubble)
10:15 – 10:30 coffee break
10:30 – 11:00 Jan Binar – Co blázníte, vždyť jsou tady lidi (McCann Worldgroup Prague, prezident AKA)
11:00 – 12:00 KEYNOTE SPEAKER: John Wilpers – Innovation in Magazine Media 2017-2018 (INNOVATION Media Consulting)
12:00 – 13:00 oběd
13:00 – 14:00 panelová diskuse (Mirka Zlatníková, Tomáš Tkačík, Petr Šimůnek) – Inovace a budoucnost v českých médiích (Vltava Labe Media, BMCzech, Unie vydavatelů, Forbes Česko)
14:00 – 14:30 Rudolf Kvíz – Jak najít kreativní mezeru? (Konektor Social)
14:30 – 15:00 Tomáš Jindříšek – Konec monarchie – obsah už není král (Dark Side)
15:00 – 15:30 Jan Javornický – Příběh O2TVSport.cz (Elite Solutions)
15:30 – 16:00 Martin Kavka – Recyklujte obsah a zachraňte planetu (Corporate publishing)
16:00 – 17:00 after drink
Připravujeme pro vás konferenci o Content marketingu se zahraničními hosty a ve spolupráci s Unií vydavatelů.
Informace o programu a možnosti zakoupení vstupenek zveřejníme brzy, rezervujte si termín v diáři.
Připravili jsme pro vás další ročník soutěže Fénix content marketing. Od 15. října budete moci zasílat online svoje přihlášky.
Soutěží se v kategoriích, které jsou jak online, tak offline. Letos jsme zařadili i kategorii „content marketing strategie“.
Letošní ročník nese motto: „Simplicity isn’t simple“.
Slavnostní vyhlášení proběhne 27. dubna 2017.
Druhé kolo hodnocení soutěžních prací proběhne 14. dubna 2016, 18. dubna 2016 zveřejníme shortlist soutěžních prací.
Leden-Únor 2015
Kateřina Borovanská představí projekt Fénix content marketing a jeho vznik na pokračování oblíbené akce Copycamp. Tentokrát s vánoční tématikou.
Více informací na: https://www.facebook.com/copycamp nebo na naší FB stránce
Akce Prime time for se letos koná již potřetí a nese název Internet Jungle.
Fénix content marketing nesmí chybí v bloku o content marketingu.
Buzzword nebo nový přístup? Top trendy v content marketingu
Kateřina Borovanská, Managing Director, Freya & Fénix content marketing
Blok moderuje Ondřej Aust, vydavatel Médiář.cz
Článek o obsahu prezentace naleznete zde.
Prezentaci na našem profilu na slideshare zde.
Více na: http://www.primetimefor.cz/program
Content marketingová strategie jako nástroj úspor a navýšení efektivity v komunikaci
Přijďte na mikrokonferenci o videoreklamě. Už pozítří
Líbila se vám naše letošní odborná setkání na téma placeného obsahu na internetu, o marketingu obrazem na Instagramu nebo o digitálních vydáních českých novin a časopisů? Pak vás srdečně zveme na další z mikrokonferencí, které pořádáme společně s redakcí Médiář.cz.
Její téma zní Videoreklama online a mobilní. Konkrétně:
- Jak se videoreklamě daří dohánět televizní reklamu.
- Jak se liší v televizi a právě na webu.
- Jak si vede na webu ve srovnání s televizí, jak se měří.
- Jak jí na webu a na klasické obrazovce kombinuje televize Prima.
- Jak vytěžuje své úspěšné pořady na internetu televize Nova.
- Jak s ní nakládá největší videoserver na světě YouTube a jak česká internetová televize Stream.
- Jaké Seznam uvede nové reklamní videoformáty.
- Jak videoreklama zafungovala v případě Českých lvů.
- Jak funguje v nové internetové televizi Drtinové a Veselovského DV TV a co s videoreklamou plánuje vydavatelství Economia celkově.
Akce proběhne už pozítří, ve středu 1. 10. 2014 od 9.30 do 12.00 v novém konferenčním Global Centru v Praze 9.
Vstupné je 1.000 Kč bez DPH. Pro přátele Fénixe máme speciální nabídku: vstupné za 500 Kč (bez DPH). Při online koupi vstupenky stačí zadat slevový kód 1VIDEO39.
http://www.mediar.cz/prijdte-na-mikrokonferenci-o-videoreklame-uz-1-rijna/