Kategorie
Hlavní kategorie soutěže
1. B2B magazín
Magazín určený obchodním partnerům, který vychází nejméně 2x ročně. Publikace by měla podporovat svým relevantním a zajímavým obsahem vztah ke značce a přinášet obchodní výsledky. Časopis by měl mít danou strategii komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod. – přihlaste si k vašemu časopisu i oborovou kategorii).
2. B2C magazín
Firemní magazíny pro zákazníky jsou skvělou investicí do rozvíjení značky v rámci dlouhého a hmatatelného formátu, pro agentury jsou zároveň oříškem, protože jsou často porovnávány s klasickými tištěnými médii. V 11. ročníku Fenix Awards tato kategorie mění podmínky v periodicitě, se kterou magazín musí vycházet, aby bylo možné ho přihlásit. Snížili jsme periodicitu vydávání titulu na dvakrát ročně (s ohledem na situaci na trhu).
(Platí zde stejné rozmezí jako pro ostatní přihlášené práce – od 1/3/2023 do 1/5/2024)
3. B2E magazín
Publikace určená zaměstnancům, která je informuje o dění ve společnosti a podporuje znalosti zaměstnanců, zvyšuje jejich motivovanost a celkovou produktivitu jejich práce. Magazín by měl věrohodně informovat, bavit a stmelovat zaměstnance společnosti. Pochlubte se i vaším magazínem a získejte ocenění v soutěži o nejlepší obsah!
4. Jednorázový magazín/tiskovina
Magazín určený zákazníkům, který vychází 1x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Magazín by měl mít jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky.
Katalog by měl mít velmi dobře zpracovanou grafiku, promyšlenou konstrukci a přiměřené množství informací. Vytváříte takový? Tak nám jej přihlaste do soutěže a vyhrajte!
Brožura Co znamená brožura pro moderní zákazníky? Reklamní publikaci, která v současné době zaujímá významné místo při propagaci všech produktů. Aktivně se používá na výstavách, prezentacích, propagacích, veletrzích. Brožura podává informace o produktu, které jsou vytištěny na vysoce kvalitní a barevný papír s barevnými obrázky, fotografiemi a kresbami.
Kniha Vyrobili jste knihu, která se věnuje tématu vaší firmy, osvětě, nebo je zkrátka firemní knihou určenou k prezentaci vaší společnosti, nebo instituce?
Kritéria, ve kterých jsou magazíny v soutěži hodnoceny:
- Textová část – obsah magazínu (hodnotí porota Média)
- Koncepční a redakční struktura magazínu (hodnotí porota Média)
- Obrazová výbava a grafický design magazínu (hodnotí porota Odborníci a porota Design)
- Titulní stránka (jako zvláštní kategorii hodnotí poroty Média, Agentury, Odborníci, Design)
- Tiskařská práce a výroba
- Výsledky a popsaná efektivita z pohledu – distribuce, oslovení cílové skupiny, obchodních výsledků souvisejících s vydáváním magazínu
Magazíny zároveň lze hlásit do oborových kategorií a usilovat tak o úspěch jako například nejlepší magazín v kategorii Real Estate, atd. (viz. oborové kategorie zde)
1. B2B
Do soutěže se může hlásit publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod. – nezapomeňte si přihlásit oborovou kategorii)
2. B2E
Noviny určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti. Často se jedná o podceňovanou disciplínu, ale v mnoha firmách se jedná o důležitý nástroj interní komunikace a jeden z hlavních, který využívají.
3. B2C
Noviny určené zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší zákazníkům relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
1. Microsite
Microsite, tedy dočasná stránka konkrétního projektu či produktu, která přináší cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Microsites se často používají k čistě komerčním účelům. A to k detailnímu popisu produktu, služby či celé společnosti, zvýraznění televizní či rádiové reklamní kampaně, k propagaci interaktivní soutěže; výjimkou není ani bohatý textový doprovod či podpora určitého produktu. Microsite může např. zvýraznit nový produkt od stávající nabídky, naplno demonstrovat jeho přednosti, jelikož v konkurenci ostatních produktů by mohl být v rámci prezentace méně vidět.
2. Content/on-line magazín web
Firemní, tematický či produktový online magazín, který přináší cílové skupině relevantní informace a vytváří pozitivní vztah ke značce.
3. Korporátní web
Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce. Máte i vy web, kterým byste se rádi pochlubili? Jsou vaše firemní stránky něčím výjimečné? Představte nám je!
1. Data jako nástroj změny
V této kategorii rádi přivítáme projekty a case studies, které jsou postavené na základě dat a jejich využití k dosažení nějaké signifikantní změny. Získání dat, nebo využití vlastněných dat ve firmě, průzkumy, oborové sektorové spolupráce, které vedou k vytvoření zajímavého datové vzorku a jeho užití pro komunikaci, změnu ve firmě, změnu nějakého společenského tématu, nebo další podobné případové studie jsou přesně ty, které zapadají do této kategorie.
2. Obsahová kampaň postavená na datech
Propojení kreativy, obsahu a schopnosti pracovat s daty a zároveň na nich signifikantně celou takovou kampaň vystavit. Specificky může jít i o vzdělávácí kampaně v rámci firem, nadací a dalších organizací. Nebo kampaň, která není primárně postavená na kreativě, artové stránce, ale její zárodek je stavěný na datových vstupech.
*Pokud potřebujete poradit, zda zařadit svou práci do datových kategorií, neváhejte poslat e-mail a domluvit si konzultaci přihlášek.
1. Newsletter
Vydáváte on-line newsletter pro svoje zaměstnance, nebo zákazníky a věříte, že je obsahově, vizuálně, či jinak atraktivní a mohl by zaujmout porotu? Máte mimořádné výsledky ve své komunitě a čísla, která dokazují, že je váš newsletter úspěšný?
2. Brožura, ročenka a katalog
Katalog by měl mít velmi dobře zpracovanou grafiku, promyšlenou konstrukci a přiměřené množství informací. Vytváříte takový? Tak nám jej přihlaste do soutěže a vyhrajte!
Brožura Co znamená brožura pro moderní zákazníky? Reklamní publikaci, která v současné době zaujímá významné místo při propagaci všech produktů. Aktivně se používá na výstavách, prezentacích, propagacích, veletrzích. Brožura podává informace o produktu, které jsou vytištěny na vysoce kvalitní a barevný papír s barevnými obrázky, fotografiemi a kresbami.
3. Social media profil (LinkedIn, Facebook, Instagram, X, Pinterest, Youtube.com, TikTok)
– prosíme ve své přihlášce uveďte, o jaký social media profil se jedná, s jednou kampaní je možné hlásit víc přihlášek pro jednotlivé profily, nebo zvolit kategorii social media kampaň
Hlavní B2B síť a využití jejích možností, samostatný firemní profil, nebo profil někoho ze C-levelu společnosti. Můžete přihlásit i část obsahu, nějaké téma, seriál, které byly udělané na míru LinkedInu.
Přesvědčte nás i svoje kolegy, že Facebook není mrtvý. Ukažte, jak jste oživili obsahovou strategii a podpořili buď značku nebo přímý prodej díky tomuto médiu. Vyberte buď krátkodobé kampaně na Facebook page, aktivace, nebo jednorázový post, zkrátka něco, co v daném období za vás byl největší úspěch na této sociální síti.
Daří se vám díky Instagramovému profilu dosahovat cílů a výsledků? Spolupracujete s influencery a využíváte dosahu této sociální sítě? Naplánovali jste zajímavou kampaň? Je instagramový profil zásadní pro komunikace vaší značky, nebo značky vašeho klienta? Zvolili jste vizuálně zajímavý formát, jak spravovat svůj profil. Nebojte se do přihlášky vyplnit i čísla a další metriky.
X
Youtube.com
Vytvořili jste strategickou video kampaň pro YouTube za účelem zviditelnění nebo podpory své značky nebo značky svého zadavatele? Patří vaše práce do kategorie Youtube.com, nebo jste s videm, videosérií pracovali více koncepčně? Pokud ano, patří spíše do kategorie Best – Nejlepší video, nebo video série značky
TikTok
Firemní TikTok je již klasickou kategorií, v loňských letech uspěly značky jako KFC, Škoda Auto a další. Nebojte se přihlásit svůj profil, jak u veškerých kampaní se porota výrazně kouká na čísla a performance, nezapomeňte tak do své přihlášky k případové studii přidat čísla a výsledky své práce.
4. Výroční zpráva
Výroční zpráva je novou kategorií v rámci jednorázových médií. Pokud výroční zpráva vaší společnosti obsahuje od dopisu generálního ředitele po poslední finanční tabulku a je-li její obsah tak přesvědčivý, že čtenáři budou chtít hltat každé slovo.
1. Rebranding
Rebranding značky, produktu, redesign, změna vizuálního stylu. To všechno je náročná disciplína, ukažte porotě, jak vypadalo před a po, co jste pro značku udělali. Jaký byl cíl, jak ho zvolená nová vizuální identita, nebo posun v ní, doručily. Jakou jste k rebrandingu udělali kampaň? Jak probíhal celý proces a jaký je finální výsledek.
2. Employer/Employee Branding
Značky a firmy se snaží na poli náboru, HR ukázat, jaké hodnoty má jejich značka. V rámci toho vznikají různé kampaně, microsites, videa a další komunikační nástroje ke sdílení Employer brandingu, částečně také vznikají kampaně, které propagují zaměstnance a jsou postaveny na nich. Prosím, nezapomeňte uvádět čísla a výsledky vašich kampaní v přihlášce.
THE BEST kategorie soutěže
Nová kategorie – Nejlepší značka roku:
Pár značek každý rok jednoznačně vystoupí z řady a v rámci své existence na trh a do veřejného prostoru vnesou z pohledu obsahu, sponzoringu, nebo specifických projektů něco skvělého. Dokáží se spojit s partnery, se kterými vytváří jedinečnou hodnotu. Dokáží předvést vysokou úroveň výkonu obchodně, kulturně, nebo v jiných oblastech nad průměrem a konkurencí. Takové značky v jednotlivých oborech mohou usilovat o vítězství v kategorii Brand roku.
Kritéria pro hodnocení:
- strategie značky a její naplňování
- vize a ESG impact
- změna/přínos v ekosystému
- spojení s ostatními značkami
- obchodní výsledky, nebo úspěchy spojené se značkou
- „always on“ přístup – konstantní performance
- významná ocenění v oblasti designu a dalších oblastech
ESG je buzzword posledních let, ale zároveň se k němu přidává mnoho agendy a vznikají ve firmách oddělení, která mají na starosti ESG strategii firmy, její reporting, ESG zprávy o fungování firmy a další s tím spojené věci a kampaně. Proto jsme přidali tuto kategorii do Best kategorií a doporučujeme vám, abyste přihlásili i oborovou kategorii, tedy v jakém oboru jste svou ESG strategii, nebo kampaň realizovali.
Content marketingová strategie, či chcete-li multichannel komunikace je královskou disciplínou a také BEST kategorií soutěže Fenix Awards.
Obsahový marketing pomáhá propojit se se zákazníky, budovat komunity, pracovat s retencí zákazníků, dosahovat byznys performance. Nejen, že pracuje na budování důvěry a vztahů, ale povzbuzuje také tím, že zákazníkům poskytuje informace, které potřebují, aby se mohli kvalifikovaně rozhodnout o nákupu produktu či služby. Celková content marketingová strategie tak musí být jasná a cílená, aby bylo možné dosáhnout optimálních výsledků (zvýšení prodeje, zvýšení povědomí o značce atp.).
Povedlo se vám vytvořit komplexní content marketingovou strategii, která efektivně zafungovala? Myslíte si, že vaše kreativa a zvolené komunikační nástroje dohromady složily zajímavý orchestr? Přihlaste svůj projekt do této kategorie.
Social media kampaň se ve většině případů skládá z více social media profilů a komunikačních kanálů. Pro úspěšné vyplnění přihlášky v této kategorii doporučujeme nešetřit čísly, daty a analýzou performance projektu, které jsou pro naší porotu často zásadní a rozhodující.
Základem je správné definování cílové skupiny a výsledky práce, zároveň doporučujeme do přihlášky uvézt i jak byly jednotlivé komunikační kanály propojeny, kde jste využili synergie, proč jste udělali konkrétní kroky. Uvedťe také zvlášť, jaké investice proběhly do distribuce obsahu/boosting/influencers atd.
*Do social media kampaní patří i kampaně specificky zaměřené na influencery, pokud se jedná o průřez různými platformami. Pokud je to třeba jen Instagram apod. – přihlaste projekt do Formát – Social media profil a zvolte kýžený profil.
Vytvořili jste video, které se stalo virálem? Využili jste formát videa ke komunikaci se zákazníky a vše dopadlo na výbornou? Zpropagovali jste produkt pomocí videí a zafungovalo to tak, že vám zákazníci „urvali ruce“? Připravili jste dokonce značkový seriál, nebo video, které jste prostřednictvím médií dostali ke své cílové skupině?
Řekněte nám o vašem úspěchu!
Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka videa a dále jeho marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci. Můžete také hlásit video, které patří do content marketing strategie zvlášť. Nebojte si zvolit oborovou kategorii pro větší šanci uspět i tam.
S podcasty se roztrhl pytel, všichni posloucháme naše favority do sluchátek. Ale kdo má ten nejlepší firemní/značkový podcast? Která značka si nejlépe poradila s tím, jaký obsah udělat pro své fanoušky? Opět můžete hlásit podcasty ve všech 14 oborových kategoriích, nebo nezařazené. Nezapomeňte do svých přihlášek uvádět čísla o poslechovosti, spolupráce, a celkovou strategii a koncepci, aby porotci pochopili, proč podcast vznikl, pro jakou cílovou skupinu je určený a jakých dosahuje výsledků.
Spolupráce s vydavatelskými domy, využití médií pro váš native advertisement je skvělý nástroj? Využíváte tento typ kampaní? Jste v nich špičkový? Neváhejte je přihlásit do Fenix Awards. Tato kategorie je letos novou kategorií a má hodně blízko ke content marketing strategii, ale je zaměřená vyloženě na Native Advertisement.
Kategorie, která do marketingových cen zásadním způsobem patří. Před 10 lety se oceňovali především a jen značky a společnosti, na diplomy patřilo jméno klienta a agentury zůstávaly jako dvojka, přísedící. V 11. ročníku Fenix Awards tak oceňujeme zvlášť Brand roku, Společnost roku a Agenturu roku.
Pro tuto kategorii nás kontaktujte a pošleme vám speciální formulář, který je rozdílný oproti klasické přihlášce do soutěže. Zároveň si můžete sjednat konzultaci a probrat detaily k této kategorii na on-line callu.
Kampaň, kreativa, nápad, rebranding, změna – cokoliv, co pro značku, firmu, organizaci zkrátka byl game changer. Typ, jak interně zjistit, jestli projekt patří do této kategorie: 1. konzultace přihlášky, 2. to přeci víte, protože to byl extra úspěch, extra projekt a věci posunul dopředu.
Připravili jste speciální projekt související s firemní kulturou vaší značky? Projekt zaměřený na téma firemní kultury, nebo přípravu speciálního komunikačního kanálu od knihy, videa nebo portálu, které by mohla ocenit naše porota? Nevíte, zda vaše aktivita spadá do této kategorie – neváhejte si sjednat konzultaci přihlášky.
Interní komunikace má v mnoha společnostech přímo dedikované oddělení v rámci komunikace a marketingu, které se zabývá trvalým budováním firemní kultury, komunikace a správou komunikačních kanálů v rámci B2E. Do této kategorie můžete přihlásit zajímavé projekty z dané oblasti a ukázat nám svoje skvělé výsledky práce.
Je součástí vašeho komunikační mixu zajímavý event, který byl významným prvkem strategie? Představte nám cílovou skupinu, pro kterou byl event určený, jak jste projekt realizovali, co na něm bylo speciálního. Nezapomeňte nám do přílohy dát videa a fotky ze samotné akce. Pokud máte vyhodnocení a další materiály, budeme rádi, když je nasdílíte s porotou, aby se mohla na místo přenést. Do této kategorie samozřejmě můžete přihlásit i on-line, hybrid events.
Název kategorie přesně shrnuje, jaké práce a věci byste měli hlásit do této kategorie. Pro porotu bude důležité posoudit, v čem inovace spočívala, čeho jste dosáhli, o co konkrétně se jednalo ve vašem kontextu. Zda vaše práce je nějakým způsobem dokonce výjimečná pro to, co se odehrávalo na trhu. Nebojte se v přihlášce uvádět čísla a výsledky své práce, porota k nim bude přihlížet.
THE BEST COMPANY OF 2023
Oborové kategorie
PŘEHLED VŠECH KATEGORIÍ
Hlavní kategorie
Dopad na brand awareness
Dopad na sales ukazatele
Změna image
Simply The Best
Start-up
Firemní kniha
Brožura
Katalog
Ročenka
Kalendář
Výroční zpráva
Netradiční formát
Online
Korporátní
Blog
Online magazín
Microsite
Data
Brand
Oborové kategorie - specifikace oboru
Neziskový sektor
Hlavní kategorie
Dopad na brand awareness
Dopad na sales ukazatele
Změna image
Simply The Best
Start-up
Firemní kniha
Brožura
Katalog
Ročenka
Kalendář
Výroční zpráva
Netradiční formát
Online
TikTok
Youtube
Korporátní
Blog
Online magazín
Microsite
Data
Brand
Oborové kategorie - specifikace oboru
Neziskový sektor
Hlavní ocenění soutěže
Obsahový marketing je plně spjat nejen s tvorbou skvělého obsahu, který lidé rádi sledují, ale také s jeho distribucí k relevantním lidem. Tato kategorie je určená pro soutěžící, kteří zvolili buď tradiční komunikační kanály se skvělou performance, nebo naopak netradiční formu distribuce.
Chceme totiž i v letošním ročníku ukázat na stupni vítězů této kategorie tvůrce projektů, kteří vědí, že je potřeba investovat nejen do tvorby kvalitního firemního obsahu, ale i do jeho distribuce.
Minulý ročník, kdy byla tato kategorie poprvé vyhlášena, se medailově umístily projekty: Rozhýbaný Mekáč (McDonald’s ČR), distribuce magazínu Českých drah a strategie společnosti MAKRO Cash & Carry.
Simply the Best
Firemní, tematická či produktová ilustrace nebo série ilustrací. Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka za ilustrací a dále její marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem ilustrace.
Vytvořili jste video, které se stalo virálem? Využili jste formát videa ke komunikaci se zákazníky a vše dopadlo na výbornou? Zpropagovali jste produkt pomocí videí a zafungovalo to tak, že vám zákazníci „urvali ruce“? Řekněte nám o vašem úspěchu!
Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka videa a dále jeho marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem videa.
V minulých letech zabodovala videa: První personalizovaná video kampaň (Marketing festival), Big Mac v retrodokumentu (McDonald’s ČR) nebo Ulevujeme lidem od starostí s placením (Twisto payments).
Firemní, tematická či produktová fotografie nebo série fotografií. Odborná porota hodnotí obsah, zpracování a myšlenku za fotografií, dále její marketingové a strategické využití v marketingové komunikaci.
Povedlo se vám pomocí fotografie využít marketingovou komunikaci na maximum? Řekněte nám o tom!
Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem fotografie.
V minulém ročníku zabodovala fotografie Praha, Art District 7 (Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism).
Za každými novinami, časopisem či magazínem stojí jeho editor. Vyhlašujeme cenu nejen pro tiskovinu, ale i jejího autora. Podmínkou je, že editor na projektu pracoval větší část roku 2020.
Přihlášku je možno vyplnit zde.
Za každým dokonalým nápadem stojí mozek jeho designéra. Nejen výsledky, ale především autoři si zaslouží patřičné ocenění za svou práci. Porota reflektuje přihlášenou soubornou práci designéra za rok 2020.
Přihlášku můžete vyplnit zde.
Sekce Magazíny
Magazín určený zákazníkům, který vychází minimálně 2x ročně. Mělo by se jednat o publikaci, která přináší relevantní informace podporující vztah ke značce, nebo naplňuje jiný účel zadavatele. V čem je právě váš magazín jedinečný? Vyzdvihněte jeho silné stránky v přihlášce do soutěže a nechte ho ocenit odbornou porotou!
Mezi TOP magazíny minulých let patřily například: Vlastní cestou (rodinný pivovar Bernard), Tescoma magazín (Tescoma), ČILICHILI (Vodafone ČR) nebo Volkswagen Magazín (Porsche Česká republika).
Magazín určený obchodním partnerům, který vychází nejméně 2x ročně. Publikace by měla podporovat svým relevantním a zajímavým obsahem vztah ke značce a přinášet obchodní výsledky. Časopis by měl mít danou strategii komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).
Medailové pozice v minulých letech obsadily magazíny: YOU – Magazín pro vaše uši (Active Radio), Epikure (MAKRO CASH & CARRY), À la card (Sodexo Pass ČR) nebo Marwick (KPMG ČR).
Publikace určená zaměstnancům, která je informuje o dění ve společnosti a podporuje znalosti zaměstnanců, zvyšuje jejich motivovanost a celkovou produktivitu jejich práce. Magazín by měl věrohodně informovat, bavit a stmelovat zaměstnance společnosti. Pochlubte se i vaším magazínem a získejte ocenění v soutěži o nejlepší obsah!
Medialové pozice v minulých letech si zasloužily magazíny: ECHO (KPMG), IKONA (Swiss Life Select Česká Republika), Události na VUT v Brně (Vysoké učení technické v Brně) nebo Železničář (České dráhy).
Noviny určené zákazníkům, které vychází nejméně 2x ročně. Noviny přináší zákazníkům relevantní a aktuální informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele.
Publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Noviny s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodní partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)
Noviny určené zaměstnancům, které je informují o dění ve firmě, podporují korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Mezi TOP noviny se v minulých letech probojovaly Albertoviny (AHOLD Czech Republic), Škoda Mobil (ŠKODA Auto) nebo Profesionál (Miele technika).
Jednorázové médium
Magazín určený zákazníkům, který vychází 1x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Magazín by měl mít jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky.
Výroční zpráva je novou kategorií v rámci jednorázových médií. Pokud výroční zpráva vaší společnosti obsahuje od dopisu generálního ředitele po poslední finanční tabulku a je-li její obsah tak přesvědčivý, že čtenáři budou chtít hltat každé slovo, přihlaste ji!
Vypracování jakékoli výroční zprávy je velice náročné, proto se neváhejte pochlubit, ukažte nám své mistrovské dílo a vyhrajte ocenění!
Minulý ročník si ocenění zasloužila v rámci neziskového sektoru Výroční zpráva APRB 2017 (Agentura pro rozvoj Broumovska).
To, že nám kalendář umožňuje rozeznat, co se stalo nejdříve a co se stalo potom, nám také pomáhá odlišit příčiny od následků a to je jeden ze základních předpokladů rozvoje lidské společnosti.
A ani v dnešní digitalizované době neztrácí tištěný kalendář své kouzlo. Kalendář může být nejen opravdovým uměleckým dílem, ale také může mít také silný příběh. Představte nám svůj kalendář, který nese poselství o vaší firmě, zajímavý příběh nebo se vám prostě jen líbí.
U kalendáře odborná porota hodnotí: výtvarné řešení, originalitu zpracování, efektivitu marketingového sdělení a společenský přínos (např. podpora mladých tvůrců, podpora ohrožených druhů zvířat atd.).
Vítězem v minulých letech byl např. kalendář Jan Kaplický (PRESCO GROUP).
Katalog by měl mít velmi dobře zpracovanou grafiku, promyšlenou konstrukci a přiměřené množství informací. Vytváříte takový? Tak nám jej přihlaste do soutěže a vyhrajte!
Vítězem v minulých letech byl např. Green design for a better future (RESPIRO), USSPA katalog nebo katalog společnosti Tescoma.
Co znamená brožura pro moderní zákazníky? Reklamní publikaci, která v současné době zaujímá významné místo při propagaci všech produktů. Aktivně se používá na výstavách, prezentacích, propagacích, veletrzích. Brožura podává informace o produktu, které jsou vytištěny na vysoce kvalitní a barevný papír s barevnými obrázky, fotografiemi a kresbami.
Máte i vy brožuru, kterou chcete ukázat a pochlubit se jejím obsahem a zpracováním? Přihlaste ji zde.
Minulý rok byla odbornou porotou oceněna Corporate Brochure (Asahi Breweries Europe Group).
Sekce Sociální média
Přesvědčte nás i svoje kolegy, že Facebook není mrtvý. Ukažte, jak jste oživili obsahovou strategii a podpořili buď značku nebo přímý prodej díky tomuto médiu.
Hlásit se můžete zde.
Vítězové minulých let jsou například počiny Ten druhý život: pomoc válečným veteránům (Komunitní centrum pro válečné veterány), Plast je past (Greenpeace Česká republika) nebo RIA – Nemusíš (HARTMANN – RICO).
Vytvořili jste strategickou video kampaň pro YouTube za účelem zviditelnění nebo podpory své značky nebo značky svého zadavatele? Pokud ano, neváhejte a přihlašte se!
Můžete se ocitnout ve společnosti výherců loňských let – Heureka YouTube kanál (Heureka Shopping), Excelent výzva – Gamers vs. Athletes (Plzeňský Prazdroj) nebo #Dobroodkosti (Český národní registr dárců dřeně).
Naplánovali jste svou kampaň na pravděpodobně nejpopulárnějším médiu současnosti? Podařilo se vám podpořit svou či klientovu značku a chcete se o to podělit?
Předveďte svůj počin ostatním a ještě u toho můžete vyhrát, stejně jako se to v minulosti podařilo například instagramovým projektům: Nejkratší telenovela na světě o zubech (Philips Česká republika), Insta DRI – Piknik se Sally Hansen (Coty Česká republika) či Instagramu Colours of Ostrava.
Pokud se vaše kampaň nevešla pouze na jednu sociální síť, pak patříte právě do této kategorie. Vytvořili jste projekt s přesahem mezi více sociálními médii a ty se (v ideálním případě) navzájem doplňovaly?
Pochlubte se svým inovativním myšlením a zařaďte se po bok projektů Ulevujeme lidem od starostí s placením (Twisto payments), PILOT G-2 – ZJISTI, JAKÁ JSI OSOBNOST (Václav Čížek) nebo Burger na facebookovém základě (McDonald’s ČR).
Sekce Webové stránky
Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce. Máte i vy web, kterým byste se rádi pochlubili? Jsou vaše firemní stránky něčím výjimečné? Představte nám je!
Microsite, tedy dočasná stránka konkrétního projektu či produktu, která přináší cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Microsites se často používají k čistě komerčním účelům. A to k detailnímu popisu produktu, služby či celé společnosti, zvýraznění televizní či rádiové reklamní kampaně, k propagaci interaktivní soutěže; výjimkou není ani bohatý textový doprovod či podpora určitého produktu. Microsite může např. zvýraznit nový produkt od stávající nabídky, naplno demonstrovat jeho přednosti, jelikož v konkurenci ostatních produktů by mohl být v rámci prezentace méně vidět.
Jak jste využili microsite vy? Řekněte nám o tom zde!
Inspirací vám může být microsite Kolik stojí zdraví – společnosti AXA ČR.
Firemní, tematický či produktový blog, který přináší cílové skupině relevantní informace a vytváří pozitivní vztah ke značce. Blog může být čímkoliv (internetový deník, magazín, zápisník myšlenek a názorů, firemní věstník, místo pro oznamování novinek atd.).
Tvoříte vy nebo společnost, ve které pracujete zajímavý blog? V čem konkrétně vyniká mezi ostatními? Jaký má pro vás přínos? Povězte nám o tom zde!
Minulými medailisty byly například blogy: Jídlo a radost (Ambiente), ZVUT.cz (Vysoké učení technické v Brně) nebo Pravdy o atopii (NAOS CZECH REPUBLIC).
Firemní, tematický či produktový online magazín, který přináší cílové skupině relevantní informace a vytváří pozitivní vztah ke značce.
V minulých ročních byly oceněny online magazíny PERLA (Československá obchodní banka) nebo Patálie.cz (AXA Česká republika).
Neziskový sektor
Hledáme inspirativní příklad dobré praxe – neváhejte přihlásit ten váš! Ukažte ostatním, že i s malým rozpočtem se dá vytvořit skvělá kampaň, oslovit cílovou skupinu nebo jinak obstát v konkurenci komerčních subjektů. Přihlásit se může jakákoli nezisková organizace zdarma.
Oborové kategorie
Pracujete v automobilovém průmyslu? Máte krásný magazín, katalog nebo výroční zprávu? Přihlaste se do této oborové kategorie!
Poplatek za best in je 2000 Kč a podmínkou je přihláška v hlavní kategorii (např. Best in Auto/Moto pro B2C magazín).
Zde hlaste ty nejlepší projekty z oboru bankovnictví a financí. Podařilo se vám úspěšně oslovit cílovou skupinu v tomto oboru? Zafungovala vám online média či jste využili offline řešení? Budeme rádi, když nám o tom řeknete a přihlásíte se zde.
Poplatek za best in je 2000 Kč a podmínkou je přihláška v hlavní kategorii (např. Best in bankovní sektor a finance pro online magazín).
Milujete krásu a módu? Vytváříte magazín s tímto zaměřením? Máte Facebook page s fashion obsahem, který oslovuje? Fotíte na Instagram beauty produkty? Chceme o vás slyšet!
Poplatek za best in je 2000 Kč a podmínkou je přihláška v hlavní kategorii (např. Best in krása a móda pro B2C magazín).
Prodáváte nemovitosti a máte k nim designový katalog? Přihlaste nám ho do soutěže o nejlepší katalog & přidejte oborovou kategorii Best in real estate!
Poplatek za best in je 2000 Kč a podmínkou je přihláška v hlavní kategorii (např. Best in real estate pro B2B magazín).
Omnichannel
Hlavní ocenění soutěže
Content marketingová strategie, či chcete-li multichannel komunikace je královskou disciplínou a také hlavní kategorií soutěže Fénix content marketing.
Obsahový marketing pomáhá propojit se se zákazníky. Nejen, že pracuje na budování důvěry a vztahů, ale povzbuzuje také tím, že zákazníkům poskytuje informace, které potřebují, aby se mohli kvalifikovaně rozhodnout o nákupu produktu či služby. Celková content marketingová strategie tak musí být jasná a cílená, aby bylo možné dosáhnout optimálních výsledků (zvýšení prodeje, zvýšení povědomí o značce atp.).
Povedlo se vám vytvořit komplexní content marketingovou strategii, která efektivně zafungovala? Povězte nám o tom zde!
Motivací pro vás mohou být vítězové minulých ročníků: CMS Tchibo, CMS – Kopejte za nás (Strabag) nebo CMS Ambiente.
Obsahový marketing je plně spjat nejen s tvorbou skvělého obsahu, který lidé rádi sledují, ale také s jeho distribucí k relevantním lidem. Tato kategorie je určená pro soutěžící, kteří zvolili buď tradiční komunikační kanály se skvělou performance, nebo naopak netradiční formu distribuce.
Chceme totiž i v letošním ročníku ukázat na stupni vítězů této kategorie tvůrce projektů, kteří vědí, že je potřeba investovat nejen do tvorby kvalitního firemního obsahu, ale i do jeho distribuce.
Minulý ročník, kdy byla tato kategorie poprvé vyhlášena, se medailově umístily projekty: Rozhýbaný Mekáč (McDonald’s ČR), distribuce magazínu Českých drah a strategie společnosti MAKRO Cash & Carry.
Simply the Best
Firemní, tematická či produktová ilustrace nebo série ilustrací. Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka za ilustrací a dále její marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem ilustrace.
Vytvořili jste video, které se stalo virálem? Využili jste formát videa ke komunikaci se zákazníky a vše dopadlo na výbornou? Zpropagovali jste produkt pomocí videí a zafungovalo to tak, že vám zákazníci „urvali ruce“? Řekněte nám o vašem úspěchu!
Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka videa a dále jeho marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem videa.
V minulých letech zabodovala videa: První personalizovaná video kampaň (Marketing festival), Big Mac v retrodokumentu (McDonald’s ČR) nebo Ulevujeme lidem od starostí s placením (Twisto payments).
Firemní, tematická či produktová fotografie nebo série fotografií. Odborná porota hodnotí obsah, zpracování a myšlenku za fotografií, dále její marketingové a strategické využití v marketingové komunikaci.
Povedlo se vám pomocí fotografie využít marketingovou komunikaci na maximum? Řekněte nám o tom!
Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem fotografie.
V minulém ročníku zabodovala fotografie Praha, Art District 7 (Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism).
Za každými novinami, časopisem či magazínem stojí jeho editor. Vyhlašujeme cenu nejen pro tiskovinu, ale i jejího autora. Podmínkou je, že editor na projektu pracoval větší část roku 2019.
Přihlášku je možno vyplnit zde.
Za každým dokonalým nápadem stojí mozek jeho designéra. Nejen výsledky, ale především autoři si zaslouží patřičné ocenění za svou práci. Porota reflektuje přihlášenou soubornou práci designéra za rok 2019.
Přihlášku můžete vyplnit zde.
Sekce Magazíny
Magazín určený zákazníkům, který vychází minimálně 2x ročně. Mělo by se jednat o publikaci, která přináší relevantní informace podporující vztah ke značce, nebo naplňuje jiný účel zadavatele. V čem je právě váš magazín jedinečný? Vyzdvihněte jeho silné stránky v přihlášce do soutěže a nechte ho ocenit odbornou porotou!
Mezi TOP magazíny minulých let patřily například: Vlastní cestou (rodinný pivovar Bernard), Tescoma magazín (Tescoma), ČILICHILI (Vodafone ČR) nebo Volkswagen Magazín (Porsche Česká republika).
Magazín určený obchodním partnerům, který vychází nejméně 2x ročně. Publikace by měla podporovat svým relevantním a zajímavým obsahem vztah ke značce a přinášet obchodní výsledky. Časopis by měl mít danou strategii komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).
Medailové pozice v minulých letech obsadily magazíny: YOU – Magazín pro vaše uši (Active Radio), Epikure (MAKRO CASH & CARRY), À la card (Sodexo Pass ČR) nebo Marwick (KPMG ČR).
Publikace určená zaměstnancům, která je informuje o dění ve společnosti a podporuje znalosti zaměstnanců, zvyšuje jejich motivovanost a celkovou produktivitu jejich práce. Magazín by měl věrohodně informovat, bavit a stmelovat zaměstnance společnosti. Pochlubte se i vaším magazínem a získejte ocenění v soutěži o nejlepší obsah!
Medialové pozice v minulých letech si zasloužily magazíny: ECHO (KPMG), IKONA (Swiss Life Select Česká Republika), Události na VUT v Brně (Vysoké učení technické v Brně) nebo Železničář (České dráhy).
Noviny určené zákazníkům, které vychází nejméně 2x ročně. Noviny přináší zákazníkům relevantní a aktuální informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele.
Publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Noviny s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodní partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)
Noviny určené zaměstnancům, které je informují o dění ve firmě, podporují korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Mezi TOP noviny se v minulých letech probojovaly Albertoviny (AHOLD Czech Republic), Škoda Mobil (ŠKODA Auto) nebo Profesionál (Miele technika).
Jednorázové médium
Magazín určený zákazníkům, který vychází 1x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Magazín by měl mít jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky.
Výroční zpráva je novou kategorií v rámci jednorázových médií. Pokud výroční zpráva vaší společnosti obsahuje od dopisu generálního ředitele po poslední finanční tabulku a je-li její obsah tak přesvědčivý, že čtenáři budou chtít hltat každé slovo, přihlaste ji!
Vypracování jakékoli výroční zprávy je velice náročné, proto se neváhejte pochlubit, ukažte nám své mistrovské dílo a vyhrajte ocenění!
Minulý ročník si ocenění zasloužila v rámci neziskového sektoru Výroční zpráva APRB 2017 (Agentura pro rozvoj Broumovska).
To, že nám kalendář umožňuje rozeznat, co se stalo nejdříve a co se stalo potom, nám také pomáhá odlišit příčiny od následků a to je jeden ze základních předpokladů rozvoje lidské společnosti.
A ani v dnešní digitalizované době neztrácí tištěný kalendář své kouzlo. Kalendář může být nejen opravdovým uměleckým dílem, ale také může mít také silný příběh. Představte nám svůj kalendář, který nese poselství o vaší firmě, zajímavý příběh nebo se vám prostě jen líbí.
U kalendáře odborná porota hodnotí: výtvarné řešení, originalitu zpracování, efektivitu marketingového sdělení a společenský přínos (např. podpora mladých tvůrců, podpora ohrožených druhů zvířat atd.).
Vítězem v minulých letech byl např. kalendář Jan Kaplický (PRESCO GROUP).
Katalog by měl mít velmi dobře zpracovanou grafiku, promyšlenou konstrukci a přiměřené množství informací. Vytváříte takový? Tak nám jej přihlaste do soutěže a vyhrajte!
Vítězem v minulých letech byl např. Green design for a better future (RESPIRO), USSPA katalog nebo katalog společnosti Tescoma.
Co znamená brožura pro moderní zákazníky? Reklamní publikaci, která v současné době zaujímá významné místo při propagaci všech produktů. Aktivně se používá na výstavách, prezentacích, propagacích, veletrzích. Brožura podává informace o produktu, které jsou vytištěny na vysoce kvalitní a barevný papír s barevnými obrázky, fotografiemi a kresbami.
Máte i vy brožuru, kterou chcete ukázat a pochlubit se jejím obsahem a zpracováním? Přihlaste ji zde.
Minulý rok byla odbornou porotou oceněna Corporate Brochure (Asahi Breweries Europe Group).
Sekce Sociální média
Přesvědčte nás i svoje kolegy, že Facebook není mrtvý. Ukažte, jak jste oživili obsahovou strategii a podpořili buď značku nebo přímý prodej díky tomuto médiu.
Hlásit se můžete zde.
Vítězové minulých let jsou například počiny Ten druhý život: pomoc válečným veteránům (Komunitní centrum pro válečné veterány), Plast je past (Greenpeace Česká republika) nebo RIA – Nemusíš (HARTMANN – RICO).
Vytvořili jste strategickou video kampaň pro YouTube za účelem zviditelnění nebo podpory své značky nebo značky svého zadavatele? Pokud ano, neváhejte a přihlašte se!
Můžete se ocitnout ve společnosti výherců loňských let – Heureka YouTube kanál (Heureka Shopping), Excelent výzva – Gamers vs. Athletes (Plzeňský Prazdroj) nebo #Dobroodkosti (Český národní registr dárců dřeně).
Naplánovali jste svou kampaň na pravděpodobně nejpopulárnějším médiu současnosti? Podařilo se vám podpořit svou či klientovu značku a chcete se o to podělit?
Předveďte svůj počin ostatním a ještě u toho můžete vyhrát, stejně jako se to v minulosti podařilo například instagramovým projektům: Nejkratší telenovela na světě o zubech (Philips Česká republika), Insta DRI – Piknik se Sally Hansen (Coty Česká republika) či Instagramu Colours of Ostrava.
Pokud se vaše kampaň nevešla pouze na jednu sociální síť, pak patříte právě do této kategorie. Vytvořili jste projekt s přesahem mezi více sociálními médii a ty se (v ideálním případě) navzájem doplňovaly?
Pochlubte se svým inovativním myšlením a zařaďte se po bok projektů Ulevujeme lidem od starostí s placením (Twisto payments), PILOT G-2 – ZJISTI, JAKÁ JSI OSOBNOST (Václav Čížek) nebo Burger na facebookovém základě (McDonald’s ČR).
Sekce Webové stránky
Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce. Máte i vy web, kterým byste se rádi pochlubili? Jsou vaše firemní stránky něčím výjimečné? Představte nám je!
Microsite, tedy dočasná stránka konkrétního projektu či produktu, která přináší cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Microsites se často používají k čistě komerčním účelům. A to k detailnímu popisu produktu, služby či celé společnosti, zvýraznění televizní či rádiové reklamní kampaně, k propagaci interaktivní soutěže; výjimkou není ani bohatý textový doprovod či podpora určitého produktu. Microsite může např. zvýraznit nový produkt od stávající nabídky, naplno demonstrovat jeho přednosti, jelikož v konkurenci ostatních produktů by mohl být v rámci prezentace méně vidět.
Jak jste využili microsite vy? Řekněte nám o tom zde!
Inspirací vám může být microsite Kolik stojí zdraví – společnosti AXA ČR.
Firemní, tematický či produktový blog, který přináší cílové skupině relevantní informace a vytváří pozitivní vztah ke značce. Blog může být čímkoliv (internetový deník, magazín, zápisník myšlenek a názorů, firemní věstník, místo pro oznamování novinek atd.).
Tvoříte vy nebo společnost, ve které pracujete zajímavý blog? V čem konkrétně vyniká mezi ostatními? Jaký má pro vás přínos? Povězte nám o tom zde!
Minulými medailisty byly například blogy: Jídlo a radost (Ambiente), ZVUT.cz (Vysoké učení technické v Brně) nebo Pravdy o atopii (NAOS CZECH REPUBLIC).
Firemní, tematický či produktový online magazín, který přináší cílové skupině relevantní informace a vytváří pozitivní vztah ke značce.
V minulých ročních byly oceněny online magazíny PERLA (Československá obchodní banka) nebo Patálie.cz (AXA Česká republika).
Neziskový sektor
Hledáme inspirativní příklad dobré praxe – neváhejte přihlásit ten váš! Ukažte ostatním, že i s malým rozpočtem se dá vytvořit skvělá kampaň, oslovit cílovou skupinu nebo jinak obstát v konkurenci komerčních subjektů. Přihlásit se může jakákoli nezisková organizace zdarma.
Oborové kategorie
Pracujete v automobilovém průmyslu? Máte krásný magazín, katalog nebo výroční zprávu? Přihlaste se do této oborové kategorie!
Poplatek za best in je 2000 Kč a podmínkou je přihláška v hlavní kategorii (např. Best in Auto/Moto pro B2C magazín).
Zde hlaste ty nejlepší projekty z oboru bankovnictví a financí. Podařilo se vám úspěšně oslovit cílovou skupinu v tomto oboru? Zafungovala vám online média či jste využili offline řešení? Budeme rádi, když nám o tom řeknete a přihlásíte se zde.
Poplatek za best in je 2000 Kč a podmínkou je přihláška v hlavní kategorii (např. Best in bankovní sektor a finance pro online magazín).
Milujete krásu a módu? Vytváříte magazín s tímto zaměřením? Máte Facebook page s fashion obsahem, který oslovuje? Fotíte na Instagram beauty produkty? Chceme o vás slyšet!
Poplatek za best in je 2000 Kč a podmínkou je přihláška v hlavní kategorii (např. Best in krása a móda pro B2C magazín).
Prodáváte nemovitosti a máte k nim designový katalog? Přihlaste nám ho do soutěže o nejlepší katalog & přidejte oborovou kategorii Best in real estate!
Poplatek za best in je 2000 Kč a podmínkou je přihláška v hlavní kategorii (např. Best in real estate pro B2B magazín).
Hlavní ocenění soutěže
Content marketingová strategie, či chcete-li multichannel komunikace je královskou disciplínou a také hlavní kategorií soutěže Fénix content marketing. Pro přihlášení, prosím, vyplňte formulář a připojte co nejlépe výsledky své práce. Výstižně také popište systém, který jste při realizaci uplatnili. Prosím, dbejte na fakt, že porotci třeba váš projekt neznají a rádi by plně pochopili váš úspěch a docenili vaše výsledky. Tato kategorie je pro rok 2018 a projekty realizované v tomto roce. Pokud jste plánovali ve 4Q roku 2017 a realizovali projekty v roce 2018, těžiště aktivní exekuce bylo zde, je přihlášení v pořádku.
V letošním ročníku jsme přidali pro soutěžící kategorii s názvem Distribuce firemního obsahu. Tato kategorie je určená pro soutěžící, kteří zvolili buď tradiční komunikační kanály se skvělou performance, nebo naopak netradiční formu distribuce. Chceme v letošním ročníku ukázat na stupni vítězů této kategorie vítěze, kteří vědí, že je potřeba investovat nejen do tvorby kvalitního firemního obsahu, ale i do jeho distribuce. Na to odkazuje i motto 6. ročníku soutěže.
Simple the Best
Firemní, tematická či produktová ilustrace nebo série ilustrací. Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem ilustrace. Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka za ilustrací a dále její marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Firemní, tematické či produktové video nebo série videí. Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem videa. Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka videa a dále jeho marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Firemní, tematická či produktová fotografie nebo série fotografií. Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem fotografie. Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka za fotografií a dále její marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Za každými novinami, časopisem či magazínem stojí jeho editor. Vyhlašujeme cenu nejen pro tiskovinu, ale i jejího autora. Podmínkou je, že editor na projektu pracoval větší část roku 2018.
Za každým dokonalým nápadem stojí mozek jeho designéra. Nejen výsledky, ale především autoři si zaslouží patřičné ocenění za svou práci. Porota reflektuje přihlášenou soubornou práci designéra za rok 2018.
Sekce Magazíny
Publikace určená zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Jakákoliv publikace, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodní partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).
Publikace určená zaměstnancům, která je informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Noviny určené zákazníkům, které vychází nejméně 2x ročně. Noviny přináší zákazníkům relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Noviny s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Noviny s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodní partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)
Noviny určené zaměstnancům, které zaměstnance informují o dění ve společnosti, podporují korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Publikace určená zákazníkům, která vychází 1x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Sekce Sociální média
Obsahová strategie uskutečněná na Facebooku s jasnou komunikační linkou, zaměřená na podporu značky nebo přímý prodej v libovolné vertikále.
Strategická video kampaň uskutečněná na YouTube s jasnou komunikační linkou a obsahovou strategií, zaměřená na podporu značky nebo přímý prodej v libovolné vertikále.
Obsahová strategie uskutečněná na Instagramu s jasnou komunikační strategií, zaměřená na podporu značky nebo přímý prodej v libovolné vertikále.
Obsahová strategie uskutečněná na minimálně dvou sociálních médiích využívající jejich synergii, s jasnou komunikační strategií, zaměřená na podporu značky nebo přímý prodej v libovolné vertikále.
Sekce Webové stránky
Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Microsite, tedy dočasná stránka konkrétního projektu či produktu, která přináší cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Firemní, tematický či produktový blog, který přináší cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Firemní, tematický či produktový online magazín, který přináší cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Hlavní ocenění soutěže
Content marketingová strategie, či chcete-li multichannel komunikace je královskou disciplínou, která si v prvním ročníku nenašla své soutěžící. Trh ale postoupil a v současné chvíli, především v minulém roce jsme byli často dotazováni, kam takové práce hlásit. Připravili jsme kategorie content marketing strategii. Pro přihlášení prosím vyplňte formulář a připojte co nejlépe výsledky své práce. Systém práce, který jste při realizaci uplatnili. Patří sem i tvorba „content hub“ pro klienta. Při přihlašování soutěžní práce prosím dbejte na fakt, že porotci třeba váš projekt neznají a rádi by plně pochopili váš úspěch a docenili vaše výsledky. Nezapomeňte tedy všechny informace zpracovat do vaší přihlášky. Tato kategorie je pro rok 2017 a projekty realizované v tomto roce. Pokud jste plánovali ve 4Q roku 2016 a realizovali projekty v roce 2017, těžiště aktivní exekuce bylo zde, je přihlášení v pořádku.
Tak jako Velká cena Formule 1, je i Grand Prix Fénixu cenou pro celkového vítěze, který vzejde ze všech kategorií tak, jako Fénix vzešel z popela.
Sekce Magazíny
Publikace určená zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Jakákoliv publikace, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).
Publikace určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Noviny určené zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší zákazníkům relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)
Noviny určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Publikace určená zákazníkům, která vychází 1x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Sekce Sociální média
Prosíme vyplňte období správy profilu, které má být hodnoceno, do přihlášky. V rámci soutěže bude hodnocen obsah, míra engagementu, adekvátní obsah a tonalita v korelaci s celou komunikací společnosti/subjektu, jehož profil je přihlášen. Hodnocena je i rychlost a kvalita komunikace s komunitou.
Obsahová strategie uskutečněná na Facebooku s jasnou komunikační linkou, zaměřená na podporu značky nebo přímý prodej v libovolné vertikále.
Strategická video kampaň uskutečněná na YouTube s jasnou komunikační linkou a obsahovou strategií, zaměřená na podporu značky nebo přímý prodej v libovolné vertikále.
Obsahová strategie uskutečněná na Instagramu s jasnou komunikační strategií, zaměřená na podporu značky nebo přímý prodej v libovolné vertikále.
Obsahová strategie uskutečněná na minimálně dvou sociálních médiích využívající jejich synergii, s jasnou komunikační strategií, zaměřená na podporu značky nebo přímý prodej v libovolné vertikále.
Sekce Webové stránky
Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Microsite, tedy dočasná stránka konkrétního projektu či produktu, která přináší cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Firemní, tematický či produktový blog, který přináší cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Firemní, tematický či produktový online magazín, který přináší cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Simple the Best
Firemní, tematické či produktové video nebo série videí. Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem videa. Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka videa a dále jeho marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Firemní, tematická či produktová fotografie nebo série fotografií. Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem fotografie. Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka za fotografií a dále její marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Firemní, tematická či produktová ilustrace nebo série ilustrací. Přihlašovatel musí být autorem i realizátorem ilustrace. Hodnotí se obsah, zpracování a myšlenka za ilustrací a dále její marketingové a strategické využití ve firemní komunikaci.
Za každými novinami, časopisem či magazínem stojí jeho editor. Poprvé v roce 2017 vyhlašujeme cenu nejen pro tisk, ale i jeho autora. Podmínkou je, že editor na projektu pracoval větší část roku 2017.
Za každým dokonalým nápadem stojí mozek jeho designéra. Nejen výsledky, ale především autoři si zaslouží patřičné ocenění za svou práci. Porota reflektuje přihlášenou soubornou práci designéra za rok 2017.
CONTENT MARKETING STRATEGIE
Content marketingová strategie, či chcete-li multichannel komunikace je královskou disciplínou, která si v prvním ročníku nenašla své soutěžící. Trh ale postoupil a v současné chvíli, především v minulém roce jsme byli často dotazováni, kam takové práce hlásit. Připravili jsme kategorie content marketing strategii. Pro přihlášení prosím vyplňte formulář a připojte co nejlépe výsledky své práce. Systém práce, který jste při realizaci uplatnili. Patří sem i tvorba „content hub“ pro klienta. Při přihlašování soutěžní práce prosím dbejte na fakt, že porotci třeba váš projekt neznají a rádi by plně pochopili váš úspěch a docenili vaše výsledky. Nezapomeňte tedy všechny informace zpracovat do vaší přihlášky. Tato kategorie je pro rok 2016 a projekty realizované v tomto roce. Pokud jste plánovali ve 4Q roku 2015 a realizovali projekty v roce 2016, těžiště aktivní exekuce bylo zde, je přihlášení v pořádku.
V případě potřeby konzultace vaší přihlášky nás neváhejte kontaktovat na emailu: borovanska@freyacz.cz
OFFLINE
Do soutěže se může hlásit jakákoliv publikace, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).
Do soutěže se může hlásit publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)
Publikace určená zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Noviny určené zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší zákazníkům relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Publikace určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Noviny určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Publikace státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.
Noviny státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.
Publikace, která informuje o společnosti, jejích službách a produktech apod. Jde o profily společnosti, katalogy, publikace k výročí společností, ke speciálním událostem atd.
Hodnotíme v podkategoriích:
1. Jednorázová tištěná publikace
2. Firemní kalendář
3. Katalog
4. Výroční zpráva
(každá podkategorie je hodnocena zvlášť)
ONLINE
Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce. Webové stránky bude odborná porota hodnotit v podkategoriích, do kterých je možno hlásit:
1. Korporátní webové stránky
2. Microsite
3. Online magazín
4. Blog
(každá podkategorie je hodnocena zvlášť)
Aplikace pro mobilní telefony nebo tablety, které podporují vztah ke značce. Informují o službách nebo produktech. Mobilní řešení, které je využité v souvislosti s kampaní, komunikací klienta a prokazatelně je možné doložit, že bylo součástí obsahové koncepce.
Elektronický zpravodaj, který je pravidelně zasílán na cílovou skupinu.
Sociální profil a kampaň
V této kategorii bude odborná porota hodnotit v 5 podkategoriích:
1. Facebook profil
2. Instagram
3. Twitter
4. Snapchat
5. Youtube.com
(každá kategorie je hodnocena zvlášť)
Profil – platné pro všechny, jeho správa a obsah v daném období – prosíme vyplňte období, které má být hodnoceno do přihlášky. V rámci soutěže bude hodnocen obsah, míra engagementu, adekvátní obsah a tonalita v korelaci s celou komunikací společnosti/subjektu, jehož profil je přihlášen. Bude zde zhodnocena i rychlost a kvalita komunikace s komunitou.
Do soutěže se může hlásit jakákoliv publikace, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).
Do soutěže se může hlásit publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)
Publikace určená zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Noviny určené zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší zákazníkům relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Publikace určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Noviny určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Publikace státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.
Noviny státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.
Publikace, která informuje o společnosti, jejích službách a produktech apod. Jde o profily společnosti, katalogy, publikace k výročí společností, ke speciálním událostem atd.
Hodnotíme v podkategoriích:
1. Jednorázová tištěná publikace
2. Video
3. Infografika
4. Katalog
V druhém ročníku bude možné hlásit také firemní prezentace, které hrají podstatnou roli a často nahrazují obsahově stručnější webové stránky nebo jsou silně zaměřeny na vizuální stránku zpracování. Firemní prezentace budeme nahrávat na SlideShare a vítězem této kategorie se stane nejnavštěvovanější a nejčtenější prezentace.
Pro vstup do této kategorie bude nutno vyplnit klasickou přihlášku a zapojit se do soutěže.
V této kategorii se zaměříme na grafické zpracování výroční zprávy, publikace o hospodářských výsledcích společnosti. Kromě informací o hospodaření obsahuje obvykle i informace o společnosti, popis jejích služeb a produktů. Protože výroční zpráva není složena jen z hospodářských výsledků, je kladen důraz na grafiku, zpracování publikace apod.
Aplikace pro mobilní telefony nebo tablety, které podporují vztah ke značce. Informují o službách nebo produktech.
Mobilní řešení, které je využité v souvislosti s kampaní, komunikací klienta a prokazatelně je možné doložit, že bylo součástí obsahové koncepce.
Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Webové stránky bude odborná porota hodnotit v podkategoriích, do kterých je možno hlásit:
1. E-shop
2. Korporátní webové stránky
3. Microsite
4. Online magazín (web)
Elektronický zpravodaj, který je pravidelně zasílán na cílovou skupinu.
V této kategorii bude odborná porota hodnotit v třech podkategoriích:
1. Facebook profil
2. Instagram
3. Twitter
Profil – platné pro všechny, jeho správa a obsah v daném období – prosíme vyplňte období, které má být hodnoceno do přihlášky. V rámci soutěže bude hodnocen obsah, míra engagementu, adekvátní obsah a tonalita v korelaci s celou komunikací společnosti/subjektu, jehož profil je přihlášen. Bude zde zhodnocena i rychlost a kvalita komunikace s komunitou.
Do soutěže se může hlásit jakákoliv publikace, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).
Do soutěže se může hlásit publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)
Publikace určená zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Noviny určené zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší zákazníkům relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Publikace určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Noviny určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Publikace státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.
Noviny státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.
Publikace, která informuje o společnosti, jejích službách a produktech apod. Jde o profily společnosti, katalogy, publikace k výročí společností, ke speciálním událostem atd.
Hodnotíme v podkategoriích:
1. Jednorázová tištěná publikace
2. Video
3. Infografika
4. Katalog
V druhém ročníku bude možné hlásit také firemní prezentace, které hrají podstatnou roli a často nahrazují obsahově stručnější webové stránky nebo jsou silně zaměřeny na vizuální stránku zpracování. Firemní prezentace budeme nahrávat na SlideShare a vítězem této kategorie se stane nejnavštěvovanější a nejčtenější prezentace.
Pro vstup do této kategorie bude nutno vyplnit klasickou přihlášku a zapojit se do soutěže.
V této kategorii se zaměříme na grafické zpracování výroční zprávy, publikace o hospodářských výsledcích společnosti. Kromě informací o hospodaření obsahuje obvykle i informace o společnosti, popis jejích služeb a produktů. Protože výroční zpráva není složena jen z hospodářských výsledků, je kladen důraz na grafiku, zpracování publikace apod.
Aplikace pro mobilní telefony nebo tablety, které podporují vztah ke značce. Informují o službách nebo produktech.
Mobilní řešení, které je využité v souvislosti s kampaní, komunikací klienta a prokazatelně je možné doložit, že bylo součástí obsahové koncepce.
Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Webové stránky bude odborná porota hodnotit v podkategoriích, do kterých je možno hlásit:
1. E-shop
2. Korporátní webové stránky
3. Microsite
4. Online magazín (web)
Elektronický zpravodaj, který je pravidelně zasílán na cílovou skupinu.
V této kategorii bude odborná porota hodnotit v třech podkategoriích:
1. Facebook profil
2. Instagram
3. Twitter
Profil – platné pro všechny, jeho správa a obsah v daném období – prosíme vyplňte období, které má být hodnoceno do přihlášky. V rámci soutěže bude hodnocen obsah, míra engagementu, adekvátní obsah a tonalita v korelaci s celou komunikací společnosti/subjektu, jehož profil je přihlášen. Bude zde zhodnocena i rychlost a kvalita komunikace s komunitou.
Do soutěže se může hlásit jakákoliv publikace, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.).
Do soutěže se může hlásit publikace typu noviny, určená obchodním partnerům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace s relevantním a zajímavým obsahem pro obchodí partnery, podporující vztah ke značce a přinášející hmatatelné výsledky. Publikace s danou strategií komunikace, která nabízí obchodním partnerům řešení a užitečné informace s ohledem na oblast podnikání (průmysl, IT technologie, cestovní ruch, finančnictví apod.)
Publikace určená zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Noviny určené zákazníkům, která vychází nejméně 2x ročně. Publikace přináší zákazníkům relevantní informace, které podporují vztah ke značce, nebo naplňují jiný účel zadavatele. Publikace s jasnou komunikační strategií, která přináší hmatatelné výsledky. Publikace s odpovídajícím obsahem pro danou cílovou skupinu.
Publikace určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Publikace státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.
Noviny státních úřadů, neziskových organizací apod., které vysvětlují cíle a svoji činnost a podporují pochopení aktivit v očích veřejnosti.
Publikace, která informuje o společnosti, jejích službách a produktech apod. Jde o profily společnosti, katalogy, publikace k výročí společností, ke speciálním událostem atd.
Noviny určené zaměstnancům, která zaměstnance informuje o dění ve společnosti, podporuje korporátní kulturu a vztah ke společnosti.
Publikace o hospodářských výsledcích společnosti. Kromě informací o hospodaření obsahuje obvykle i informace o společnosti, popis jejích služeb a produktů. Protože výroční zpráva není složena jen z hospodářských výsledků, je kladen důraz na grafiku, zpracování publikace apod.
Aplikace pro mobilní telefony nebo tablety, které podporují vztah ke značce. Informují o službách nebo produktech.
Webové stránky (společnosti, produktu, tématu), které přinášejí cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce.
Elektronický zpravodaj, který je pravidelně zasílán na cílovou skupinu.
Integrované řešení, které zahrnuje více komunikačních kanálů. Je vytvořeno např. pro uvedení nového produktu nebo nové služby na trhu, nebo zvýšení a zviditelnění značky, zvýšení prodeje apod.
Kampaň vedená na FB apod. Účelem kampaně je podpora značky, produktu nebo služby, uvededení nového produktu nebo služeb atd.
Facebook
Instagram
LinkedIn
TikTok
Youtube