Aktuality
Rozhodli jsme se přesunout naší výroční konferenci do 1Q a přivezeme vám víc speakerů ze zahraničí, protože chceme představit co nejvíce trendů a inovací a uvolnili jsme v programu místa pro lidi, kteří u nás na stage prostor zatím neměli. Můžete se již nyní těšit na zajímavé speakery.
Ve 4Q nás čeká naše uzavřená networking dinner pro naší VIP partnerskou klientelu a partnery, další uzavřené eventy a aktivity vedoucí ke spuštění dalšího ročníku a mezinárodního webu a edice soutěže.
Náš tým vám pomůže s entries do mezinárodní edice a poskytne vám péči pro vypracování přihlášek do 1. ročníku v případě, že na ně máte nárok zdarma. Ve 4Q pak budeme předělávat metodiku a pravidla do uceleného rámce shodného i se zahraniční edicí. Budeme zároveň zužovat kategorie podle výsledků obsazenosti letošních přihlášek. Zavedeme větší corporate governance a přizpůsobíme náš provoz aktuální velikosti soutěže a vašim preferencím v posledním ročníku.
Jednou ze zásadních změn bude změna metodiky a i v případě, že dvě práce skončí na prvním místě, budeme rozhodovat o jednom vítězi, aby se nestalo to, že nám budou chybět sošky v době vyhlášení. V tuto chvíli těch pár postrádaných připravuje sklárna Rückl, dokoupili jsme je pro vás a za 5 týdnů bychom je měli mít u nás.
Zásadní změnou v příštím ročníku bude to, že se vstupenky na event budou kupovat zcela zvlášť u našeho providera a vaší attendance na event uzavřeme 1,5 měsíce před samotným eventem, abychom měli dostatečný prostor připravit tak velký event s našimi partnery v dokonalém provedení. V současném systému se počet účastníků v poslední týdnu změnil ještě o 20 %, což znamená v takovém případě celý event přepracovat.
Uzávěrku prodloužíme maximálně jednou o 14 dní i přes žádosti vás, našich letitých přihlašovatelů a partnerů, viděli jsme, že jste naše vstřícné prodloužení na vaše žádosti vnímali jako projev špatné organizace. V dalším ročníku pak bude nutné umístit přihlášky do formuláře bez odborné konzultace navíc a osobního přístupu ředitele poroty.
Konzultace a nadstandardní servis pro přihlašovatele bude k dispozici pro naši prémiovou klientelu, která s námi dlouhodobě soutěží a základním páteřním systémem toho nejlepšího, co v ČR vzniká. Naším cílem v tuto chvíli je, abyste měli dost času pro přihlášení a zvýhodnili jsme ty, kteří si přihlášku připraví včasně. Najdeme pro vás mechanismus, který věříme bude zajímavý.
Rozumíme výhradám k ČT vyhlášení, sami nemáme radost z toho, co se v rámci dodavatelského řešení stalo, na druhé straně s mnohými z vás dlouho spolupracujeme a rádi najdeme cestu, jak zajistit vaší spokojenost do budoucna.
Prosím, neváhejte se na nás obrátit a projednat potřebné: kritika@soutezfenix.cz (odpovíme vám do 72 hodin)
V tuto chvíli jsme měli možnost spustit kampaň k našemu 8. ročníku konference a představit ji v TV Nova a budeme pokračovat dalšími výstupy a články. Sledujte nás na sociálních sítích, přidejte si odběr LinkedIN newsletteru a všech novinkách se dozvíte brzy.
Průvodní dopis k výsledkové listině 12. ročníku soutěže Fenix Awards:
Fiat Lux Art s.r.o.
Pořadatel soutěže Fenix Awards
Zastoupená: Kateřinou Borovanskou, CEO a zakladatelkou značky Fenix Awards
Datum: 8. 10. 2025
Oficiální výsledková listina 12. ročníku Fenix Awards
Milí soutěžící, příznivci Fénixe a média,
dovoluji si Vám tímto předat oficiální výsledkovou listinu 12. ročníku soutěže Fenix Awards, která proběhla dne 2. 10. 2025 v SaSaZu.
Tento ročník byl výjimečný svým rozsahem, kvalitou přihlášených projektů i mediální sekcí soutěže.
Porota složená z předních osobností marketingu, médií, byznysu a průmyslu vyhodnotila více než 400 přihlášených projektů napříč kategoriemi z řad přibližně 600 firem.
Soutěž Fenix Awards dlouhodobě oceňuje výjimečný obsah, značky, marketing a další disciplíny na trhu a nově v sobě má i mediální ceny Fenix Media.
Dvanáctý ročník potvrdil rostoucí úroveň českého i přinesl řadu inspirativních výkonů, na které se můžete podívat 14. 10. 2025 na naší Fenix Awards konferenci (o vstupenky si napište na borovanska@freyacz.cz)
Obsah výsledkové listiny – zde
- Kompletní přehled vítězů jednotlivých kategorií
- Značka roku
- Absolutní vítěz
- Agentura roku
Právní a organizační rámec
Výsledková listina je vydána a potvrzena pořadatelem soutěže Fiat Lux Art s.r.o. v souladu s platnými Soutěžními a Obchodními podmínkami Fenix Awards.
Všechny uvedené výsledky jsou autentické, ověřené a závazné, a vznikly na základě řádného hodnocení odborné poroty.
Pořadatel si vyhrazuje právo odejmout ocenění či upravit výsledky v případě prokazatelného porušení pravidel soutěže, porušení VOP nebo poškození pověsti značky Fenix Awards, jak stanoví článek 5 VOP. V případě společnosti Aetna s.r.o., došlo k hrubému porušení, a tak ke změně výsledků během těchto dvou dnů. Dále jsme byli nuceni vydat dvě předžalobní výzvy pro poškozování reputace lidem, kteří si ceny šli přebrat a souběžně je poškozují. Nikdy v minulosti jsme nebyli nuceni tyto kroky učinit a děkujeme předem za respekt a úctu k ostatním soutěžícím.
Poděkování
Děkujeme všem zúčastněným značkám, firmám, agenturám, porotcům a partnerům za jejich přínos, důvěru a inspiraci, kterou společně vytváříme již 12 let.
Fenix Awards propojuje byznys, média a značky, a nadále zůstává symbolem profesionality, kvality a mezinárodního respektu.
Fotogalerie zde – kredit: Marek Musil, Fenix Awards
Video zde – kredit: Fenix Awards
S úctou,
Kateřina Borovanská
CEO & Zakladatelka Fenix Awards
Jednatelka společnosti Fiat Lux Art s.r.o.
Vážení soutěžící, srdečně gratulujeme k umístění na shortlistu – podívejte se zde.
Lístky navíc si můžete koupit zde. Badge „We are shortlisted“ si můžete stáhnout zde. Nezapomeňte nás sdílet na sociálních sítích, ať můžeme repostovat vaši radost!
Oslavte krásné svoje první umístění před galavečerem 2/10 a samotným velkým finále!
Shortlist 12. ročníku Fenix Award – The Best & The Rest
Letošní hodnocení vašich prací nám poprvé přineslo obrovské výzvy, protože jsme počtem entries ještě o velký kus vyrostli a to samé platí pro saturaci v rámci oborů.
Nastala situace, kdy mnoho z vybraných porotců bylo ve velkém střetu zájmů a nepustili jsme je k prvnímu a ani druhému kolu porotcování, protože si maximálně dáváme záležet na tom, kdo hodnotí a má přístup ke kompletním obsahům vašich přihlášek.
Zároveň jsme pro určité sekce zvolili specifické poroty odborníků přímo na danou kategorii, což je cesta, kterou se vydáme
v 13. ročníku soutěže, kdy budeme ještě upravovat kategorie a porotu dle vyhodnocení letošního roku, kdy se výrazně projevil zájem o nové kategorie jako je Inovace roku, Game Changer a další, které jdou směrem k byznysu a impactu značky.
Shortlisty se skládají pravidlem, které určuje, že se jedná o 5 nejlepších prací v dané kategorii/sektoru, nebo o méně, pokud nesplnily další práce kritéria hodnocení nad 5 z 10 průměrovaných bodů. Pokud je prací méně, tak se nejedná o pořadí v soutěži. (V dané kategorii nemusí být ocenění udělena, nebo nemusí nutně být udělena v pořadí 1., 2., 3. místo)
Již příští čtvrtek se setkáme na 12. ročníku Fenix Awards a jejich vyhlášení v klubu SaSaZu, kde je pro vás nachystaný galavečer. V průběhu galavečera letos rozdáme 6 desítek cen, které pro naše vítěze letos připravila společnost Rückl a jejich designérka Kateřina Handlová, držitelka Czech Grand Design.
Již zítra sošky poprvé představíme ve Snídani s Novou v 7:40, TV NOVA je naším hlavním mediálním partnerem spolu s CzechCrunch, Mediaguru.cz a dalšími médii, která budou zajišťovat publicitu vašeho úspěchu.
Pokud chcete komunikovat svůj úspěch na sociálních sítích, náš tým bude vaše příspěvky sdílet (nezapomeňte označit profily Fenix Awards) – a zde je pro vás připravená badge Shortlisted.
A teď jdeme na to – gratulujeme všem – SHORTLIST
Q&A k vašim vstupům na event naleznete níže a vstupenky si je možné dokoupit u našeho providera GoOut na linku zde.
Náš tým nebude expresně odpovídat na individuální dotazy k shortlistu s ohledem na stovky přihlášených prací do letošního ročníku soutěže.
Děkujeme za pochopení.
Program galavečera:
19:30
Welcome drink od Moët & Chandon
20:00
Začátek slavnostního vyhlášení & galavečer seating
Pro hosty je v průběhu slavnostního vyhlášení nachystaná degustační večeře pokrmů v indonéském duchu od vyhlášené asijské restaurace SaSaZu, nápoje od Moët & Chandon, Plzeňský Prazdroj, CANS, a další.
23:00
Očekávaný konec předávací ceremonie
Q&A k vašim vstupům na samotný event,
prosíme, věnujte jim pozornost před tím, než pošlete e-mail, který obsahuje dotazy na informace uvedené zde, nebo na našich webových stránkách a sociálních sítích v průběhu následujícího týdne.
Opravdu se dostanu na event, když jsme se přihlásili a budeme mít vstup na místě na guestlistu?
Ano.
prosím, nepište nám každý zvlášť s opětovnými dotazy a neujišťujte se 4 krát o té samé informaci – opravdu chceme být servisní, ale znamená to při velikosti eventu 2000 dotazů a o to se náš tým v tuto chvíli neumí individuálně postarat a mohlo by dojít ke zpožděním odpovědí na naší straně.
Pokud máme slíbený partnerský stůl, jak se dostaneme na event?
Partnerský vstup znamená 8 vstupenek na event, které jsou opět na guestlistu.
Pokud má naše firma stůl na eventu, jak ho najdeme?
Naše hosteska vás po příchodu na event do zóny se seatingem usadí a váš stůl vám ukáže. Stůl zároveň bude mít branding.
Dostaneme zase vstupenky s QR kódem, abychom se ujistili i přes to, že jsme u vstupu na guestlistu?
Ano. Ale nepotřebujete je, pokud jste na guestlistu a budete vpuštěni na event i bez toho, pokud byste měli vybitý mobil, nevytiskli si je apod.
Pokud si chceme dokoupit stůl, či lístek, je to možné?
Ano je, prostřednictvím providera GoOut, na linku zde.
Gratulujeme k umístění na shortlistu 12. ročníku Fenix Awards všem!
Kateřina Borovanská & tým Fénixe
Rádi bychom vás pozvali na galavečer 2. října 2025. Posunuli jsme ho o 14 dní z důvodu nemoci. Náš tým s vámi bude od 15/9 řešit attendance a případné změny ve vašich guestlistech.
Krásné první září, Back to school, Back to Business.
Právě dnes začínají hodnotit naše poroty práce ve 12. ročníku Fenix Awards (česko-slovenská edice). Poslední z vás dopracovávají přihlášky a douzavíráme letošní ročník. Porotcům postupně odchází jejich balíčky s vašimi pracemi, které jsem osobně kontrolovala a konzultovala s většinou soutěžících. Opět jsou to stovky prací v hlavních a oborových kategoriích, to nejlepší z českého trhu. Letošní projektu jsou opravdu krásné a zajímavé. Je na nich krásně vidět, jak se vyvíjí trh a jeho aktivity.
Jak jistě víte, posouváme se z oborové soutěže a zaměření na marketing a komunikaci více k samotným značkám a firmám, už pár let se věnujeme i datům a letos poprvé i AI. Když jsem soutěž zakládala, přála jsem si, aby byla relevantní a poskytovala kategorie, které budou odrážet situaci na trhu. Moc doufám, že jste si i letos našli to nejlepší pro sebe a své práce.
Letos se hodně prací přihlásilo do kategorie Game Changer, což mi osobně dělá velkou radost. Je vidět, že máte aspirace, chcete dělat nové věci a přicházet s inovacemi. Hned další kategorie, která si zasloužila letos hodně nominací.
V začátku mé delší osobní zprávy bych vás chtěla požádat, abyste si do diáře zapsali dvě data, dva stěžejní termíny tohoto září. 18. září totiž proběhne náš slavnostní galavečer, kde vyhlásíme ty nejlepší z vás. Letos vás uvítáme v SaSaZu a pevně věřím, že pro vás opět nachystáme krásný večer co nejvíce podle vašich představ, jak oslavit svůj úspěch. Můžete čekat opět seeting u kulatých stolů a náš již tradiční creative black tie dress code. (pokud je pro vás nedostižný, zvolte tmavé kalhoty a košili apod. alternace, snažíme se pro všechny udělat slavnostní atmosféru a džíny a svetry a oblečení do kanceláře k takto slavnostnímu večeru nepatří.)
Druhý termín je 23. září, kdy pro vás pořádáme opět naší každoroční konferenci. Program akce zveřejníme již 1. 9. 2025 – více najdete pod záložkou konference.
Pokud si chcete koupit lístky, prosím, napište nám a vystavíme vám fakturu. Většina našich účastníků je z řad firemní klientely a preferuje tuto formu úhrady vstupů. Pro studenty vypíšeme zvlášť dotované vstupné a partnerské vstupy pro univerzity, se kterými spolupracujeme.
Konference je již z třetiny obsazena. V tuto chvíli máme k dispozici ještě volná místa pro partnerské spoty na místě a můžete se k oběma eventům připojit, pokud si myslíte, že by to byl super fit a přínos pro vás i naše hosty.
Klidně mi napište, vymyslíme to.
Těším se na vás!
Kateřina Borovanská
Krásný letní den všem, kteří si přejí přihlásit do 12. ročníku Fenix Awards. Právě nyní je čas konzultovat svoje nominace a projekty, připravit si podklady a máme 2 měsíce na to, abyste měli podané, zaplacené a zprocesované přihlášky do letošního finálního deadlinu příjmu přihlášek – 28/8.
Přihlášky do 1. ročníku International Fenix Awards budeme přijímat od září do konce prosince, těm, kteří na ně mají nárok z minulého roku je zašleme v individuální komunikaci a budeme nápomocni s jejich vypracováním.
(od července konzultujeme mezinárodní entries a brzy vypíšeme konzultace, abyste s námi mohli vaše nominace probrat)
V případě potřeby konzultace se, prosím, obracejte na: borovanska@freyacz.cz a odpovíme vám.
Do 12. ročníku soutěže jsme po zpětné vazby od přihlašovatelů letos zařadili i kategorii Influencer marketing. Můžete si tak zvolit kampaň postavenou vyloženě na influencerech a nezařazovat ji do kategorie social media kampaň a content marketing strategie, kam jste tyto kampaně a projekty zařazovali dříve.
13. 5. slavnostně zahájíme 12. ročník Fenix Awards v Martinickém paláci na večírku pro naše partnery, porotce a hosty z řad přihlašovatelů soutěže.
Na slavnostním zahájení zároveň pokřtíme F Yearbook 2025, který naši hosté obdrží na místě.
Máte zájem o večírek, či zaslání naší ročenky – pošlete nám e-mail na: Borovanska@freyacz.cz – náš tým se vám ozve.
Pro ty, kteří už vědí, jaké práce chtějí hlásit, nebo za agenturu zpracovávají přihlášky do více soutěží najednou – je ta pravá chvíle teď. Kategorie naleznete v menu na webu, letos jsme přidali po konzultacích s vámi hodně oborových kategorií, kam můžete zařadit své práce.
K přihláškám, které si podáte a zaplatíte do 15. 3. 2025 nyní máte 30% slevu.
Připravujeme pro vás nový projekt, tištěnou ročenku, pořádné čtení o tom nejlepším z roku 2024 a výhled na rok 2025. Čekejte články, návody a prezentaci vítězů. Ročenka má uzávěrku 10. 3. 2025, pokud chcete být součástí projektu (obsah, inzerce, další formy zapojení) ozvěte se nám na: borovanska@freyacz.cz.
Mediakit ročenky je k dispozici ke stažení zde.
My jsme chtěli letošní ročník spustit v březnu, ale vy jste nám poslali tak velkou poptávku po přihláškách a po vstupenkách na konferenci, že jste řekli „ne“.
Takže pojďme na to a seznamte se s 12. ročníkem, který je před námi.
Letos je na našem erbu motto: „Společně vítězíme“
Pojďme si udělat rychlé Q&A pro vás – co by vás mohlo zajímat a pomoci vám s rozhodováním.
Pokud chcete místo čtení konzultaci – prosím, napište CEO Kateřina Borovanská o termín e-mail na: borovanska@freyacz.cz
K samotným otázkám:
- Ptáte se na budget a plnou cenu přihlášky – přihlášky budou stát 15 000 CZK a oborové k tomu 3500 CZK, do konce února si je můžete objednat za cenu early birds a to se vyplatí – takže pokud víte, že chcete hlásit a co chcete hlásit – čas je nyní. Cena do přihlášek uhrazených do 15. 3. 2025 (30 % sleva): 10 500 CZK a oborová přihláška stojí 2450 CZK. V hlavních kategoriích pak je cena přihlášky 20 000 CZK a oborové 3500 CZK, opět zde do konce února je možné uplatnit slevu 30 %.
- Neziskové organizace a Korporátní Nadace – prosím, pokud chcete jako každý rok hlásit svou neziskovku, charitativní projekt, myslete na to, že přihláška je námi plně dotována pouze v případě přihlášení neziskovým subjektem, nebo institucí. Korporátní Nadace a další instituce spojené s korporacemi přihlášku platí a to s 50% slevou.
- Jaké práce přihlásit – termín- květen 2024-2025
- Proč potřebuji oborovou kategorii? Jelikož je to dvojnásobná šance se umístit – jednou v kategorii a podruhé za obor.
- Kdy bude zveřejněná porota a jak je velká? Porotců letos bude 100 a zveřejníme je u spuštění nového webu. V minulých letech mezi porotce patřily významné osobnosti českého trhu a na povídání s některými z nich se můžete podívat třeba na našem YouTube.com kanálu zde.
- Kdy a jak máme doručit tištěné magazíny a práce do soutěže? Prosím, neposílejte nám vaše magazíny nyní, ozveme se vám a naše produkce se s vámi domluví na tom, že je po Praze u vás vyzvedneme, z jiných měst nedoporučujeme Českou poštu a případně vyřešíme kurýry. Každoročně máme velké potíže s Českou poštou a s tím, že odešlete automaticky výtisky a ty se sice v minimálním počtu, ale mohou ztratit, poškodit a není to nikdy správně.
Chcete poslat přihlášku a další informace k přihlášení vašich projektů – věnujte 1 minutu vyplnění našeho formuláře:
6. ročník naší konference proběhl 3. 12. v pražském Forum Karlín za účasti 300+ hostů z oblasti značek, médií a agenturního světa. V tuto chvíli připravujeme 7. ročník konference, která ponese název Fenix Awards konference, a která částí svého programu opět představí vítězné práce a to nejlepší, co vás z 12. ročníku soutěže může zajímat.
Akce proběhne 23. září 2025 a bude navazovat na galavečer Fenix Awards cen, které proběhnou 18. září 2025.
Vybrané články z konference si můžete přečíst (Novinky.cz, E15, Mediaguru.cz)
- Event je vždy pódium pro tvorbu dalšího obsahu – zde
- Sledující dnes spoléhají spíš na algoritmus – zde
- Fenix Awards konference začátkem prosince představila příběhy nejlepších značek roku 2023 – zde
- Na Fenix Awards konferenci vystoupí Anglim z Condé Nast – zde
- Do Prahy zavítá ředitelka komerčního obsahu britského Vogue, Helen Anglim – zde
Pokud byste si přáli stát se partnery, nebo na naší konferenci vystoupit a stát se obsahovými partnery, napište na: kate@fenixawards.co.uk a do 24 hodin vám odpoví někdo z našeho týmu.
*Dopolední program akce je již uzavřený pro naše stávající partnery.
Partnerem letošních cen je SKULL studio, které se přidává k autorům našich sošek z minulých 10 let, mezi které patřily legendy jako Moser Glassworks, ELTON hodinářská, a.s. a jejich hodinky PRIM, designér Petr Larva, designér Jan Plechac, parfurmáři Pigmentarium a další.
Autorem cen je Matěj Hájek, jeden ze tří členů studia, umělec a zakládající člen skupiny Ztohoven. Studoval sochařství v ateliéru Jaroslava Róny. V roce 2021 vystavoval v na bienále architektury v Benátkách.
Název Fenix Awards vychází z mytologického a bájného ptáka Fénixe, symbol nekonečna a zároveň nekonečné obrody, růstu. Pro Matěje bylo atraktivní, že může při vymýšlení plastik pracovat se symboly, archetypy a významy. S nekonečnem, které není statické.
V prostoru vzniká nová dimenze. Plamen jako proměna hmoty a energie. Möbiův pás, uzavřený kruh z jednoho pásku, který se používá k vyjádření nekonečna. V případě plastiky, cen 11. ročníku Fénixe, je pásek zatočený dvakrát, je to symetrický tvař a zároveň v sobě nese zvířecí, anatomický tvar. Ve výsledku se spojuje geometrie a mytologie.
Pro tvorbu ceny Matěj zvolil nerez a ocel. Nerezová část projde žíháním ohněm, dle intenzity žíhání tak dosáhneme zlato-modravých valérů.
Každá jednotlivá soška projde plamenem individuálně, bude tak barevností originální. Plomba z oceli pak uzavře detail spoje pásu a ponese signum a název cen.
Olovo symbolizuje tělesnou materiály, uzemňuje. Fénix je v tu chvíli zatížen tělesnou tíhou ve chvíli, kdy neprochází letem fantazie.
Již pojedenácté se sejdou osobnosti českého byznysu, marketingu a mediální scény u předávání cen Fenix Awards. 26. září 2024 ve Forum Karlín. (datum je kvůli prognóze možných povodní v dané oblasti posunuto o týden)
Prosím, upravte si tento termín ve svých diářích.
Bude to příležitost potkat své přátele, užít si networking a podívat se, kdo udělal ty nejlepší práce. Jste napjatí, zda jste vyhráli?
Venue partnerem slavnostního předávání je Forum Karlín, kde se účastníci sejdou v „creative black tie“ dresscode.
K vaší přihlášce dostáváte vstupenky na slavnostní vyhlášení zdarma, které vám tento týden individuálně elektronicky doručíme na kontaktní údaje uvedené v přihláškách. Vstupenky obsahují QR kód, kterým se prokážete u vstupu na event.
Potřebujete více vstupenek, chcete si koupit celý stůl pro firmu, nebo vaše obchodní přátele – prodej pro nás letos zajišťuje GoOut. Na akci jsou zváni i hosté, kteří se letošního ročníku neúčastní jako soutěžící.
Vstupenky na GoOut naleznete zde. Pokud jste přihlašovatel, máte nárok na 50% slevu na plné vstupné. Prosím, použijte v tomto případě slevový kód: FENIXAWARDS50
S ohledem na letní provoz ve firmách a dovolené jsme prodloužili uzávěrku podání přihlášek do 25/8/2024. Na přihlášení svých projektů tak máte další měsíc.
Každoroční konference, které je úzce spojená s Fenix Awards letos uskutečníme ve stejném termínu jako loni – tedy 31. října. Přidejte si tento termín do svých diářů. Aktuality o konferenci, jejím programu, místě konání a možnosti zakoupit si vstupenky najdete již brzy na www.contentmarketing2024.cz. Zároveň se zde můžete podívat na to, jak vypadal program loňské konference a atmosféra na akci. Galerie je zde.
Vstupenky je již nyní možné zakoupit v režimu very early birds. Během července bude možné zakoupit vstupenky v režimu early birds. Následně pak v plné ceně, nebo v rámci množstevní slevy.
Potřebujete se poradit ohledně vašich případových studií, jak vyplnit přihlášku, nebo zkonzultovat, jaké kategorie zvolit? Můžete si zabookovat 30 minutovou on-line konzultaci přes ZOOM zde.
Zajímá vás, jak si vedly mediatypy, kdo je top 10 inzerentů posledního roku a celá super infografika od MediaGuruCZ?
Na článek našeho mediálního partnera se můžete podívat v komentáři.
(Je to skoro na den rok od doby, kdy jsme spustili sourozence Fenix Media.)
A už 11. rok je naším mediálním partnerem Mediaguru.cz, nejčtenější marketingový portál v ČR. MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, už v roce 2007.
To nejlepší z jejich aktuálního obsahu vám budeme přinášet i my.
Milan Design Week, nebo také fuorisalone jsou iniciativy značek v různých částech Milána, které se konají během Salone del Mobile (nejdůležitější evropský veletrh v oblasti designu).
Fuorisalone ovšem není veletržní akcí, nemá centrální organizaci a ani není řízen jedním institucionálním orgánem. Design Week se zrodil na počátku 80. let z vůle společností angažujících se v oblasti nábytku a průmyslového designu. V současné době expanduje
do mnoha, včetně automobilového průmyslu, technologie, telekomunikace, umění, módy
a potravinářství.
My jsme se rozhodli vám přinést reportáž z tohoto eventu a jednotlivé instalace a značky jste mohli sledovat u nás na Instagramu zde, to nejlepší najdete i v Highlights. O reportáž se postarala Erika Davidová, která řídí obsah na sociálních sítích Fenix Awards a žije v Miláně.
Kdo se fuorisalone účastní?
Od předních návrhářských domů po značky cereálií, které jsou běžně k dostání v supermarketech. Všechny značky se snaží co nejlíbivěji odprezentovat nejen své produkty, ale také své základní hodnoty. Hlavním cílem těchto značek je zvýšit povědomí o značce, popřípadě získání nových zákazníků a konzumentů.
Co se dá během tohoto týdne vidět a zažít?
Design Week je zaměřen na širokou veřejnost, a proto spousta značek volí jako způsob své prezentace, ten, který zaměstná více smyslů. Navíc některé značky v rámci své prezentace rozdávají nejrůznější reklamní předměty nebo vzorky. Nejedná se jen o plátěné tašky, ale také plakáty, plyšáky, tuby na výkresy nebo vzorky těstovin s přiloženým receptem.
Koho jsme letos na Design Weeku mohli vidět?
Armani poslední 2 roky k této příležitosti otevírá své historické sídlo Palazzo Orsini k nahlédnutí veřejnosti. V letošním roce si pro své návštěvníky připravil představení nové kolekce ze sekce Armani Casa se jménem Ecchi dal Mondo (Ozvěny ze světa), která je inspirována atmosférou, barvami a tvary, které Armani zažil a viděl během svých cest.
Saint Laurent uctil památku jednoho z nejvýznamnějších italských architektů a designérů Gio Pontiho. Výstava představila jedinečnou sbírku talířů, která byla původně navržena pro Villa Planchart, nacházející se ve Venezuele, v roce 1957.
Hermès si letos připravil prezentaci nových produktů a předmětů, které jasně poukazují na kulturní dědictví této značky. Tato prezentace kolekce si hrála s nejednoznačností toho, co je minulé a co je přítomné naznačující to, že produkty Hermès jsou nadčasové. Vystaveny byly například bundy pro žokeje s geometrickými tvary a barevnými motivy, které jasně symbolizující kulturní dědictví tohoto domu a zároveň inspirují koženého zboží a textil.
Loro Piana Interiors vzdává hold vizi a práci italské designérky Cini Boeri, které připomíná sté výročí jejího narození a založení Loro Piana. Tato značka si připravila instalaci ve spolupráci s archivem Cini Boeri věnovanou nábytku arflex, který designérka navrhla a představila s exkluzivními látkami Loro Piana Interiors.
Dolce & Gabbana se rozhodli podpořit mladé talenty a uspořádali výstavu s názvem Gen D (Generation Designer). 11 návrhářů s věkem do 40 let z různých koutů světa oslavilo kulturní rozmanitost prostřednictvím univerzálního jazyka designu a vytvořilo pulzující mozaiku stylů a perspektiv, která překračuje kontinenty a tradice.
Zegna si připravil pohlcující instalaci a novou knihu věnovanou projektu Oasi Zegna, která vysvětlovala závazky nejen vůči komunitě, ale také vůči životnímu prostředí. Cesta, která proplétala umění a přírodu, se návštěvníci mohli procházet mezi bujnou vegetací lesa a komunikovat s příběhy a obrazy, které oživují stránky knihy.
Bottega Veneta ve spolupráci s Cassina a Fondation Le Corbusier vytvořila instalaci se stoličkou LC14 Tabouret Cabanon.
Ikea představila svou výstavu 1st, která zkoumá mnoho „poprvé“, která lidé zažívají, když se přestěhují do svého prvního domova.
Kellogg’s Extra si připravil pro své návštěvníky ochutnávku jejich granoly, která je nejkonzumovanější v Itálii. Návštěvníci mohli vyzkoušet 6 různých druhů granoly, doplnit ji mlékem nebo jogurtem (obojí i ve veganské verzi) a posypat oblíbeným topingem. Návštěvníci se také mohli zúčastnit workshopů keramiky, kde se vyráběli misky na cereálie nebo se podělit o své okamžiky „Little Extra Joys“ a vytvořit tak kolektivní instalaci pozitivity a dobré nálady.
Nespresso představilo nové kompostovatelné kapsle z papíru v jejich pop up obchodě s názvem Paper Worlds. Novinový stánek proměnili v kouzelnou krabici, kde se papír stal novou surovinou pro udržitelnost a celý stánek je inspirován těmito kapslemi. Navíc návštěvníci mohli přímo na místě ochutnat kávu, která se v těchto papírových kapslích bude prodávat.
Google představil svou interaktivní výstavu s názvem Making Sense of Colour. Tato výstava se zaměřila na cestu od éterického k materiálu, který osvětluje, jak jsou barvy zásadní pro vnímání světa kolem nás a jsou mocným aspektem nejnovějšího designu hardwaru Google.
Ducati a jejich výstava Forma – Feelings designed by Ducati in Borgo Panigale podrobně vysvětlila proces, díky kterému ožívají nejžádanější motocykly na světě z hlediska designu. Představila zároveň nový model motocyklu, který uvádí na trh.
Maybelline uvedl svůj nový lesk na rty Lifter Plump pomocí autobusu v barvách značky projíždějícího městem a party, která ukončovala celý Design Week. Jak v autobusu, tak na party bylo možné vyzkoušet tento lesk na rty a další produkty této značky nebo vyfotit se ve fotokoutku. Obě dvě události se nesly v duchu ohně a žhavosti za odborného dohledu hasičů.
Aesop představil senzorickou instalaci Nicolase Schuybroeka nazvanou Form. Styl byl vizuálně minimální stejně jako produkty značky Aesop, které se zcela soustředí na formulaci. Instalace je inspirována hnutím Arte Povera a Schuybroek vytvořil nekonvenční konstrukci vytvořenou mýdlem. Uvnitř sestavy jsou odstraněním mýdlových kostek vytvořeny malé obdélníkové dutiny, které vytvářejí portály, kterými lze vstoupit – prostřednictvím filmu – do smyslového světa produktů Aesop.
Coccolino představilo svou novou vůni na oblečení Coccolino Fragrance Booster pomocí pop up stánku, který měl formu ikonického medvídka. Uvnitř bylo možné zhlédnout video představující tento nový produkt, přičichnout si k různým vůním nového produktu a odnést si domů medvídka, který je maskotem značky.
Chiquita představila svůj pop artový Chiquita House, barevný, inkluzivní, kde návštěvníci mohli zažít umění interaktivním a spontánním způsobem.
Češi na Design Weeku
Designblok představil unikátní výstavu deseti originálních sklářských děl od současných předních designérů a nabídl pohlcující audiovizuální show s nekonečnými výhledy do vesmíru. Prostřednictvím experimentování se sklem – tradičním českým materiálem – vystavené předměty představily jedinečné designérské přístupy, jemné řemeslo a know-how českých sklářských mistrů a zároveň ukázali rozmanité technologie a nejmodernější výrobní postupy používané v českých továrnách a dílnách.
Lasvit si připravil výstavu instalací s názvem „Re/Creation“. Lasvit, známý tím, že posouvá hranice řemeslného skla, zaujmul publikum monumentální venkovní instalací z taveného skla, která předvádí mistrovství a inovativní přístup značky k designu, architektuře a sklářství. Navíc tato výstava získala cenu Fuorisalone Award, která se uděluje nejvýznamnějším a nezapomenutelným projektům, které se věnují designu.
Preciosa Lighting představila dynamickou instalaci Crystal Beat II, která zvala návštěvníky, aby se vydali na fascinující cestu rytmů a jiskřivých světel. Dílo bylo navrženo Michaelem Vasku a Andreasem Klugem, kreativními řediteli společnosti Preciosa Lighting a ponořilo publikum do dimenze, kde se hudba a světlo spojují, aby společně vytvořily pohlcující smyslový zážitek.
Zde pro vás představujeme přehled letošních kategorií a více se dozvíte v článku, který pro vás připravujeme, protože jsme kategorie hodně upravili a posunuli jsme se i za brány klasického content marketingu.
Připravujte si své práce a přihlášky, ať stihnete early birds.
Pro rekapitulaci je možné hlásit práce z období: 1/3/2023 – 1/5/2024
Hlavní kategorie soutěže:
Magazíny
- B2B
- B2C
- B2E
- Jednorázový magazín/tiskovina
Noviny
- B2B
- B2E
- B2C
Web
- Microsite
- Projektový web
- Content/on-line magazín web
- Korporátní web
Data
- Data jako nástroj změny
- Obsahová kampaň postavená na datech
Formáty
- Newsletter
- Brožura, ročenka a katalog
- Social media profil (LinkedIn, Facebook, Instagram, X, Pinterest, Youtube.com)
- Výroční zpráva
Brand
- Rebranding
- Employer/Employee Branding
THE BEST kategorie soutěže:
- Nejlepší značka roku 2023
- Nejlepší ESG roku 2023
- Nejlepší content marketingová strategie
- Nejlepší social media kampaň
- Nejlepší video, nebo video série značky
- Nejlepší značkový podcast
- Nejlepší Googwill firemní projekt
- Nejlepší native advertisement projekt roku 2023
- Nejlepší agentura roku 2023
- Game changer roku 2023
- Firemní kultura roku 2023
- Interní komunikace roku 2023
- Nejlepší firemní event roku 2023
- Největší inovace roku 2023
THE BEST COMPANY OF 2023
Oborové kategorie:
- Real Estate
- Auto Moto
- Energetika
- Legal
- Beauty
- Fashion
- IT
- Bankovní sektor
- Gastro/Food & Beverages
- Umění & Kultura
- Akademická sféra
- Neziskový sektor
- Healthcare/Pharma
- Luxury
- nechci soutěžit v oborových kategoriích
Jaké práce je možné přihlásit?
Jsou to case studies a projekty, které byly realizované v roce 2023 a 2024 následovně.
Specificky v období 1/3/2023 – 1/5/2024
Uzávěrka přihlášek:
Early birds – přihlášky nemusí být kompletně vyplněné a můžete je vyplnit do posledního dne uzávěrky, ale je třeba do systému zadat název projektu a zároveň hlavičku přihlášky.
Early birds přihlášky je možné vložit do systému v termínu: 19/3/2024 – 5/4/2024 a celková cena přihlášených prací se vám sníží o 25 %.
Přihlášky od 6/4/2024 – 5/5/2024 cenu vám snížíme o 10 %.
V období 6/5/2024-20/6/2024 platí klasická cena přihlášky.
V posledním přihlašovacím období 21/6/2024-30/6/2024 naopak cenu o 25% zvýšíme kvůli nárokům na zpracování přihlášek, které vždy přijdou v posledním termínu.
Pokud máte o účast zájem, prosím, přihlaste se ve 3 obdobích před deadlinem.
Hlavní benefity, které jsou obsaženy v ceně přihlášky:
- 1 vstup na slavnostní předávání cen (19. září 2024)
- 50% sleva na další vstupy na slavnostní vyhlášení pro klienty, partnery a spoupracovníky (vstupenky bude možné zakoupit v průběhu 07-08/2024)
- Možnost zabookování a brandingu kulatého stolu pro 8-10 osob (bude možné sjednat a zabookovat 07/2024)
- Zhodnocení a představení vaší práce odbornou porotou, v níž jsou i zástupci českých médií
- V případě umístění na shortlistu soutěže získáváte bezplatně entry do The Fenix Awards International (2025) – přihlášky budou otevřeny na podzim po vyhlášení české edice
- Spolu s entry do Fenix Awards international edice získáte zároveň 1 vstupenku na slavnostní vyhlášení v Londýně 2025
- Umístění v limitované collectible tištěné ročence nejlepších prací daného roku – a 50% sleva na inzerci v této ročence (ročenka bude připravována po slavnostním předání cen) – náklad 1000 ks a určena bude C-level, klientům, soutěžícím a partnerům soutěže – v případě umístění na shortlistu a vítězných pozicích, inzerce je možná i v případě, že nebudete v tomto umístění
- PR vítězných prací u našich mediálních partnerů
- Umístění vaší práce v galerii vítězů na novém webu soutěže – v případě umístění na shortlistu a vítězných pozicích
Ceník:
- Přihláška do hlavní kategorie: 15 000 CZK bez DPH
- Přihláška do oborové kategorie: 3000 CZK bez DPH
- Přihláška pro neziskové organizace: zdarma
- Přihláška do The Best kategorií: 20 000 CZK bez DPH
Fotogalerii z posledního ročníku naleznete na naší Facebookové stránce zde. Jiří Bartoška na to dohlédnul a vy se můžete podívat na vítěze a zrekapitulovat si, proč nechcete chybět na 11. ročníku cen Fenix Awards.
Dekádu pro vás tradičně pořádáme nejlepší byznysové eventy. Přinášíme trendy, inovace a nápady, jak uspět před konkurencí a jak být nejlepší.
5. ročník konference Brand & Content marketing 2023 pro vás znamená, že získáte certifikát a zvládnete během jednoho dne malou univerzitu toho nejnovějšího z oblasti brand a content marketingu. Pochlubte se v práci tím, co jste se dozvěděli.
Vítězové největší marketingové soutěže Fénix Awards vám ukážou, jak udělali ty nejlepší projekty a nechají vás nahlédnout pod pokličku své tvorby.
Žijeme v obrovsky turbulentní době, která nám nově rozdává karty, staré bylo popřeno, nové ještě nebylo dostatečně aplikováno. Jak se to vše promítne do naší práce, jaká je nyní reálná přidaná hodnota, kterou jsme schopni tvořit? Kam se značky posunuly od dob Mad Mena a devadesátkové klasiky? Je umělá inteligence sprosté slovo a nepřítel propagace?
Chcete si popovídat se 400 kolegy na jednom místě, strávit s nimi den, poslechnout si 7 hodin programu a dopřát si skvělý catering v prostorách DOX+?
To vše můžete s námi již 19. září 2023.
VÝSLEDKY 10. ROČNÍKU NAJDETE ZDE
Badges pro vítěze, které můžete použít pro prezentaci úspěšných prací pak ZDE
Fotogalerii z večera najdete ZDE
Letošní rekordní ročník Fénix content marketing, největší komunikačně-marketingové soutěže na českém trhu, by se nemohl uskutečnit bez podpory partnerů. Děkujeme! 🤝
Podrobné informace o partnerech Fénixe najdete ZDE
👉 VSTUP ZAKOUPÍTE PŘES GOOUT (DO PÁTKU 23:59) Pro servis ohledně vstupů kontaktujte naši COO na mahdalova@freyacz.cz |
Driveto přináší na trh flexibilní operativní leasing. V posledních letech se pravidelně umisťuje na předních příčkách Deloitte Fast 50 a umístila se na 59. místě nejrychleji rostoucích společností dle Financial Times za rok 2023 🚀
Při použití kódu 10LETFENIX získáte slevu 6000 CZK na první nájem od Driveto pro partnery Fénix content marketing 👉 driveto.cz
Slavnostní gala event letošního ročníku se blíží. Pokud byste se rádi večera zúčastnili, ale nemáte ještě zajištěný vstup jako přihlašovatel, porotce nebo partner, můžete si vstup zakoupit.
Uvolňujeme do prodeje omezený počet vstupů přes GoOut v ceně 2500 CZK + DPH za jednu osobu. Můžete si dovolit chybět na nejdůležitějším večeru českého marketingu, kde se sejde 500 zástupců těch největších a nevýznamnějších firem, agentur a institucí v Česku?
Známe ty nejlepší práce na trhu! Poroty Fénix content marketing se sešly k offline hodnocení v penthouse ČVUT a po celém dni vznikl z rekordního množství přihlášek shortlist těch nejlepších. Z nich vzejdou finální vítězové, které se dozvíte na slavnostním gala eventu 27. června od 20 hodin.
SHORTLIST AKTUÁLNÍHO 10. ROČNÍKU NAJDETE ZDE
Badges, které můžete použít, pokud se vaše práce umístila na shortlistu, najdete ZDE
Známe ty nejlepší práce na trhu! V penthouse ČVUTi druhé offline kolo hodnocení porot, které letos hodnotily rekordně vysoký počet přihlášek. Už brzy se můžete těšit na shortlist, ze kterého vzejdou absolutní vítězové 🚀
Na fotky se můžete podívat ZDE.
Tento týden se na pozvání Fénix Média sešli zástupci významných českých médií, aby poprvé spolu řešili zásadní výzvy jejich byznysu a příležitosti do budoucna. TV Nova, Seznam Zprávy, CNC, Business Media CZ, Economia, CzechCrunch a Unie vydavatelů. Takové hráče na jednom místě vidíme poprvé. Pokud jste u toho nebyli, můžete si přečíst články z eventu. Nicméně, ta hlavní sdělení a insighty zůstávají v případě těchto akcí neveřejné a jsou určené jen pro účastníky akce.
V tomto newsletteru se můžete přihlásit na další panelovou diskuzi, která se bude konat 27. září 2023 a je určena pro zástupce médií a C-level management firem a institucí.

CEO soutěže Kateřina Borovanská představuje soutěžní kategorie, hodnocení porot a také přináší tipy pro vaše lepší přihlášky.
„Chceme vrátit českým médiím lesk,“ říká Kateřina Borovanská, která stojí za novou soutěží zaměřenou na domácí mediální trh.
Opravdu si můžete dovolit chybět mezi nejlepšími? Pokud jste ještě neposlali svou přihlášku, máte poslední šanci být letos u toho. Extended deadline pro 10. ročník je 31. května. Vaše entries posílejte na 👉soutezfenix.cz/prihlaska
První panelové diskuze Fénix Média o budoucnosti médií se kromě již dříve potvrzených panelistů zúčastní také Kamil Houska, ředitel sekce zpravodajství a publicistiky TV Nova a šéfredaktor Seznam Zpráv Jiří Kubík.
Na tuto exkluzivní networkingovou akci zbývá posledních 20 míst. Pokud jste si ještě své místo nezarezervovali, určitě neváhejte.
Problémy českých médií umíme popsat velmi dobře. Tak teď pojďme najít řešení.
👉 KOMPLETNÍ INFORMACE O AKCI NAJDETE ZDE
PRO ZAJIŠTĚNÍ VSTUPU NA AKCI KONTAKTUJTE MAHDALOVA@FREYACZ.CZ
Letos podruhé můžete hlásit vaše práce do datových kategorií. Hodnotit je bude i Kateřina Lesch z Deloitte. Jak by takové přihlášky měly vypadat i na co si dát pozor 👇
🚀 Připomínáme, že extended deadline Fénix content marketing je 31. května: soutezfenix.cz/prihlaska
Petra Fundova, CEO Burda International CZ, je významnou tváří na poli časopiseckých vydavatelství. Úspěšně transformovala printové vydavatelství do digitálního světa. A vy se dnes můžete podívat, jaké doporučení má pro vás 👇
🚀 Připomínáme, že extended deadline Fénix content marketing je 31. května: soutezfenix.cz/prihlaska
Stepan Dlouhy, CEO Premium Media Group, má 25 let zkušeností v oboru a my ho i letos rádi vítáme v porotě Fénixe 🤝
Pusťte si další video ze série Let’s always show the art of content, které jsme natáčeli v Kunsthalle Praha.
🚀 Připomínáme, že extended deadline Fénix content marketing je 31. května 👉 soutezfenix.cz/prihlaska
I letos je nám ctí uvítat Libuši Šmuclerovou v porotě Fénix content marketing 🤝 A jak už také víte, spouštíme kvartální panelové diskuze Fénix Média. Tu první zahájí 30. května její keynote speech v Letenském zámečku.
🌍 Pokud chcete být osobně u toho, tak přijměte naše pozvání 👉 https://lnkd.in/eV5cdn5v
0:00 Jaké práce by ráda ve Fénix content marketing viděla?
0:20 Jakou radu by dala přihlašovatelům
0:39 Co je pro ní trendem roku 2023
1:24 Co by popřála Fénixovi do dalších deseti let
Vážení přihlašovatelé, partneři a přátelé soutěže Fénix content marketing, ráda bych vás pozvala na první ze série setkání k inovacím na českém mediálním trhu.
Diskuze budou probíhat kvartálně pod organizátorem Fénix Média z naší skupiny F major a s generálním partnerstvím Unie vydavatelů ČR.
– Kateřina Borovanská
👉 Pro více informací o eventu pokračujte ZDE.
Cílem projektu CSRD.cz je vytvořit srozumitelný obsah o CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) a spřízněných tématech na jednom místě. Vzhledem k tomu, o jak komplexní problematiku se jedná, a jak je pro mnohé firmy těžko uchopitelná, chceme pomoci všem zainteresovaným se v ní zorientovat, dokud je čas.
Vítáme v Porotě odborníků Marek Steiger a spolu s ním také Monitora Media jako partnera 10. ročníku Fénixe 🤝
Marek vám prozradí svůj tip pro vaše lepší přihlášky, řekne vám, co je pro něj trendem letoška a mnohem víc.
Video je první z naší nové série Let’s always show the art of content, ve které vám postupně představíme další porotce soutěže a jejich tipy pro vás a vaše entries.
🚀 Extended deadline 31. května 👉 soutezfenix.cz/prihlaska

Přemýšlíte o přihlášce do soutěže a říkáte si, co vám to může přinést za benefity? My jsme si shrnuli posledních 10 let a mnoho zpětných vazeb od agentur, klientů, institucí a přihlašovatelů a rádi bychom s vámi nasdíleli to hlavní, co vám dělá radost:
1. Ocenění celoroční práce – recognition
V interních týmech marketingu, tým v agentuře, nebo freelancer, všichni známe náročnost naší práce a jak nám občas chybí to poklepání po rameni a odměna za to, že jsme do toho dali všechno. Cesta na pódium, pár chvil u mikrofonu, publicita vaší práce, to vše je odměna za vítězství a jistě i interní ocenění.
2. Business příležitosti
Pro agentury to často mohou být noví klienti, protože nás kontaktují a ptají se, koho bychom doporučili k zařazení do výběrka, nebo na spolupráci. Zároveň se jedná o posílení spolupráce s klienty stávajícími, protože společně dělají úspěšné projekty, které získávají ocenění od odborné poroty a pozici na trhu. Za dekádu trvání soutěže už se takových spoluprací uskutečnilo hodně a dělá nám to radost. B2B business – prostor pro spolupráce mezi sebou a zároveň víme i o grantech, které instituce získaly na základě velkého úspěchu na soutěži.
3. Odborná porota a hodnocení vaší práce v tvrdé konkurenci
Každý rok vaše práce poctivě dvoukolově hodnotí porota 40 odborníků, každý člen poroty věnuje vaší práci potřebný prostor a zároveň společně vedeme diskuse o tom, co a jak se povedlo a jaký je tržní standard. Cílem tak každý rok je udělat žebříček. Porotu vede Kateřina Borovanská, která je autorem metodiky hodnocení a zároveň moderuje každoročně diskuse jednotlivých porot a doplňuje informace o vašich pracích (na základě konzultací a diskusí se soutěžícími a na základě přihlášek)
4. Interní recognition
Účast v této soutěži může být vynikajícím způsobem, jak získat interní uznání práce. Vaše ocenění v soutěži mohou být prezentována interně ve vaší firmě a mohou vám pomoci získat podporu od vašich kolegů. To může vést k dalšímu rozvoji a podpoře vašich projektů v rámci firmy.
5. Publicita
Když se účastníte soutěže Fénix Content Marketing a získáte ocenění, může to přinést publicitu pro vaši firmu a vaši práci v oboru content marketingu. Vaše ocenění mohou být prezentována v médiích, na sociálních sítích a dalších komunikačních kanálech, což může přinést pozornost a externí ocenění lidí z oboru.
Tomáš Jindříšek je Managing Partner skupin agentur Digital First Marketing Group (DFMG). V roce 2012 spoluzaložil agenturu Dark Side a.s., která je nyní spolu s největší moravskou digitální agenturu PRIA a PR agenturou Insighters součástí holdingu DFMG. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.
Tomáš se marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je člen prezidia Asociace komunikačních agentur.
Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru, mimo jiné působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda a je spolutvůrcem portálu csrd.cz – komunity kolem ESG a CSRD problematiky. Spolu s Radkem Špicarem vytvořil platformu Evropavdatech.cz, která je jedna ze dvou nejlépe fungujících projektů na pozitivní ovlivňování Čechů týkají se Evropy a EU. Tomáš je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF).
Rozšiřujeme naši Porotu odborníků o experta z oblasti PR a PA Marka Zemana! 💪
Během své více než dvacetileté kariéry působil Marek Zeman v oblasti PR a komunikace v různých oblastech soukromého i veřejného sektoru. Mezi jeho nejvýznamnější zkušenosti patří práce v Czech National Bank, kde zastával pozici ředitele komunikace.
Pracoval ve vedoucích pozicích pro několik ministrů české vlády. Působil v nadnárodní finanční skupině, kde hrál klíčovou roli při vstupu značky AXA na český a slovenský trh. Působil rovněž jako public affairs manager v ING Bank.
Donedávna vykonával pozici vedoucího oddělení PR a komunikace ministra pro evropské záležitosti a zároveň tiskového mluvčího předsednictví České republiky v Radě EU.
Zajímá vás budoucnost médií? Chcete se inspirovat praxí od prestižní zahraniční mediální sítě FIPP – Connecting Global Media?
Jsme hrdými partnery konference FIPP Insider Prague, která se uskuteční ve čtvrtek 27. dubna v Praze v Národním muzeu od 14:00 do 17:00 hodin.
👉 Vstup na akci je pro vás zdarma po předchozí registraci
Na akci vystoupí i naše CEO, Kateřina Borovanská, která bude prezentovat průřez 10 lety českého corporate publishingu. Její ohlédnutí za proběhlou dekádou pro vás také připravujeme do jednoho z květnových newsletterů.
Máte projekt nebo kampaň založenou na datech? Tak to vás bude zajímat, kdo bude letos hodnotit vaše práce v datových kategoriích. Představujeme letošní DATA porotu, ve které najdete Kateřinu Lesch z Deloitte, konzultantku Lenku Stawarczyk, zakladatele agentury Fenek Jiřího Vicherka a Dariu Hvížďalovou z projektu 42 Prague. Uspěje po jejich hodnocení právě váš projekt? Uvidíme už za pár týdnů.
Jiří Vicherek je zakladatelem agentury Fenek, která spojuje odbornost v oblasti komunikace s hlubokou znalostí technologického, startupového, inovačního a e-commerce trhu. Jeho profesní zájem o PR a content marketing vychází z fascinace lidmi a komunikací, zatímco vnímání technologií jako nejdůležitějšího tématu dnešní doby ho nutí hledat nové přístupy a myšlenky, jak využívat technologie v oblasti komunikace a marketingu. Tím, že od roku 2022 pořádá akce pod názvem DATA mesh zaměřené na data a vede podcast s názvem Data Talk o této tématice, ukazuje, že se stále snaží rozvíjet a přinášet nové poznatky do svého oboru.
Kateřina Lesch je absolventkou pražského Matfyzu, ve své dizertační práci se zabývala možnostmi strojové analýzy emocí. Teoretickým otázkám komputační lingvistiky se věnuje na pražské a olomoucké univerzitě, v praxi působí jako manažerka v oblasti datové analytiky a umělé inteligence se specializací na analýzu nestrukturovaných dat ve společnosti Deloitte.
V rámci svých akademických aktivit i klientských projektů se dlouhodobě věnuje automatickému zpracování přirozeného jazyka a strojovému učení na velkých objemech dat. Má zkušenosti se sémantickou analýzou textů z různorodých domén, od finanční vertikály přes oblast telekomunikací až po analýzu dat ve forenzním vyšetřování.
Lenka Stawarczyk je marketingová konzultantka, s desetiletou praxi v B2B marketingu. Prolétla startupy i korporacemi a aktuálně působí jako mentorka a freelance marketingová konzultantka. Řídila tým produktových marketérů i tvorbu customer journey v LMC, pomohla dostat do světa whistleblowingovou platformu FaceUp a spolupracovala s firmami jako Vodafone, Storyous, #HolkyzMarketingu nebo AAVE. Její hlavní doménou je pomoci značkám najít hlas, který zákazníci chtějí slyšet. Ať už ve formě nového tone of voice nebo třeba skvělého obsahu.
Daria Hvížďalová se věnuje vzdělávání a technologiím a inspirovala mnoho lidí. Aktuálně se věnuje projektu 42 Prague, bezplatné škole pro vývojáře s unikátním výukovým programem. Daria je také lektorkou kurzu na AI na European School of Business & Management. Má za sebou přednášku pro TEDxYouth@Prague či roli místní předsedkyně multikonference Human-Level AI. Několik let působila ve firmě GoodAI a poté v rámci rodinného strojírenského holdingu JHV založila poradenskou firmu JHV Solutions a technologický spin-off Mainware. Obě jmenované společnosti poskytují průmyslu přehled o tom, jak automatizovat výrobní procesy rychleji, levněji a efektivněji s využitím nejmodernějších technologií. Českým Forbesem byla v roce 2023 zařazena do žebříčku 30 pod 30. Pro Forbes také příležitostně píše sloupky o rodičovství a propojení s datovou vědou.
José Kadlec vystudoval Fakultu jadernou a fyzikálně inženýrskou na ČVUT a přes 5 let pracoval jako softwarový inženýr. Je průkopníkem využívání sociální sítě LinkedIn pro recruitment i pro business a branding a to již od roku 2007. Je autorem bestselleru People as Merchandise a první certifikovaný LinkedIn profesionál v regionu CEE. Aktuálně je spoluzakladatelem společností GoodCall, Datacruit a Recruitment Academy s více než 140 zaměstnanci.
💡 Inspirace pro vás
▷ Webinář na aktuální téma: ChatGPT & Midjourney in Recruitment
▷ How to Crack LinkedIn Direct Approach and Get a 100% Response Rate
▷ Everyone Is Approachable: Sourcing Talent in the 21st Century
▷ Talent Hacks: Pushing The Frontiers of Sourcing Talent
🌟 Věděli jste, že do Fénixe můžete přihlásit svůj projekt v kategorii Neziskový sektor? Porota každoročně vyhlašuje nejlepší práce i v této oblasti. Dnes se podíváme na jeden, který uspěl v loňském ročníku soutěže.
👩👧👦 Projekt „70 stupňů Celsia, které mohou změnit život vašeho dítěte“ vznikl pro Spolek Bolíto, který pomáhá popáleným dětem. Jarmila Štuková a tým, spolu s Creative Embassy a MSL Czech Republic představili skvělý projekt, který rodiče varoval před nebezpečím popálenin a ukázal, jak jim předcházet.
🏥 Interaktivní web a video, které byly součástí projektu, informovaly rodiče o nejčastějších rizikových situacích v domácnostech a představovaly osobní příběhy rodin, které se s popáleninami potýkaly. Projekt oslovil a edukoval širokou cílovou skupinu a zaznamenal pozitivní odezvu i mezinárodní uznání.
Prohlédněte si projekt on-line
🚀 Připomínáme, že nestátní neziskové organizace mají možnost podat přihlášku do 10. ročníku soutěže Fénix content marketing zdarma. Přihlášky jsou otevřené až do 15. května. Přihlaste svůj projekt ještě dnes 👉 https://soutezfenix.cz/prihlaska/